Gå til innhold

Temp. på alle INTEL sine cpu'er!

DevianX

Hvilken temp. har du på din cpu? Kun Intel!  

1 stemme

1. 1. Hvilken temp. har du på din cpu? Kun Intel!

• 30-35 grader
      8
    • 36-40 grader
      10
    • 41-45 grader
      4
    • 46-50 grader
      4
    • 51-60 grader
      10
    • Kanskje du har vannkjøling. 10-30 grader
      1

Anbefalte innlegg

Ønsker bare å teste ut dette nye forumet!

Jeg ønsker å vite hva slags grader de fleste har på cpuene sine!

Beklager at jeg ikke tok med amd, men jeg har personlig intel og er kun etter hva andre intel brukere har. Ta med den temp. du kjører etter at du har klokket cpu'en maks og kjørt tester eller noe sånt i over flere timer!

Min [email protected] kjører på 47-52 grader etter 24 timer med Prime 95!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hey, du kjører [email protected]! hva slags hk har du og hva slags volt kjører du på?

Jeg har asus pe kort og kjører min [email protected] og volten er på 1.65o

Jeg kan sikkert gå mye høyerer, men da regner jeg med også at volten økes endel. Jeg liker å holde meg under 1.7 volt. men forklar gjerne hvordan du har klart så høy oc. Dette er bra jobba. Liker også tempen du har.

Smooth work!

Lenke til kommentar

RikkyRally: Hva er vcore hos deg når du kjører på 3.02?

Når jeg kjørte min [email protected] lå temp. rundt 60 grader med hk'et mitt ( boxed kjøler ).

Jeg har allerede 7 vifter i kabinettet. så det skulle være maksa på luft. Men uansett benytter jeg meg av swiftec ribba. Den klarer å holde min overklokka cpu på lave temperaturer.

Kan ikke folkens oppgi vcore når du forteller oss at du kjører sin cpu i overklokket tilstand. Vi kan må denne måten dele erfaringer og prøve det samme.

Jeg har også merket at jeg kommer lenge hvis jeg tar f.eks 100mhz omgangen.

Lenke til kommentar
hey, du kjører [email protected]! hva slags hk har du og hva slags volt kjører du på?

Jeg har asus pe kort og kjører min [email protected] og volten er på 1.65o

Jeg kan sikkert gå mye høyerer, men da regner jeg med også at volten økes endel. Jeg liker å holde meg under 1.7 volt. men forklar gjerne hvordan du har klart så høy oc. Dette er bra jobba. Liker også tempen du har.

Smooth work!

Her er svaret!!! sorry for at den kommer etter ei uke....

jo... Jeg bruker gigabytes 667 ultra med i845PE kjører alt på 1.750volt Kjører corsair 3200'en min på 424 og bus'en på 169... Sånn får jeg til 3,2... Vannkjølinga ville jeg ikke klart meg uten... Nå etter å vært forkjøla i 2 uker har jeg skrudd på radiatoren i rommet igjen da... så nå ligger tempen på ca 36 idle... :D

Lenke til kommentar

jo... Jeg bruker gigabytes 667 ultra med i845PE kjører alt på 1.750volt Kjører corsair 3200'en min på 424 og bus'en på 169... Sånn får jeg til 3,2... Vannkjølinga ville jeg ikke klart meg uten... Nå etter å vært forkjøla i 2 uker har jeg skrudd på radiatoren i rommet igjen da... så nå ligger tempen på ca 36 idle... :D

Takker for svar. men jeg synes personlig at du har litt for høy volt! Kanskje du burde ta det litt mer med ro. Siden du kommer til å drepe cpu'en din en vakker dag!!hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...