HappyHerb Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Noen som har problemer med BSOD (bluescreen of death) i dette spillet? Får "IRQ_L_NOT_LESS_OR_EQUAL" ca. hver halvtime, BARE i dette spillet 8795197[/snapback] Har ikke nok peiling på data så vet ikke om dette har noe med dine problemer, men jeg plagdes veldig med blue screen i starten, og har forstått at det har noe med memory leakeage å gjøre. Det ble veldig mye bedre etter siste patch og etter jeg hadde eksperimentert litt med de grafiske instillingene, men det skjer fortsatt et par ganger i uka. Det står litt om det her: http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=179650 Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kommer jo "expansion" 14. juni med masse nytt armor, nytt area, osv. Kommer også slike armor-sett som man har i WoW, nye våpen, nye fiender, masse instances, og spillets første 24-personers raid får man også. 8793167[/snapback] Er dette en expansion i form av en update, eller er det noe man må kjøpe? Hvis den må kjøpes: hvor mye vil den koste? 8794288[/snapback] Gratis update. Å bruke ordet "expansion" er nok noe overdrevet. "Content update" vil jeg kalle det. 8794336[/snapback] Valgte ordet expansion fordi det kommer et helt nytt del. Lenke til kommentar
Kiro89 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 i og med at det bare er en drage igjen i middle-earth så er det lite sannsynlig at drager blir flying-mounts. for å være ærlig tror jeg neppe vi får se flying mounts i lotro siden det ikke passer inn i lore-en i det hele tatt. 8793908[/snapback] trudde smaug var død eg? .. eller er dette før "Hobbiten" skjedde? 8794934[/snapback] smaug har tatt kvelden, men lusker en drage til rundt i middle-earth. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Nå sitter ejg og installerer LOTR Online, som i posten i dag Gleder meg som en liten unge som har mange kilo godteri! Lenke til kommentar
X672 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 i og med at det bare er en drage igjen i middle-earth så er det lite sannsynlig at drager blir flying-mounts. for å være ærlig tror jeg neppe vi får se flying mounts i lotro siden det ikke passer inn i lore-en i det hele tatt. 8793908[/snapback] trudde smaug var død eg? .. eller er dette før "Hobbiten" skjedde? 8794934[/snapback] smaug har tatt kvelden, men lusker en drage til rundt i middle-earth. 8796318[/snapback] Er nå mange drager inne i spelet... både store og små Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 i og med at det bare er en drage igjen i middle-earth så er det lite sannsynlig at drager blir flying-mounts. for å være ærlig tror jeg neppe vi får se flying mounts i lotro siden det ikke passer inn i lore-en i det hele tatt. 8793908[/snapback] trudde smaug var død eg? .. eller er dette før "Hobbiten" skjedde? 8794934[/snapback] smaug har tatt kvelden, men lusker en drage til rundt i middle-earth. 8796318[/snapback] woi! da har nok det gått meg hus forbi kem bok står det i? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Nesten så jeg begynte å gråte litt nå... "client_surface.dat" ville ikke installeres. Skjedde 3 ganger, men nå gikk den heldigvis videre. Jeg hater PCen min i blant! EDIT: Dette ble kanskje veldig off-topic... Beklager Endret 6. juni 2007 av Amored Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Fikk buddy kode av en venn nå, men ingen link. Hvor skal jeg med den? Beklager for masse dumme spørsmål, men vil spille! Vil spille nå! Edit: Skal RP'e for fult med 2 venner. Hvilken server anbefales i den sammenhengen? (Ja, jeg vet at servere ikke kan generaliseres, men anbefal bassert på deres egne opplevelser.) Endret 6. juni 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) www.codemasters.com/cog Laurelin er vel den eneste nåværende RP serveren med Engelsk hovedspråk, så jeg ville anbefalt den. Edit: Feil i linken. Endret 6. juni 2007 av Anathema Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Pleier det å ta lang tid før jeg får aktiviseringskoden fra Codemasters, etter å ha registrert meg? Endret 6. juni 2007 av Amored Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg fikk min med en gang, men har hørt om en del som får den ganske seint. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg måtte be dem sende en gang til EDIT: Men da fikk jeg med en gang Endret 6. juni 2007 av HKoN- Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Kan vel skrive en liten post om mine erfaringer etter 10 dager i Middle-Earth: Eneste erfaringen min fra MMORPG fra før var WoW så jeg visste ikke helt hva jeg skulle forvente når jeg startet. Jeg ble ikke kjempeimponert med en gang, men det var vel fordi jeg har lest om dette spillet siden 2004 og har hatt kjempestore forhåpninger til det. Hadde også kjempestore forventninger til grafikken, men siden jeg bare hadde buddy-code så fikk jeg ikke så bra grafikk som det bør være og jeg fikk heller aldri sett noen av filmene som hører til spillet. Så i instancer ble det alltid store hull for meg da jeg ikke så noen av filmene som de andre så. En utrolig teit manøver av Turbine/Codemasters mener nå jeg, og ikke la de som prøver få prøve spillet i sin fulle prakt. (Prøvde å laste ned high-resolution-fila via torrent, men stoppet opp på 99,4% da den eneste seederen som var fant ut at han ikke ville seede lengre..) Men som sagt, førsteinntrykket ble litt blandet da jeg ikke visste helt hva jeg skulle forvenet og grafikken egentlig ikke var så bra som jeg håpet (som forklart over). Men spillet vokste og vokste for hver time jeg spilte og jeg ble bare mer og mer fasinert for hver level jeg kom opp. Jeg spilte som alv så det eneste området jeg ble ordentlig kjent i var Ered Luin noe som var synd da jeg ikke har det store forholdet til det området - men jeg fikk også tatt meg en tur innom Bree og The Shire, men bare kort. Turbine har vært veldig tro mot Tolkiens verk, mer enn (mange av oss?) i hvertfall jeg hadde trodd noe som var en positiv overraskelse. Til slutt så konkluderer jeg med at det var 10 fine dager i Middle-Earth, og at Turbine har utviklet et kjempebra spill som bare blir bedre og bedre jo mer du spiller - og sannsynligvis bare enda bedre når man får tilgang til Rohan, Gondor, Mordor etc., steder som de fleste av oss sikkert har størst forventinger til, i hvertfall jeg. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe spillet nå før sommeren, men kanskje til høsten, men når jeg spilte så savnet jeg noen ordentlige kjentfolk å spille med. Snakket litt med de som spiller på Laurelin her fra forumet, men det blir ikke det samme. Endret 6. juni 2007 av HKoN- Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 ja, spillet har vært morro så lenge det varte hvertfall, jeg av en grunn klarer ikke mer, jeg er litt for lei /l LFF "noe" hele dagen, dette gjelder jo selvsagt mesteparten av mmos, men det er rett og slett ikke nok solo quests etter level 32 for min del til at jeg kan levle opp på bare de, mitt intrykk så langt er at de skrøyt på seg litt for mye når de sa at du kunne lett soloe deg opp til maks level..tilgang til nok solo quests stoppa omtrent på level 25. Har et kinship med navn Northern Star, nokså hjelpsomme de, men jeg hopper ikke oppover alikevel, dette ender opp med at jeg logger inn i 5 minutter slakter litt og ser hvor lite jeg tjente på det, blir forbanna og stikker ut igjen...faktisk dratt opp gode gamle oblivion som jeg har kjørt igjennom 4 ganger snart fordi det var mer fristende. Mulig jeg trenger et kinship som folk faktisk er nok online til alle tider, det store vansklige er jo å finne folk som vil gjøre samme quests som meg og ikke den derre "oh i need these creatures" uten at jeg har peiling på hvilke quest han vil ha meg til å hjelpe ham med...blir tørt i grunn. litt for mange quests som går ut på å finne spesielle ting rundt omkring også(hvertfall i North Downs) det er noe inni hampa ræve kjedelig for å si det mildt, det du skal finne er til tider vanskelig å finne, andre ganger ikke, kommer vel mye ann på om mange er ute etter det samme. Så jeg har så og si slutta med spillet egentlig, det gir ikke nok til å drive meg med lengre...hadde jeg blitt angripet av en ork en gang iblant som er en player så hadde kanskje det satt opp spenningen litt, litt tafatt og bare spille monsterplay hele tia også imo. Jeg syns det er kjedelig at man skal bli sååå gira i starten at man kjøper spillet for å så finne ut at jeg syns ikke spillet var noe tess alikevel =/ Virker som de satte alle krefter i gang på første intrykk men ikke resten...syns det burde vært bedre solo muligheter også på høyere level, det hadde gjort spillet morsomere...det går bort en god del tid på å lete etter folk hele tia. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvordan vil dette spillet flyte på disse to PC'ene: 1: AMD X2 4200+, Geforce 6800 GS, 1GB RAM, WD Raptor 2: AMD 64 3700+, Geforce 6800 GS, 2GB RAM, Standard hdd Lenke til kommentar
Kiro89 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er nå mange drager inne i spelet... både store og små Drakes ja, dragons nei. woi! da har nok det gått meg hus forbi inv_biggrin.gifkem bok står det i? det står i Unfinished tales Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvordan vil dette spillet flyte på disse to PC'ene: 1: AMD X2 4200+, Geforce 6800 GS, 1GB RAM, WD Raptor 2: AMD 64 3700+, Geforce 6800 GS, 2GB RAM, Standard hdd 8803065[/snapback] Vil fungere greit med medium instillinger! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Nå som LOTRO har fått en egen kategori er det tid for å stenge denne samletråden . Håper på forståelse for dette. Føl dere fri til å lage egne tråder for klassediskusjon ala wow-forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg