knux Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 man kan heller ikke trade med andre, med trial account Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Her er forresten det du ikke kan gjøre med en trail-account: - Not being able to speak on public channels such as General Chat.- Not being able to receive in-game mail through the mailbox. - Not being able to use the Auction House. - Not able to trade items or gold with other players. - Maximum character level of Level 20. - Maximum amount of gold allowed of 10 Gold. 8496354[/snapback] Lenke til kommentar
Jeppo Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det står på hjemmesiden at en kan kjøpe BC Online. MEn når jeg velger og laste ned og har lagt det inn så har jeg ingen nøkkel. Hvordan kan jeg få en nåkkel slik at jeg får det registrert? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kjøpe online, kjøpe i butikk. Lenke til kommentar
Jeppo Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Men får jo ikke kjøpt det online...... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeppo: Logg deg inn med accounten din på wow-europe.com, der kan du oppgradere account over nettet samt laste ned klienten til WoW og BC. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kjapt spørsmål: Om jeg har lånt CD-ene av en venn for å prøve spillet og har derfor installert alt, må jeg da kjøpe CD-ene/selve spillet, eller kan jeg bare betale membership og spille i vei? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Du må kjøpe en key til accountcreation, CDene er uviktige. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Og hva koster en slik key? Vet CD-ene er uviktige, men med de følger en key. Kan jeg bruke kameraten sin, eller er den unik? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Og hva koster en slik key? Vet CD-ene er uviktige, men med de følger en key. Kan jeg bruke kameraten sin, eller er den unik? 8513760[/snapback] Den er unik. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Så hvordan skaffer jeg en slik en (lovlig)? Jeg må dermed kjøpe CD-ene i butikken, eller? Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Neida, det finnes noen nettbutikker du kjøper kun key hos. Og du kan kjøpe den direkte fra Blizzard på www.wow-europe.com tror jeg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hmm, finner ingen. http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=741 Men takk for hjelpen så langt Endret 1. mai 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Reiten Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har et spørsmål angående burning crusade 10-dager. Jeg skaffet meg 10-dagern når jeg kom til lvl 58, er nå lvl 60. Så når det har gått 10 dager, blir characteren satt ned til lvl 58 igjen? Fant ingen ting om dette på wow-europe.com. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Har et spørsmål angående burning crusade 10-dager. Jeg skaffet meg 10-dagern når jeg kom til lvl 58, er nå lvl 60. Så når det har gått 10 dager, blir characteren satt ned til lvl 58 igjen? Fant ingen ting om dette på wow-europe.com. 8515494[/snapback] Du er nok fortsatt 60. Du får bare ikke dratt til Outlands igjen før du kjøper expansion. Lenke til kommentar
Reiten Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men om jeg oppgraderer til TBC nå, må jeg vente til trial tiden har gått ut før jeg kan lvle til 61(fant ut at det var lvl cap på 61:()? Eller kan jeg starte å lvle til 61 med en gang jeg har oppgradert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå