Gå til innhold

Det Mobile Strekkodespillet v1.0beta

Anbefalte innlegg

Det Mobile Strekkodespillet v1.0 beta - offisiell tråd

www.strekkodespillet.com

Jeg har laget et lite strekkodespill. Spillet går i korte trekk ut på at man skal finne strekkoder ute i den virkelige verdenen, skanne dem med mobilen, og da legger man igjen en liten hilsen.

Hvem finner strekkoden først, hvem finner flest strekkoder, etc.

Dette er mest bare for å ha det litt gøy, og å få noe "nyttig" å bruke strekkodeskannerene på mobil til.

Vi starter lett med en som er enkel å finne, og så blir det vanskeligere etterhvert. Testen starter i Oslo, men jeg håper etterhvert, om faktisk folk syns dette er morsomt, å utvide til andre steder i landet, og kanskje til og med utlandet.

Les mer om det her, og kom gjerne med kommentarer i denne tråden.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo gjøre det mulig for fans å legge til ting selv? Ville jo utvidet det en god del og åpnet muligheten for mange fler. :) Kan se for meg at det er ganske morsomt å lete etter hemmelige meldinger i den lokale matvarebutikken.

Lenke til kommentar

Løve: har allerede planlagt det faktisk, men ikke ferdig med den tekniske løsningen enda. Ellers sender jeg pm til de som har meldt sin interesse, så kan vi få til noen lokale saker i mellomtiden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Som dere ser har dette eksperimentet mitt blitt liggende dødt over sommeren. Jeg har bl. a. vært på ferie, og er nå i godt i gang med å bli student igjen. Med forbehold om at overgangen fra arbeidslivet til studielivet ikke tar livet av meg, så håper jeg å få litt liv i dette prosjektet ut over høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...