Gå til innhold

03.08.2007 kommer Disturbia

Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som om jyplingen LeBouf drar alle de heiteste damene for tida. Men til tross for min store misunnelse må jeg si at jeg har sansen for fyren. Han passer godt inn i Disturbia, en moderne og mer ungdommelig utgave av klassikeren Rear Window. Det creepy'e steinansiktet til David Morse må også nevnes.

Ja, den er litt "Hollywoodsk" (hater det ordet) til tider, men var det virkelig noen som forventa noe annet? Filmen har et bra driv og masser av sjarm. Det får holde. Den får sju stjernekast av meg.

Endret av CollectTheCheck
Lenke til kommentar

Enig, bra underholdende film med en Shia Lebouf i storform. Han har en naturlighet i skuespillet sitt som jeg syns er imponerende. Kameraten hans, Ronnie, blir litt slitsom though. Filmen er ikke veldig revolusjonerende, men som sagt: veldig bra underholdning. Fins noen små subtile komiske øyeblikk som jeg likte veldig godt, og David Morse passer perfekt som mistenkelig nabo. Og ikke minst: Sarah Roemer er nyyydelig :dribble:

btw: lest at David Morse ikke snakket med noen av de yngre skuespillerne mens de filmet for å skape en mer distansert stemning. Men at han etter innspillingen var veldig vennlig mot dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...