Arctic Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Nåh, hvordan fordeles og åpnes pakkene hos dere? Hos oss trekker vi lodd for og se hvem som skal åpne først, nr 2, nr3, osv. (helt genialt system, enestående!) Når det er avklart, så deles pakkene ut av en som klarer og lese krokete bestemorskrift. Så åpner den personen som har fått første navn på loddet alle sine pakker, så går man over til person nr2 osv som beskrevet. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Vi prøvde en sånn rar metode en gang, men det endte opp å sitte i mangfoldige timer da en person hadde fått et tonn med gaver... Vi pleier å bare rive dem opp vi Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Spenning stiger når man sitter og venter Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Spenning stiger når man sitter og venter Er ikke så mye spenning da jeg vet hva jeg får (har mange år med pakkeklemming 8) ) Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Pakkeklemmingen er jeg ferdig med for lengst. Kommer naturligvis igjen når jeg blir pensjonist Men hvis man er påpasselig med og bare ønske en ting pr person, så tør de som regel ikke kjøpe noe annet, så man har jo sine mistanker.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Vi går i sirkel...at gamlingen leser opp og gammla deler ut og så river vi av pappiret og slenger det i kroken bak sofaen Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Men når åpner dere pakkene?? Vi har pleid å åpne etter middag (som alltid er tre timers slit ) men i år skal vi ta det før middag! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 men i år skal vi ta det før middag! Om det er unger i huset er dette desidert den beste metoden. De stakkars ungene må lide igjennom en HEL middag før julenissen kommer. Det er tortur Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 allyse: Du har så rett så rett.. Husker juleaften for ganske lenge siden. (10år siden elns?) Fikk en PluttiPluttipott kasett og leke meg med fram til Gavene skulle åpnes. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jepp, er lurest det. Gi barna en pakke før middag så har de noe å gjøre pakkesyke barn er noe av det mest irriterende som finnes si at nissen må ha glemt den igjen når han var på recon i huset natten før... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Nøden for kidsen melder seg som oftest på lillejulaften. Gi de en pakke da, med noe som kan holde de aktivisert i 24 timer. Smooth Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Her i gården tar vi en pakke om gangen, det kan bli ulidelig kjedelig til timer, og siden vi er så mange tar det kanskje en halvtime før den neste pakken som er til meg kommer. Mange mener sikkert dette er den meste koseligste måten å åpne presangene på, personlig hadde jeg foretrukket at alle sprang bort til juletreet og raka sammen det dem med sin egen navnelapp på :wink: Lenke til kommentar
glabba Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Pakkene åpnes omtrent en halvtime etter at vi har spist pinnekjøtt (deilig ). Maten må jo synke litt for vi gomler i oss snop og kaker samtidig som pakkene åpnes. Vi starter ofte med at en person finner frem tilfeldige pakker under treet og deler dem ut en om gangen. Men hele gjengen blir utålmodige og til slutt stormer alle frem og finner sine presanger. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Vi har en person som velger en tilfeldig gave, og så leser han opp til og fra. så sitter alle og ser på den. når han er ferdig går vi til neste osv. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Lillesøstra mi (7) velger en gave som er til seg sjøl, og en til en anna, gir den fra seg og opner sin egen. Sånn fortsetter det til alle gavane henna er "brukt", og så må vi andre finne resten til oss sjøl... Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 si at nissen må ha glemt den igjen når han var på recon i huset natten før... AHAHAHAAHAHAAAAH *tørker tårer, så le litt til* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå