acemaster Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har tenkt å oppgradere maskina mi me noe mer minne, KOmponentene jeg har i maskina min no er : Hovedkort: Asus M2N-E CPU : AMD Athlon 4200+ MInne : Geil Det jeg har tenkt å kjøpe er Corsair Men jeg vet ikke om det kommer til å fungere sammen med minnet som jeg allerede har inni dataen min Lenke til kommentar
andylove Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har tenkt å oppgradere maskina mi me noe mer minne, KOmponentene jeg har i maskina min no er : Hovedkort: Asus M2N-E CPU : AMD Athlon 4200+ MInne : Geil Det jeg har tenkt å kjøpe er Corsair Men jeg vet ikke om det kommer til å fungere sammen med minnet som jeg allerede har inni dataen min 8495759[/snapback] De brikkene der er særdeles gode. Anbefales! Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Det viste jeg fra før! Men spørsmålet er om brikkene der kommer til å virke sammen me Geil brikker som jeg allerede har i datan min!? Noen som har peiling ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå