RoyInge Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 som emnet sier så lurer jeg på om jeg har for lite vann i den vanntanken. jeg har hatt det blåe som var på flaska oppi og ca 2 dl. med batterivann. er dette for lite for å kjøle ned pcen? temperaturer på pcen min etter 3 timer med spilling: hovedkort: 45 grader cpu: 37 grader gpu: 55-63 grader er dette for høyt? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Er da helt normale temperaturer.. Mer vann gir forøvrig ikke mer kjøling. Så lenge det er sirkulasjon så fungerer den. Endret 29. april 2007 av jonepet Lenke til kommentar
RoyInge Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Er da helt normale temperaturer.. Mer vann gir forøvrig ikke mer kjøling. Så lenge det er sirkulasjon så fungerer den. 8496353[/snapback] oki takker for svaret så raskt. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Radiatoren skal vel være helt full? Er den ikkje det har du for lite vann. Er den full så klarer du ikkje å fylle på mere Lenke til kommentar
nets Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Zalman deler suger :S Har nå den gold blokka v2. CPU ligger på 40C uten noen form for clock. Selv STOCK kjøleren kjøler bedre enn denne drittblokka. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Vannblokker kjøler ikke.. De bare overfører varmen til vann. Er nok ikke blokka som er "problemet". Nå har aldri Zalman prøvd å få lavest temperatur heller. De lager produkter som skal være stille. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Vannblokker kjøler ikke.. De bare overfører varmen til vann. Er nok ikke blokka som er "problemet". Nå har aldri Zalman prøvd å få lavest temperatur heller. De lager produkter som skal være stille. 8525892[/snapback] Men så lenge vannblokka overfører varmen, og den overfører dårlig, så er vannkjølingen mye med på å skape høyere temperaturer. Men det viktigste er nok allikevell pumpa og radiatoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå