rogerp Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Skal kjøpe meg flat tv nå og og har hele tiden tenkt på LCD,og har da vurdert Samsung N71 40". Men nå kommer Panasonic med en ny serie plasma tver såda begynner jo tvilen å komme... Den skal jo primært brukes til å se på tv med men om tid og stunder så skal jeg også koble på Media center,hvordan fungerer plasma tver til slik bruk? Er vel bedre med Lcd men er det no problem med plasma? Tenker da primært på disse "innbrennings" problemene som plasma har(eller kanskje det bare var på "gamle" plasma tver?) Noen som kan anbefale Panasonicen ,PV70EH tror jeg den heter. Eller er det noen andre merker idenne (store) tv jungelen? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Skal kjøpe meg flat tv nå og og har hele tiden tenkt på LCD,og har da vurdert Samsung N71 40".Men nå kommer Panasonic med en ny serie plasma tver såda begynner jo tvilen å komme... Den skal jo primært brukes til å se på tv med men om tid og stunder så skal jeg også koble på Media center,hvordan fungerer plasma tver til slik bruk? Er vel bedre med Lcd men er det no problem med plasma? Tenker da primært på disse "innbrennings" problemene som plasma har(eller kanskje det bare var på "gamle" plasma tver?) Noen som kan anbefale Panasonicen ,PV70EH tror jeg den heter. Eller er det noen andre merker idenne (store) tv jungelen? Takker for alle svar. 8495906[/snapback] plasma har vel enda innbrennings problemer men det har blit mye bedere enn det var. Jeg har personelig ikke noe erfaring med pv70 men det har jo fått utrolig bra ommtale over alt så regner med at det er en bra tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå