Gå til innhold

Bærbar blir varm.

Cillin

Anbefalte innlegg

Min bærbar maskin blir ganskje varm uten att den kjører tunge programmen. Eg har opna maskina og fjera det lille som var av støv der.

Maskina er ein Fujitsu Siemens Celsius Mobile H.

Kom med ideer om kva eg kan gjere..

Takk på forhand.

2q00x6o.jpg

Endret av Cillin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, takker for raskt svar. Det er berre så irriterende att mitt i timen (bruker maskina som skule maskin) så begynner det å bråke noke forferdeligt pga. vifter... ( 1 vifte til cpu, og 1 til gpu. )

8495138[/snapback]

Ok. Er ikke mye man får gjort med det akkurat :!:

Lenke til kommentar

kjøpte lian li laptopcooler. Viftene støyer mye men selv uten vifter var laptoppen litt kjøligere. den speeda bare opp 2 hakk ved spilling i motsetning til 3 som før.

Det sitter 2 70mm vifter som drives av usb, men de bråkte så mye. hadde en stock amd vifte liggende (70mm) og den sviver da på 5volt (naturligvis) så den er ikke hørbar over laptoppen.

Viftetilkoblingen er av 2pins men 3pins som sitter på stock viftene (og de fleste andre) passer fint så har du 2 liggende er det en kjapp modd...

Alt i alt; meget velspente 350kr

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Heisann! Testet det programmet der nå.. Speedfan.. PCen min er skikkelig varm og slår seg av til tider.. 82 grader står det:S Hva kan jeg gjøre med dette? En Medion MD95625

8802130[/snapback]

Kan være støv som har samlet seg inni laptopen. åpne og ta en titt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Heisann! Testet det programmet der nå.. Speedfan.. PCen min er skikkelig varm og slår seg av til tider.. 82 grader står det:S Hva kan jeg gjøre med dette? En Medion MD95625

8802130[/snapback]

Kan være støv som har samlet seg inni laptopen. åpne og ta en titt :)

8802255[/snapback]

Så vidt meg bekjent ryker garantien når man åpner maskinen selv.

At maskinen blir ekstra varm har kanskje litt med at det er veldig varmt i været for tiden? Jeg merker det i hvertfall på min maskin at sommeren nærmer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...