Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

lettsykkel, va er normal toppfart?

Anbefalte innlegg

Du bør slutte å gå på veivesen møter og kanskje begynne å tenke som en 16åring ? Ikke at det er smart eller noe i den duren, men du går glipp av noen morsomme opplevelser..

Prøvd å kjøre selv over 100-130 ?

8506729[/snapback]

Hvis du får så kick av å kjøre fort så kan du jo heller begynne med ekstremsport? Da slipper du å være en fare både for deg selv og andre i trafikken. :)

Selv må jeg si at jeg fikk et mye større kick når jeg ble kasta bortover vannet i 120 etter å ha detta av ei tube enn når jeg kjørte i 130 med sykkel.. :roll:

8506832[/snapback]

Mennesker er forskjellige, kanskje du kan lese mer om det på favoritt siden din ? ww.google.com ?

RS'n min gjør 140 på flaten med plomber.

8506974[/snapback]

Yaeh right, å jeg kan springe i 70km/t med 50kg på ryggen.

For å være litt mer seriøs, hvis du har skrevet i fylla så skjønner jeg deg, men hva tror du sykkelen din gjør uplombert , hvis du tror din gjør 140km/t nå ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bør slutte å gå på veivesen møter og kanskje begynne å tenke som en 16åring ? Ikke at det er smart eller noe i den duren, men du går glipp av noen morsomme opplevelser..

8506729[/snapback]

Hvis du får så kick av å kjøre fort så kan du jo heller begynne med ekstremsport? Da slipper du å være en fare både for deg selv og andre i trafikken. :)

Selv må jeg si at jeg fikk et mye større kick når jeg ble kasta bortover vannet i 120 etter å ha detta av ei tube enn når jeg kjørte i 130 med sykkel.. :roll:

8506832[/snapback]

Mennesker er forskjellige, kanskje du kan lese mer om det på favoritt siden din ? ww.google.com ?

8506974[/snapback]

For å være litt mer seriøs, hvis du har skrevet i fylla så skjønner jeg deg, men hva tror du sykkelen din gjør uplombert , hvis du tror din gjør 140km/t nå ?

8514022[/snapback]

Er faktisk mulig og få en RS opp i 190 km/t med rett trim osv. Samme med Cagiva Mito!

Lenke til kommentar

8506729[/snapback]

8506832[/snapback]

8506974[/snapback]

8514022[/snapback]

Er faktisk mulig og få en RS opp i 190 km/t med rett trim osv. Samme med Cagiva Mito!

8514056[/snapback]

Vist du legger til skrytefaktoren er det mulig ja. Men 140 er desverre ikke mulig på en orginal RS

Lenke til kommentar

8506729[/snapback]

8506832[/snapback]

8506974[/snapback]

8514022[/snapback]

8514056[/snapback]

Vist du legger til skrytefaktoren er det mulig ja. Men 140 er desverre ikke mulig på en orginal RS

8514098[/snapback]

Det er heller ikke hva han sier, han sier UTEN PLOMBER! Han kan likevell ha effektanlegg, filter, forgasser m.m.

Lenke til kommentar

8506974[/snapback]

8514056[/snapback]

8514098[/snapback]

Her. Hvor er de "skrytekilometerne" dine :):p ?

Endret av WoWftw
Lenke til kommentar

8514098[/snapback]

Hvem er du som kan si noe sånt? Jo faktisk, det er mulig dessverre. bare så det ikke skal misforstås, så snakker jeg om en RS plombert for EU, altså 15hk.

Lenke til kommentar

8514098[/snapback]

Hvem er du som kan si noe sånt? Jo faktisk, det er mulig dessverre. bare så det ikke skal misforstås, så snakker jeg om en RS plombert for EU, altså 15hk.

8514208[/snapback]

Jeg er den mektige Evil duck ! the ruler of diskusjon/MC :ph34r:

Men san seriøst , du får ikke 140 på flata med en HELT orginal RS

beklager , men san er det bare.

Lenke til kommentar
Når har jeg sagt flata?

Gjør 130-135 på strekka. 150 i slakk nedoverbakke.

8514238[/snapback]

Han som skrev lenger bak her sa

* RS'n min gjør 140 på flaten med plomber. *

der er da han dette dreier seg om

og 150 ned en slakk bakke ? blir det ikke farlig høyt turtall da ?

Lenke til kommentar

Har en film her på dataen.

9600RPM viser den i 145km/t. Drevinga skal jo klare 175km/t, så er ikke så farlig høyt, nei.

Skulle gjerne sendt deg/vist deg filmen, men tviler på at sjåføren ville likt det.

Endret av Mr.NorBits
Lenke til kommentar
Har en film her på dataen.

9600RPM viser den i 145km/t. Drevinga skal jo klare 175km/t, så er ikke så farlig høyt, nei.

Skulle gjerne sendt deg/vist deg filmen, men tviler på at sjåføren ville likt det.

8514331[/snapback]

Jeg har ikke peiling på hvordan utvekslingen på RS er så godt mulig det. Men at en 15 hester orginal RS gjør 140 på flat mark er da ikke noe du fortsatt vil holde fast på . Orginalt har RS rundt 120-125 km/t på flat mark.

Lenke til kommentar
Evil-Duck har nok riktig her.

Et speedometer har en feilmarkin på ca 10% - har du 100 på speedo kjører du i ca 90.

8518341[/snapback]

Den der tok kaka! Er rett som du sier om du snakker om gamle sykler/biler fra 80 og 90 tallet. Men skal love deg at speedometra på de nye RS`ene har veldig liten feilmargin. Særlig opp til 130-140.

Lenke til kommentar

Er ikke så fryktelig vanskelig å se for seg.

Fabrikanter ser det slikt; Istedet for å vise for lite, da det alltids er feilprosent, vibber de det slik at de havner på den "rette" siden, ergo litt mer enn hva du faktisk kjører.

Sikkerhetsmargin heter det vel. Det vises mer og mer i høyere hastigheter, så Mr.Norbits, der tar du feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...