aic007 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Edit.. Jeg klarte det ikke allikevel.. Problemet mitt er at jeg skal printe ut en faktura, og jeg klarer å hente felt fra fakturaregistreret mitt i en reportviewer - henter fra dataset, men jeg vil også ha detaljer fra ordretabellen med på fakturaen. Skjønner ikke helt åssen jeg skal gjøre det. Noen som har noen forslag ? Setter veldig stor pris på om noen kunne gitt meg noen eksempler på "customized" printing i ASP.net ( c # ). Jeg har googlet masse, men ikke funnet så veldig mye som kan hjelpe meg å løse problemet mitt. Endret 29. april 2007 av aic007 Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 oooh. stor synd i forumer! Aldri post en topic og deretter fjern innholdet og si at du fant det ut på egenhånd. Skriv heller hva du fant ut. Husk at andre kanskje søker etter hjelp her og finner din fine overskrift, åpner posten og "FAEN..." Lenke til kommentar
aic007 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Beklager.. det tenkte jeg ikke på. Trodde at jeg hadde klart å løse problemet som jeg har med printing, men klarte ikke allikevel. Lenke til kommentar
kimo78 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Kanskje du finner en løsning her: http://msdn.microsoft.com/msdnmag/issues/0.../PrintinginNET/ Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Kanskje du finner en løsning her: http://msdn.microsoft.com/msdnmag/issues/0.../PrintinginNET/ 8504640[/snapback] Det det var forms. Han skrev i trådstart at det handlet om asp.net Lenke til kommentar
kimo78 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Kanskje du finner en løsning her: http://msdn.microsoft.com/msdnmag/issues/0.../PrintinginNET/ 8504640[/snapback] Er vel det samme om det er ASP.net eller fra et Win Form. Du bruker printdocument likesåfullt... Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Kanskje trådstarter bør spesifisere om han skal printe på klienten eller fra serveren...? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Et printdocument fra web? Lenke til kommentar
aic007 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Hei. Jeg skal printe fra web. Skjønner ikke helt åssen jeg skal få det til. Brukte javascript, men det gikk ikke an å printe fra gridview med den. Er åpen for alle forslag og eksempler Lenke til kommentar
kimo78 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Et printdocument fra web? 8507031[/snapback] Hvis man lager en intranettløsning er det vel ikke fullt så uvanlig at man skriver ut dokumenter fra en sentral skriver vel? Trådstarter skriver at han vil skrive ut ved hjelp av ASP.Net og da betyr det nødvendigvis utskrift fra serveren. dah! .Net kjøres på server og såvidt jeg vet er dette et .net forum. Hvis han skal skrive ut fra webleseren så må det benyttes javascript, activex komponent, eller java-applet. Lenke til kommentar
kimo78 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Forresten... Skulle noen finne enkel måte å skrive ut en "custom" print fra klienten så er jeg også interessert i det. Tipper det ikke eksisterer. Mitt beste forslag er å bruke Crystal Reports. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå