Ticon Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er det mulig å få en fast internettlinje via mobilnettet til fast månedspris? Vet jeg har lest noe om dette for en stund siden, men finner ikke ut hvor. Problemet er at jeg vil ha en fast oppkobling der ingen kan levere det(adsl, kabel eller via antenne). Kan ikke leve med internett via kun telefon(modem/ISDN). Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Jepp, det er mulig. Du kan skaffe deg en løsning som heter NetCom Connect. Du får et USB-modem som er veldig enkelt å installere. Modemet velger automatisk raskeste tilkobling. Fri bruk koster 499,- pr mnd, mens Connect 20 (20 mb i måneden, svært lite forbruk!) koster 125,- pr mnd. Merk at over de 20 mb'ene i måneden, koster det 5,- kr for hver mb! Det er kampanjepris på modemet nå, om du kjøper nå får du modemet for 624,- med NetCom Connect. Les mer her. Endret 29. april 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Takk Var noe sånt jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå