Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Heisann, saken er den at jeg vil ha favicon på siden min, har prøvd meg litt fram, men jeg får det ikke til. Ikonet ligger her: http://www.aleksanderwiken.com/favicon.ico Wiken Endret 18. mai 2007 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 For det første, så er kildekoden din helt forferdelig. Selv GoLive lager ikke så elendig kode. For det andre, så er det ingen ting i koden din som forteller nettleseren at det bilde du linket til skal brukes som ikon. Bruk søkefunksjonen eller bla noen sider tilbake så finner du løsningen. PS: Menyen din virker ikke. Jeg foreslår at du lærer deg HTML og CSS og lager hele siden på nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Menyen min virker ikke? Jeg har testet i både FF og IE 7 og 6 og der fungerer det utmerket. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg vet ikke jeg, men ser dette ut til å fungere for deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Okei, beklager..den ser ikke slik ut her i det hele tatt. Skal se om jeg klarer å få rettet opp i det. Wiken Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 I stedet for å prøve å rette det opp, så hadde det vært bedre om du lagde hele siden på nytt. Helst i et annet program. Oppsettet du har brukt er så simpelt at du burde klare å skrive det på nytt i løpet av kort tid, hvis du kan litt om HTML og CSS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Kan noe HTML i hvertfall. Skal se om jeg får skrevet det på nytt i NVU i morgen. Wiken Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Last ned Notepad2 eller Notepad++, besøk HTML Dog og W3Schools og lær deg HTML og CSS på en skikkelig måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ja ok. Takk for all hjelp. Wiken Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Bare hyggelig Her er forøvrig tråden med løsningen på det originale problemet ditt: Hvordan få ikonet til å fungere. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Om det er en trøst, er du flink til å ta bilder til 14-åring å være Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Takk for det... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Slutt å anbefale W3schools for folk som skal lære seg HTML og CSS. Er så ufattelig utdatert Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg savnet link for å komme tilbake til forsiden. Eneste plassen jeg fant det var under bilder, men der åpnet forsiden seg i et et nytt vindu. Dessuten faviconet ditt fungerer ikke på førstesiden, ikke hos meg iallefall (Firefox). På de andre sidene fungerte det. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå