Gå til innhold

Slaughter: Horror - Sony depraved promotion stunt

KongRudi

Anbefalte innlegg

Må si jeg ble dypt sjokkert over å se bildet av den geita, dette går rett og slett ikke å trykke! Nei, nå stikker jeg heller og sager noen mennesker i to i Gears of War, før jeg tar meg en tur på kino og ser folk kutte hodet av hverandre i 300...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si jeg ble dypt sjokkert over å se bildet av den geita, dette går rett og slett ikke å trykke! Nei, nå stikker jeg heller og sager noen mennesker i to i Gears of War, før jeg tar meg en tur på kino og ser folk kutte hodet av hverandre i 300...

8517320[/snapback]

Jamenjamen, det er jo kunst det.. Også vet jo alle at det er på lissom..

Du må jo skjønne det at folk er mye mer ømtålig ovenfor å se en 98% ferdig spekepølse fremdeles i originalforpakningen med topplokket skrudd av. :)

Lenke til kommentar

Jaja, men altså herre jesus kristus sønn av skaperen sjøl! Det går da ann å ha litt humor også da. Kanskje det var litt drøyt, men det går da ann å ta ting litt mindre seriøst og slutte å oppføre seg som den gamle sure dama i leiligheten over.

Merker jo også tydelige reporter overdrivelser i disse artikklene. Sier bare en ting btw: Smalahove!

Lenke til kommentar
Hmmm. Lurer på hvor mye de betalte geita for å ligge der uten hode  :hmm:

*snip*

8517076[/snapback]

Problemet er vel at man bruker et dødt dyr for å selge noe helt annet. Hvis man vil selge en bil reklamerer man vanligvis ikke for en garasje.

Synes forøvrig ikke at reklamen gjør noe for min egen del, skjønner bare ikke poenget utenom å skape blest om spillet uansett virkemiddel. Noe de innså var en overtramp.

Lenke til kommentar
Burgere som serveres på sportsstemner er forøvrig ment å være mat, så sammenligningen blir litt søkt.

8517729[/snapback]

Så du er egentlig opprørt over at Sony ikke lagde burgere av dyret, før det gikk videre i næringskjeden og ble gjødse, eller hva de gjør med bioavfall i Hellas? :)

Ikke værst for en som har blasfemi i signaturen.. Dalai Lama go home, we've got pricks! :p

Lenke til kommentar

8517320[/snapback]

Så du sammenligner noe som har skjedd i virkeligheten med et spill og en film? Trodde det var vanlig å holde underholdning og realitet separert jeg ... :hmm:

Lenke til kommentar

8517320[/snapback]

Så du sammenligner noe som har skjedd i virkeligheten med et spill og en film? Trodde det var vanlig å holde underholdning og realitet separert jeg ... :hmm:

8518540[/snapback]

Trodde det var vanlig å holde reklame og realitet separert jeg... :hmm:

Lenke til kommentar

Hvorfor ble folk sint og irritert når et par hadde sex på scenen fremfor tusenvis av andre mennesker? Det er jo helt naturlig å ha sex ha.

Så kan man spørre hvorfor folk blir sint fordi de bruker en slakta geit i promoteringen av et spill? Er jo helt normalt å slakte dyr da?

Fordi enkelte tinger som man kan gjøre, trenger man ikke å gjøre. Hvis det er greit å bruke en slakta geit til promotering av spill, da må det vel være greit å bruke lik av mennesker til å promotere f.eks Manhunt, eller bruke dødsdømte fanger for å promotere GTA IV?

Om folk synes det er greit å bruke slaktete dyr i promotering av spill, da må de vel og synes det er greit å skjende mennesker på samme måte. I bunn og grunn er vi jo og dyr.

Lenke til kommentar

Jeg startet tråden siden artikkell'en var kontroversiell promotering..

Sony har sagt sitt..

Nå skeier det ut med mere og mere idioti, og Bear har nå toppet det hele med å foreslå at folk som synes at dette er greit, så bør dem synes at det også er greit at menesker blir drept i hensyn til promotering.

Slik diskusjonen har utviklet seg, har det ingenting med det opprinelige inlegget, så nå synes jeg moderatorene kan stenge tråden. :)

Så om noen er intressert kan vi starte en ny, om hvor grensene bør gå.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

8517320[/snapback]

8518540[/snapback]

Trodde det var vanlig å holde reklame og realitet separert jeg... :hmm:

8518726[/snapback]

Så du sier den døde, skjendede geita i reklamen ikke har med virkeligheten å gjøre? Geita er ekte for faen!

Lenke til kommentar
Hvorfor ble folk sint og irritert når et par hadde sex på scenen fremfor tusenvis av andre mennesker? Det er jo helt naturlig å ha sex ha.

Så kan man spørre hvorfor folk blir sint fordi de bruker en slakta geit i promoteringen av et spill? Er jo helt normalt å slakte dyr da?

Fordi enkelte tinger som man kan gjøre, trenger man ikke å gjøre. Hvis det er greit å bruke en slakta geit til promotering av spill, da må det vel være greit å bruke lik av mennesker til å promotere f.eks Manhunt, eller bruke dødsdømte fanger for å promotere GTA IV?

Om folk synes det er greit å bruke slaktete dyr i promotering av spill, da må de vel og synes det er greit å skjende mennesker på samme måte. I bunn og grunn er vi jo og dyr.

8518879[/snapback]

Herrejemini, folk går fullstendig fra konseptene.. :nei: Helt enig med Kong Rudi.. Legg tråden død.. Dette har intet med konsoll og gjøre..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...