4588pkdkrikue5c Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Heisann, Jeg har noen videoer jeg ønsker å legge ut på internett. Har fått intrykk av at QuickTime er ganske bra, men det er ikke alle som har pluginen. Windows Media pleier å ha litt trøbbel i Firefox selv om det er kommet en fiks. Har brukt å ha videoene på YouTube, men kvaliteten blir så dårlig. Finnes det et verktøy som konverterer til SWF og beholder god kvalitet? Aller helst gratis. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du kan jo bruke f.eks filefront.com og laste opp orginalfilene, men da må jo de som skal se videoene også laste ned hele filmen. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Sant nok, jeg må inrømme jeg tenkte over det. Men forsvinner ikke filene etter en stund ifra disse stedene? Filmene jeg skal laste opp er på 5-6 minutter men er jo i DVD kvalitet. Så litt kvalitet må jeg nok bort med. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 filefront sender mail til deg en uke eller noe slikt før filene slettes, og du kan stoppe slettingen ved å følge linken i mailen. Hvor ofte filene dine foreslås slettes har litt med hvor populære de er så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå