josephseto Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 hvordan kan jeg lage fortfilm i Avid? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det burde vel vere det samme som i Vegas tenker jeg. Prøv og holdr Ctrl tasten inne mens du "skrumper" klippet sammen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kvifor «burde» det vere det same som Vegas? Joseph: Veit ikkje dette sjølv, men les i hjelp-filene, so finn du det sikkert ut. Lenke til kommentar
chma Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Venstre hjørne i Composer vinduet, nederst i verktøylinja er det en knapp som heter Motion Effect. Alternativt Effects tab'n i prosjektvinduet og Timewarp, der ligger det noen presets. Dette gjelder Xpress og evnt MediaComposer(som har litt flere presets/muligheter). Antar det var en av dem du tenkte på og ikke Avid Liquid? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg bruker "burde" som et ord som beskriver tankene hvis du absolut måtte vite det. Ordet brukes på denne måten når en person funderer på en ting. Det var dagens leksjon Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 hehe takk for fine svar. fikk det til nå bruker xpress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå