Bakke Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Disturbia Every killer lives next door to someone "Kale (Shia LaBeouf) lever et liv tenåringer flest drømmer om. Han tilbringer dagene med å spille dataspill, surfe på nettet, spise junkfood og se på TV. Han kan rett og slett gjøre helt som han vil, og en ung snerten dame ved navn Ashley (Sarah Roemer) har akkurat flyttet inn ved siden av. Det er bare ett problem - han har ikke lov til å forlate huset. Kale er av retten pålagt husarrest i tre måneder, og hvis han går mer enn 30 meter fra huset, vil hans neste stopp være fengsel. Og fengselsceller ..." Hentet fra http://www.filmweb.no/ 03.08.2007 kommer filmen Disturbia på kino. Men siden 3 måneder er lenge å vente, lager jeg en liten vente tråd Her kan du prate om tykt og tynt angående filmen, så lenge du holder deg til forumets regler. Linker: Trailer Om filmen Info fra IMDb Info fra Wikipedia Edit: Update på linker. Filmen hadde verdenspremiere 4 April, les mer her. Endret 5. mai 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Utifra Traileren så syns jeg at den ser litt tøff ut,kommer nok til å se den. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Skal se den i dag, så jeg kommer tilbake med hva jeg syntes om den.. Virker som en lovende film.. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Stemmer ja, jeg har hørt om denne. Den er basert på Hitchcock sitt mesterverk: "Rear Window". Se denne mens dere venter, om dere ikke har sett den! Kort fortalt handler den om en fotograf som for øyeblikket er skadet så han dømt til en rullestol. Han har egentlig ikke noe bedre å gjøre enn å spionere på sine naboer igjennom vinduet sitt. Han ene av naboene han spionerer på, er han overbevist om at har drept kona si. Disturbia ser ikke så gal ut den, må nok få sett den ja. Men se "rear window" imens, det er virkelig en av de beste filmene som er laget. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Skal se den i dag, så jeg kommer tilbake med hva jeg syntes om den..Virker som en lovende film.. 8497774[/snapback] Den har premiere om 3 måner... Hvor skal du se den? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Skal se den i dag, så jeg kommer tilbake med hva jeg syntes om den..Virker som en lovende film.. 8497774[/snapback] Den har premiere om 3 måner... Hvor skal du se den? 8498267[/snapback] Jeg har den faktisk.. Endret 29. april 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Så nå at den er sluppet i utlandet... Da kan jo internett komme til hjelp Edit: Men gleder meg til å høre hvordan filmen var Endret 29. april 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Plottet minner veldig om Rear Window, er det en slags remake? Traileren så veldig kul ut = ) Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Minner veldig om Rear Window ja... Tror ikke det er noen remake, men skal ikke se bort i fra at manusforfatteren er inspirert av denne filmen Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Sykt bra film! Altfor bra! Ble redd jeg. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Disturbia "Kale (Shia LaBeouf) lever et liv tenåringer flest drømmer om. Han tilbringer dagene med å spille dataspill, surfe på nettet, spise junkfood og se på TV. Han kan rett og slett gjøre helt som han vil, og en ung snerten dame ved navn Ashley (Sarah Roemer) har akkurat flyttet inn ved siden av. Det er bare ett problem - han har ikke lov til å forlate huset. Kale er av retten pålagt husarrest i tre måneder, og hvis han går mer enn 30 meter fra huset, vil hans neste stopp være fengsel. Og fengselsceller ..." Hentet fra http://www.filmweb.no/ 03.08.2007 kommer filmen Disturbia på kino. Men siden 3 måneder er lenge å vente, lager jeg en liten vente tråd Her kan du prate om tykt og tynt angående filmen, så lenge du holder deg til forumets regler. Linker: Trailer Om filmen Info fra IMDb Info fra Wikipedia Edit: Update på linker. 8495968[/snapback] er jo lenge til ;/ Lenke til kommentar
Namek Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Disturbia "Kale (Shia LaBeouf) lever et liv tenåringer flest drømmer om. Han tilbringer dagene med å spille dataspill, surfe på nettet, spise junkfood og se på TV. Han kan rett og slett gjøre helt som han vil, og en ung snerten dame ved navn Ashley (Sarah Roemer) har akkurat flyttet inn ved siden av. Det er bare ett problem - han har ikke lov til å forlate huset. Kale er av retten pålagt husarrest i tre måneder, og hvis han går mer enn 30 meter fra huset, vil hans neste stopp være fengsel. Og fengselsceller ..." Hentet fra http://www.filmweb.no/ 03.08.2007 kommer filmen Disturbia på kino. Men siden 3 måneder er lenge å vente, lager jeg en liten vente tråd Her kan du prate om tykt og tynt angående filmen, så lenge du holder deg til forumets regler. Linker: Trailer Om filmen Info fra IMDb Info fra Wikipedia Edit: Update på linker. 8495968[/snapback] er jo lenge til ;/ 8515373[/snapback] Les lenger opp så ser du at den er ute allerede. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Stemmer ja, jeg har hørt om denne. Den er basert på Hitchcock sitt mesterverk: "Rear Window". Se denne mens dere venter, om dere ikke har sett den! Kort fortalt handler den om en fotograf som for øyeblikket er skadet så han dømt til en rullestol. Han har egentlig ikke noe bedre å gjøre enn å spionere på sine naboer igjennom vinduet sitt. Han ene av naboene han spionerer på, er han overbevist om at har drept kona si. Disturbia ser ikke så gal ut den, må nok få sett den ja. Men se "rear window" imens, det er virkelig en av de beste filmene som er laget. 8497851[/snapback] skulle akkurat til og si det når eg så traileren , så nyskapende er filmen ikke akkurat , og egentlig så det ut til og bare være enda en film i massen . Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 jeg tenkte jeg tenkte 3 august jeg Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Har nettopp sett filmen nå... Storkoste meg med denne herlige thrilleren Les mini-anmeldelse her. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Gleder meg skikkelig til Disturbia. I starten av trailern virka det som om det var litt sånn American Pie preg over det, men så fikk den en brå vending! Endret 5. mai 2007 av chryzsh Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Finnes det noen internettsider hvor man kan se denne filmen? For eksempel www.alluc.org. eller www.peekvid.org De sidene har den jo ikke da... Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Vet ikke om du får streamet filmen... Men den går nok an å laste ned, kan ikke gi noen linker siden dette bryter med retningslinjene. Edit: Ja, filmen minner noe om American Pie i begynnelsen... Noen ungdommer som har en litt på kanten hobby med å spionere på naboene, og som derfor blir blandet inn i skumle ting Endret 5. mai 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 ja er en kjempe film dette her terningkast 5 fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå