Zypod Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 jeg undrer: hva gjør spellen fether??? jeg skal fulføre den tredje profetien(?) å jeg kjøner ikke hva jeg ska gjøre (HJELP) hvor får jeg kjøpt glass arows?? fins det glass bow?? jeg får ikke enchanta noen item's, jeg har gem med sole i. å jeg har pengene, men enchantera har ikke no spel jeg kan enchante med (plagsomt!!!!) Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 1. Feather : Minsker vekten din med antall poeng som er gitt 2. Glass Arrows: Finnes hos forskjellige merchants, prøv ut bueselgeren i Foreign Quarter i Vivec. 3. Glass Bow: Husker ikke helt, men er rimelig sikker på at det finnes (en stund siden jeg har spilt Morrowind nå) 4. For å enchante, equip soulgem.. Dvs på samme måte som du tar på deg våpen / armor, så "ta på" deg soulgem'en, du kan nå velge item og effect (du må ha spellet for den effekten du velger). Bare noen få souls kan lage constant effect (golden saint og et par andre). Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 takk!!!!! men jeg veit fortsatt ikke hva jeg skal gjøre får å fullføre den 3. proff. får å bevise at jeg er den fyren som skal redde verden fra dagoth ur (jeg trur et er det jeg skal i værtfall) men så rer det alle dise dreamer fyrene som plager meg heletiden... hva er de godt får? Lenke til kommentar
Pinhead Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Vet ikke hvor langt du har kommet i 3. trial, men du bør få en ganske detaljert forklaring om hva du skal gjøre av Nibani i Urshilaku Camp. Mer bør jeg nok ikke si i frykt for buksevann og juling. Er du virkelig desperat så er det veldig mye avslørende informasjon å få her. Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 takk for linken, den hjalp men jeg sku likt å vite hvor jeg får GlassBow, vis det fins, jeg har nå full glass armor,glass sheld, to glass daggers m/forskeldig magi, å mage bane glass longsword. jeg vil holde stilen, så jeg sammler glass items. det jeg mangler som jeg veit fins er glass aks og glass staff/spear. lan dere hjelpe meg med å finne disse tingene Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Glass Bow finnes ikke. Glass axe og glass spear kan du ofte få av Golden Saints. De har veldig ofte glass våpen. Lenke til kommentar
oliver_twist Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hvor finner man golden saints? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 De begynner å dukke opp rundt omkring når du har passert level 20 eller noe. Pleier å være Golden Saints i nærheten av Daedric ruiner. Har støtt på en del i Grazelands området. Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Det er å få en (veldig bra!) marksman mod som gir masse mer typer buer og crossbows. Blant annet i glass. Swift Glass Shortbow er utrolig kul! Mod'n er veldig godt balansert synes jeg. Den gir bare litt mer mangfold. Du har også ebony bow & cr.bow, adamantium bow & cr.bow, rusty steel crossbow osv osv. Det er også noen få enchanted marksman våpen du bare finner en av hver av. Tror du finner denne på morrowindfiles.com Lenke til kommentar
oliver_twist Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 snakker vi om på xbox eller på pc? :-? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvis noen snakker om mod, så er det på PC. Hvis noen snakker om console, så er det også på PC. Det samme gjelder expansion pack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå