ShredLord Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tok visst feil angående Sushi, ja.. Nå begynner snart brann-kampen.. 8499358[/snapback] Og kampen gjekk i dass . Elles, synes eg dette reklamestuntet var heilt talentlaust, glad Sony ser det og. Somebody`s gonna get fired. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Reklamestuntet her fungerte tydeligvis jævlig bra da dette har skapt så mye oppstyr på ett bitte lite norsk forum :!: Tenk på det, eneste de trenger er oppmerksomhet og nå er det sikkert tonnevis av gamere som sjekker hva God of War handler om. Sony nok engang Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Også en måte å vinkle det på.. Brukere på hw.no: Faen for en dårlig reklame. Sony stinker Sony: hehe, yeees. pr......PR Lenke til kommentar
Northland Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er ikke akkuratt sjokkerende at enkelte forsvarer dette.. Selv om sony har trukket tilbake alle bladene... Er det også kanskje god reklame? At det får oppmerksomhet er en ting, men det betyr ikke at alle springer til butikken å kjøper spillet.. Hvorfor skulle jeg hatt større interesse for det nå? Virker hvertfall ikke som et bra sjakktrekk. Det blir representert et ca gjennomsnitt her inne, og flertallet reagerte logisk nok negativt... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Reklamestuntet her fungerte tydeligvis jævlig bra da dette har skapt så mye oppstyr på ett bitte lite norsk forum :!: Tenk på det, eneste de trenger er oppmerksomhet og nå er det sikkert tonnevis av gamere som sjekker hva God of War handler om. Sony nok engang 8501357[/snapback] Tror et skille mellom positiv PR og negativ PR er lærdom noen trenger å lære. Dette er det man kaller negativ PR. Dette vekker avsky hos veldig mange, som denne tråden gir utslag for, og derfor vil ikke folk sjekke ut dette produktet. De "husker" ikke den lille logoen i hjørnet med GoW2 logoen, men heller den daue geita mitt på bordet med Harrison stående ovenfor med blod i munnvika (bildelig talt). Den som sa all PR er god PR viste vel ikke hva han snakket om. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Reklamestuntet her fungerte tydeligvis jævlig bra da dette har skapt så mye oppstyr på ett bitte lite norsk forum :!: Tenk på det, eneste de trenger er oppmerksomhet og nå er det sikkert tonnevis av gamere som sjekker hva God of War handler om. Sony nok engang 8501357[/snapback] Tenk det ja Bitte lite norsk forum Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) For det første. Det er bare syke mennesker som bruker døde dyr i reklame. For det andre. Det er bare enda sykere mennesker som faktisk synes sånt noe er kult. Men, de sykeste menneskene er de som forsvarer det blindt. Enkelte her inne burde gå dypt inn i seg selv. Endret 30. april 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 For det første. Det er bare syke mennesker som bruker døde dyr i reklame.For det andre. Det er bare enda sykere mennesker som faktisk synes sånt noe er kult. Men, de sykeste menneskene er de som forsvarer det blindt. Enkelte her inne burde gå dypt inn i seg selv. 8502306[/snapback] har du rett til og uttale deg om hva andre skal syns og ikke syns?:O følelser er ikke noe man kan styre uansett, syns man det er tøft er fordi følelsene dine syns det.. folk på det her forumet diskuterer alt annet enn det som skal:p fan boy fights all the time.. ja reklamen var drøy i forhold til hva som er akseptabelt.. enig i det Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jaja, tipper endel foreldre nekter ungene å kjøpe God of War 2 etter dette stuntet. Det jeg lurer på derimot er hvordan i helsike sony folka får smugla inn nok dop til å kontinuerlig komme på så mye idiotisk reklame.... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For det første. Det er bare syke mennesker som bruker døde dyr i reklame.For det andre. Det er bare enda sykere mennesker som faktisk synes sånt noe er kult. Men, de sykeste menneskene er de som forsvarer det blindt. Enkelte her inne burde gå dypt inn i seg selv. 8502306[/snapback] har du rett til og uttale deg om hva andre skal syns og ikke syns?:O følelser er ikke noe man kan styre uansett, syns man det er tøft er fordi følelsene dine syns det.. folk på det her forumet diskuterer alt annet enn det som skal:p fan boy fights all the time.. 8502402[/snapback] Jeg har ikke sagt noe om hva folk burde mene. Jeg har sagt hva JEG MENER om folk som liker sånne stunts og hva jeg mener om de som blindt forsvarer hele greia Dessuten så føler jeg at jeg har en viss plikt som moralens vokter Endret 30. april 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Reklamestuntet her fungerte tydeligvis jævlig bra da dette har skapt så mye oppstyr på ett bitte lite norsk forum :!: Tenk på det, eneste de trenger er oppmerksomhet og nå er det sikkert tonnevis av gamere som sjekker hva God of War handler om. Sony nok engang 8501357[/snapback] Tenk det ja Bitte lite norsk forum 8502086[/snapback] Forumet har nærmere 120000 registrerte brukere, så bittelite er vel å ta i litt :!: Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) "A European spokesperson said: 'The 'warm entrails' referred to in the invitation and in the Mail on Sunday article was actually a meat soup, made to a traditional Greek recipe and served to attendees in china bowls direct from the caterers. There was never any question of journalists being able to touch the goat, or indeed eat the soup direct from the body of the goat, as one report has alleged. The goat was returned to the butcher at the end of the event.' Sony said the article had been written by a journalist that didn't attend the event and was actually based upon a press release. The article was "done on the basis of the invitation for the event which employed a degree of hyperbole in order to encourage attendance - the journalist chose to take it as fact" explained a spokesperson. "We recognize that the use of a dead goat was in poor taste and fell below the high standards of conduct we set ourselves," admitted the Sony spokesperson while apologising to readers of OPM who may have been offended. The company is currently conducting an internal inquiry into the event." Kilde Mye hyl og skrik for lite. Det viser seg at sensasjonsjournaliste ikke en gang var til stede under launch partyet, og at han tok seg en del friheter (Les: tydde til fri fantasi) for å tilkalle seg publikum. Det var ikke noen bespisning fra geita; maten som var gresk kjøttsuppe ble servert i suppeboller. Det var aldri på tale at det ble noen form for bespisning fra eller at journalister i det hele tatt fikk ta på geita. Geita ble levert tilbake til slakteren etter partyet.. Så dett var dett.. De får ta å benytte en utstoppet geit neste gang, så går det helt greit.. EDIT: Jeg må bare si tilslutt at denne disserunden tok samme vei som x antall andre Sony rant: 1. Tråd starter med oppblåst nyhet 2. Dissedering av dimensjoner 3. Latterliggjøring/uthenging av de som ikke synes/tror at det er så ille (Les: Underforstått at man er hjerneløs fordi man tar journalistikken for det den er - Sensasjonsjournalistikk) 4. Tråden går så enten inn i konsollkrig eller OT 5. Offisiell pressemelding redegjør for den initielle nyheten hvorpå det viser seg at sannheten er langt fra det som ble beskrevet i denne nyheten. Dette er selvsagt fullstendig konverterbart til MS uttalelser, og det hele har selvsagt en viss underholdningsverdi.. Endret 30. april 2007 av Fhj Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 De brukte like vel et kadaver av en geit til markedsføring. Slakta hos slakteren eller ei, jeg synes det er smakløst. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det vart iallefall utruleg mykje mindre groteskt ved den avsløringa der . Og eg er så møkkalei av folk som på død og liv skal finna på ting om Sony. Da får vere grenser. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Må si meg enig med bear, det at noen ikke spiste fra geitas mage eller hva det nå ar er jo en stor forbedring. Men fortsatt lemper de fram ett kadaver framfor journalister for å promotere ett spill som ikke har noe med geiter å gjøre. Til og med sony innrømmer det er smakløst, og bra er det. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg har ikke ord, dette må være det værste jeg har sett! Har det rabla for dem?? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hørte at Rockstar skulle vise frem døde folk ved en promotering av GTA.. Folka er på vei til begravelse, så det går helt fint.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Har dette blitt postet? Sony talsmann svarer: "It has come to our attention that at The God of War 2 launch showcase held in Athens, Greece, on 1st March 2007, an element of the event was of an unsuitable nature," a spokesperson said. "Whilst we pride ourselves on creating engaging experiences we are committed to making sure these are appropriate in nature and do not cause offence to either attendees or our consumers in general. "We are conducting an internal inquiry into aspects of the event in order to learn from the occurrence and put into place measures to ensure that this does not happen again." Kilde Endret 1. mai 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har dette blitt postet? Sony talsmann svarer: "It has come to our attention that at The God of War 2 launch showcase held in Athens, Greece, on 1st March 2007, an element of the event was of an unsuitable nature," a spokesperson said. "Whilst we pride ourselves on creating engaging experiences we are committed to making sure these are appropriate in nature and do not cause offence to either attendees or our consumers in general. "We are conducting an internal inquiry into aspects of the event in order to learn from the occurrence and put into place measures to ensure that this does not happen again." Kilde 8509472[/snapback] At en talsmann uttaler seg og pynter på med fine ord vil jeg ikke akkurat si hjelper mye på omstendighetene. Hva var grunnen til at de gjorde dette "stuntet" i første omgang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg