Hewitt Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har tenkt litt på å kjøpe meg en bil nå. Har nylig begynt på billappen, men er ikke 18 enda så får ikke fullført lappen før over sommeren. Men situasjonen nå er at foreldrene mine for øyeblikket ikke har en fungerende bil, og dette gjør at jeg ikke får øvelseskjørt i den grad jeg skulle ønske, og dermed stiller jeg enten for dårlig forberedt når jeg skal ta oppkjøring, eller så ender jeg opp med å bruke astronomiske summer på kjøretimer. Så jeg tenkte litt på å kjøpe meg en bil allerede, som jeg kan bruke til å øvelseskjøre i tiden frem til jeg får lappen, og deretter bruke den "normalt". Det blir altså (logisk nok) min første bil. Jeg vil ikke ha noe superfancy. Jeg vil ha en god og grei bil som fungerer bra som en førstegangsbil, og som også ser relativt okei ut. Har sett litt denne Volvo 460 2.0i. Prisen var ikke ille, og den er visstnok kun kjørt 108 000 km. Hva synes dere med litt mer generell peiling på biler enn meg? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Så helt grei ut den da:) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vi hadde en 1991 460SE. Det betyr i bunn og grunn at alle fangere er lakkert og at den har en marginal spoiler. Med andre ord, sammenlignbar med bilen du ser på, og en hver annen 460. På ingen måte et dårlig valg. Vi hadde ingen problemer så lenge vi eide bilen. Komfortabel og fin, trekker helt greit, forøvrig veldig gode og komfortable seter. Kommer seg fint frem om vinteren, og sikkerheten er god. Når den ble introdusert, var den regnet som verdens sikreste bil, faktisk. Lettkjørt og grei. Intet dårlig valg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Har hatt en slik bil i 3 månder nå. Må si meg veldig fornøyd. Veldig komfortabel bil å kjøre. Ikke minst sikker med side air-bag og vanlig air-bag. Driftsikkert og billige deler. Eksemelvis byttet jeg nettopp eksospotta på bilen min, kostet kun 1100 for orginalpotte fra volvo. Jeg måtte ut med 2700 for orginal potte til gamle bilen (bmw e36) Veldig bra første bil. Endret 29. april 2007 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå