Gjest Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Bare lurte Har bare sett på programmet noen få ganger, men kan ikke unngå å få med seg hva som skjer. Har inntrykk av at veldig mange prøver seg. Noen på dikusjon.no som har? Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg stiller opp med noen grunts & growls... Har jeg en sjanse? Eller... Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nei.. Idol sender bare videre gutter med lys grinete boyband stemme.. Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nei.. Idol sender bare videre gutter med lys grinete boyband stemme.. 8495220[/snapback] Kanskje jeg bare skulle drite i hele greia da... Jeg som hadde så store forventninger... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?act=SF&s=&f=386 Se! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 idol kommer ikke til Bodø i år. så jeg får nokk ikke prøvd meg:( håper det er noen med grunts & growls som kommer videre:D Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 idol kommer ikke til Bodø i år. så jeg får nokk ikke prøvd meg:( håper det er noen med grunts & growls som kommer videre:D 8495282[/snapback] Eh, heller tvilsomt spør du meg... Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hadde vært moro om noen tok en Åkerfeldt og vekslet mellom clean og growl i samme sang. Tror det kunne vært imponerende. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Flyttes til Idol-kategorien. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Tror nok sjansen for at noen som growler og kommer videre er betydelig større i år enn tideligere år pga. den ene dommeren.. (Husker ikke hva han heter. Han er visst metal-head, musikkjournalist. Han med den sleiken^^) Endret 5. mai 2007 av Petoah Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hadde vært moro om noen tok en Åkerfeldt og vekslet mellom clean og growl i samme sang. Tror det kunne vært imponerende. 8496266[/snapback] Tenkte jeg også på for en liten stund siden. Synger personen bra mellom growlingen har han vel en sjanse selv med dommere som kun liker folk med pop-stemme. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Et spm. Jeg er 16 og skal på åpen audition imorgen... MÅ en av foreldrene mine bli med for å underskrive på det skjema vi får utlevert der nede, eller holder det med lapp hjemmefra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå