rekyl Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har nå fått meg et trådløst headset til 360-en, og prøver å få det synket med den trådløse kontrolleren, uten hell. Hvis jeg f.eks. kobler til headsetet først, og denne tildeles 1. kvadrant. Deretter slår jeg på kontrolleren og denne tildeles også 1. kvadrant, men like etter begynner headsetet å blinke. Hvis jeg trykker på den lille connect-knappen, kan jeg bla gjennom 2., 3. og 4. kvadrant, men ikke 1. Den kan fint synkes til en trådbundet kontroller, men nekter å jobbe sammen med en trådløs kontroller. Er dette et kjent problem? Noen som har noen hint? Det må da være mulig å bruke trådløs over hele linja? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Mente jeg leste noe om dette.. Problemet da var ret ot slett at den Første trådløste kontrolleren som fulgte med lanch maskinen ikke fungerer sammen med den trådløse headsettet.. men kjøper du det en ny trødløs kontroller så vil du ikke ha dette problemet lenger.. så en film om det på www.xbox-scene.com Edit: Ligner dette på ditt problem? se filmen http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...VVkVpznZOAQ.php Endret 29. april 2007 av Handl3vogn Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Prøvde med en annen trådløs kontroller, og det gikk fint. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 hmm.. jeg mener å huske at jeg syncet det med xboxen og ikke kontrolleren. har du prøvd det? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 skjønner egentlig ikke vitsen med trådløst headsett når det som følger med xboxen funker utmerket sammen med den trådløse kontrolleren. hvordan hemmer den tynne tråden deg, mener jeg.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Helt enig, bare slit å måtte lade den hele tiden også. Den er også alt for dyr! Jeg er strålende med det orginale headsettet Synes forøvrig MS kunne gjort kundene oppmerksomme på at det ikke vil fungere med "gamle" trådløse kontrollere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå