Gå til innhold

Hva trenger jeg av HW for å få bildet til å henge med?

Tim

Anbefalte innlegg

JEg dl nettop demoen av Aquanox 2. Spillet glir egetnlig 100% fett virker det som. Men som jeg har merket på noen andre spill (før ejg kjørte i 256 ram til), så henger ikke skjermbildet helt med på musebevegelsene mine. Hvis jeg svinger til venstre, så tar det ca 0.3 sek får bildet gjør det også.

Jeg har hatt dette problemet før, men da hadde jeg som sagt mindre ram. Betyr dette at det er mere ram jeg trenger? Eksplosjoner og store smell+++, går helt fint uten at det hakker :wink: Det er bare musebevegelse tingen som "lagger". Dette er jo utrolig irrit da!

Noen som har et svar på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har Aquanox selv, og bruker OS W2000, 1 stk. PC2100 TwinMos 512 Mb, P4 1,8GHz og MSI GF4 Ti4200 128 Mb - og jeg har ingen problemer med lagging - så da tror jeg det må være noe med selve oppsettet ditt. RAM har du nok plenty av.

Hva med refreshraten din, har du sjekket den, evnt noen instillinger i BIOS? Har du enablet DMA for disken(e) din(e)?

Lenke til kommentar

JJAAA!!!!! Det det jeg Svettefan meg ikke over!!!! Musa :lol: JEg bruker den vanligste Logitech musa, og har forøvrik merka at den er alt for treit til FPS spilling :evil: Den selger jeg til bestemor i morra ass! Tror jeg går for den nyeste Logitech gamer shir musa. Noen andre forslag eller? Håper musa er prob da :o

Forresten, så er det Aquanox (2) det er snakk om. Det er en tysk demo og kan dl hos www.4gamers.de.

JEg har Geforce 4 Ti4200 fra Gainward, det sender jeg forøvrig tilbake til komplett.no og får nytt på grunn av at pcen stadig henger seg opp og kræsjer :oops:

Lenke til kommentar

Standard i cs er det lagt inn ekstra treg sensivitet på zoom 2 ved sniper våpen. Og viss jeg husker riktig skriver man zoom_sensetivity_ratio og den sensen man vil ha f.eks 2. Personlig syns jeg det er greit å ha det, men andre ikke. btw dette gjelder bare for zoom 2.

Jeg skal sjekke opp den commandoen for jeg er ikke helt sikker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...