Gå til innhold

Etterbilde på LG LB2R

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seder ja. Skrur man av litt bildehandling osv kan mye gjøres. Hvis jeg hadde hatt et problem, og fikk et tips i hvilken rettning man kunne bevege seg for å fikse det ville jeg prøvd det ut. istedenfor å avfeie det. -avfeing løser nemlig ikke problemet.

Tilbake til casen her:

Hva gjør TruM? Er det en bildebehandling som ikke trengs når man spiller? (som samsungs "game mode") - eller fungerer ikke TVen opptimalt med denne avslått?

Lenke til kommentar
Tusen Takk for hjelpen.

Det fungerte meget bra med fjernet TruM. selvom jeg ikke har en anelse hva det er:P

8549093[/snapback]

100 Hz-teknologien «Perfect Motion»

En teknologi som løser problemene med den begrensede responstiden på LCD-skjermer. Responstiden er tiden det tar for skjermen å oppdatere bildet. LCD-skjermer er langsommere til å oppdatere bildet enn hva tilfellet er f.eks. med plasmateknologi. Dette gjør at bildet på en LCD-TV iblant kan oppleves som uskarpt ved bevegelse. Perfect Motion-teknologien skalerer opp bildet fra 50 til 100 bilder per sekund i PAL-systemet og fra 60 til 120 bilder i NTSC-systemet. Resultatet er at bildet blir knivskarpt selv ved raske bevegelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...