femftifem Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Begynner å bli bekymret for fremtiden, nå som det har kommet filmer og dokumentarer overfor den Globale oppvarmingen som faktisk begynner å bli et faktum med skremmende statistikker som vi selv ikke er klar over. Kina og USA er vel verdens argeste miljøverstinger kan jeg tenke meg, og det ser ikke ut til at de tar trusselen seriøst. Hvertfall ikke Kina med tanke på at Jens Stoltenberg har planlagt tur dit for å gjøre opp og gi penger for å fikse opp i forurensingen. Oljen blir jo bare dyrere og dyrere, men jeg ser på det som et godt tegn egentlig, for det vokser ekstremt med fartøy her på jorden, noe som også øker forurensingen. Men grunnen til at oljen blir dyrere er vel fordi det kun er et begrenset innhold igjen her på planeten(?). Derfor så burde vel teknologien finne på noe nytt som gjør at våre kjøretøy går på noe annet enn bensin, diesel eller råolje som drivstoff, som faktisk gjør noe med den globale oppvarmingen. Så jeg veit ikke jeg.. Hvor lenge vil jorden overleve? Eller altså, hvor lenge er det til jorden blir ubeboelig? Endret 29. april 2007 av Nrjey Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vi har utallige emner om dette i Politikk og samfunn-delen av forumet. Denne tråden stenges, benytt en av de som er i riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg