cyclo Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Det Mobile Strekkodespillet v1.0 beta - offisiell tråd www.strekkodespillet.com Jeg har laget et lite strekkodespill. Spillet går i korte trekk ut på at man skal finne strekkoder ute i den virkelige verdenen, skanne dem med mobilen, og da legger man igjen en liten hilsen. Hvem finner strekkoden først, hvem finner flest strekkoder, etc. Dette er mest bare for å ha det litt gøy, og å få noe "nyttig" å bruke strekkodeskannerene på mobil til. Vi starter lett med en som er enkel å finne, og så blir det vanskeligere etterhvert. Testen starter i Oslo, men jeg håper etterhvert, om faktisk folk syns dette er morsomt, å utvide til andre steder i landet, og kanskje til og med utlandet. Les mer om det her, og kom gjerne med kommentarer i denne tråden. Endret 5. mai 2007 av cyclo Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Majorsta tilgangspunktet er desverre borte. Kommer ny snart. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Nytt tilgangspunkt: Gimle Kino/Bygdøy Allé Nå kommer det snart nye tilgangspunkter på løpende bånd her. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Morsomt morsomt. Kanskje jeg hiver meg på en gang. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Nytt i dag er eget domene: www.strekkodespillet.com Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg skulle bodd i Oslo! Dette kunne vært stilig. Liker absolutt ideén din. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ideen er god. synd det bare er i Oslo. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du kan jo gjøre det mulig for fans å legge til ting selv? Ville jo utvidet det en god del og åpnet muligheten for mange fler. Kan se for meg at det er ganske morsomt å lete etter hemmelige meldinger i den lokale matvarebutikken. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Løve: har allerede planlagt det faktisk, men ikke ferdig med den tekniske løsningen enda. Ellers sender jeg pm til de som har meldt sin interesse, så kan vi få til noen lokale saker i mellomtiden. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ok, høres veldig fint ut. Kan sikkert se om jeg får fiksa noen strekkoder noen steder i Grenlandsområdet når det blir anledning. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Har hatt litt mye på gang i det siste, vært bortreist en del samt brukt mesteparten av kreftene på å få opp ny versjon av gsmstuff.net, så strekkodespillet.com har visst blitt liggende dødt. Skal prøve å få i gang litt mer "action" mot slutten av uka. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det gleder jeg meg til Bare merket det var litt dødt. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvilken mobil må man ha får å få denne strek kode scanneren? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Tja. Det finnes ganske mange forskjellige strekkodelesere til mobil. Alle sammen støtter ulike mobiler. Jeg anbefaler Quickmark evt. om din telefon ikke støttes prøv Kaywa. Les bloggen min på gsmblog.net, der har jeg skrevet tester av mange ulike strekkode-programmer for mobil. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Tja. Det finnes ganske mange forskjellige strekkodelesere til mobil. Alle sammen støtter ulike mobiler. Jeg anbefaler Quickmark evt. om din telefon ikke støttes prøv Kaywa. Les bloggen min på gsmblog.net, der har jeg skrevet tester av mange ulike strekkode-programmer for mobil. 8915296[/snapback] Så du trenger bare et kamera? Lenke til kommentar
eppa15 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du trenger bare en mobil med kamera + program Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er det bare sånn avanserte (smart?) mobiler dette funker med eller? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er det bare sånn avanserte (smart?) mobiler dette funker med eller? 9298406[/snapback] Everyone Baby.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Som dere ser har dette eksperimentet mitt blitt liggende dødt over sommeren. Jeg har bl. a. vært på ferie, og er nå i godt i gang med å bli student igjen. Med forbehold om at overgangen fra arbeidslivet til studielivet ikke tar livet av meg, så håper jeg å få litt liv i dette prosjektet ut over høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå