Amored Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Fekk spelet i dag. Og treng kanskje litt grunnleggande hjelp i oppstarten. Kvar spele folka som henger her? 8790195[/snapback] Samme lurer jeg på Forhåpentligvis får jeg mitt eksemplar i morgen eller på torsdag. Da blir det bråk i Midgard... eller så kræsjer PCen min som vanlig Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Mye norskt på Laurelin (RP) og Snowburn. Jeg spiller selv på Eldar siden den ikke er så overbefolket enda. Er en del norske der også. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg stengte kontoen idag faktisk...hm ikke bra! Hvorfor i all verden gjorde jeg det? Jeg gikk tilbake til World of Warcraft for jeg synes det ble litt blast i lengden. Altså grafikken er kjempe bra med masse detaljer. Men landskapet er veldig kjedelig i lengda... Armor synes jeg virker veldig begrenset også, det er ikke mye imponerende ting å se synes jeg. Det mangler lissom litt mere trollskt atmosfære... Utenom det så er spillet jo kanon....men nok til at jeg stengte kontoen ivertfall. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvor mange characters kan man ha? Og hvor mange kan man ha på én server? Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Kommer jo "expansion" 14. juni med masse nytt armor, nytt area, osv. Kommer også slike armor-sett som man har i WoW, nye våpen, nye fiender, masse instances, og spillets første 24-personers raid får man også. Endret 5. juni 2007 av Shifty Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gleder meg som bare f***. Men han som (dere sier) kan snakke med dyrene er: Radagast The Brown. Han kan prate med alle slags dyr, trolig han som sendte ørnen. Til flying mount: Tror det ikke blir ørner, kanskje drager? Eller at de finner opp et nytt vesen, slik at man ikke tråler videoene. Lenke til kommentar
Kiro89 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 i og med at det bare er en drage igjen i middle-earth så er det lite sannsynlig at drager blir flying-mounts. for å være ærlig tror jeg neppe vi får se flying mounts i lotro siden det ikke passer inn i lore-en i det hele tatt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kommer jo "expansion" 14. juni med masse nytt armor, nytt area, osv. Kommer også slike armor-sett som man har i WoW, nye våpen, nye fiender, masse instances, og spillets første 24-personers raid får man også. 8793167[/snapback] Er dette en expansion i form av en update, eller er det noe man må kjøpe? Hvis den må kjøpes: hvor mye vil den koste? Lenke til kommentar
johncl Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Den vil være gratis i form av en "patch". Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kommer jo "expansion" 14. juni med masse nytt armor, nytt area, osv. Kommer også slike armor-sett som man har i WoW, nye våpen, nye fiender, masse instances, og spillets første 24-personers raid får man også. 8793167[/snapback] Er dette en expansion i form av en update, eller er det noe man må kjøpe? Hvis den må kjøpes: hvor mye vil den koste? 8794288[/snapback] Gratis update. Å bruke ordet "expansion" er nok noe overdrevet. "Content update" vil jeg kalle det. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 kjapt spørsmål: Kan man oppdatere prøve accounten til full account? eller må man starte heilt på nytt om man faktisk kjøpe spelet? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 kjapt spørsmål: Kan man oppdatere prøve accounten til full account? eller må man starte heilt på nytt om man faktisk kjøpe spelet? 8794380[/snapback] Man kan ikke bare kjøpe spillet og registrere det på prøveaccounten å fortsette der da ? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 kjapt spørsmål: Kan man oppdatere prøve accounten til full account? eller må man starte heilt på nytt om man faktisk kjøpe spelet? 8794380[/snapback] Man kan ikke bare kjøpe spillet og registrere det på prøveaccounten å fortsette der da ? 8794394[/snapback] Joda, jeg mener det vil funke helt greit. Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 i og med at det bare er en drage igjen i middle-earth så er det lite sannsynlig at drager blir flying-mounts. for å være ærlig tror jeg neppe vi får se flying mounts i lotro siden det ikke passer inn i lore-en i det hele tatt. 8793908[/snapback] trudde smaug var død eg? .. eller er dette før "Hobbiten" skjedde? Lenke til kommentar
alinor Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det er noen drager igjen i spillet, men ikke så farlige som Smaug, du kommer nok til å møte noen på din vei. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Skal jeg trykke på "Gå til kassen" på Komplett.no nå? Eller skal jeg paye en måned til i WoW? Lenke til kommentar
johncl Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hobbiten fortellingen er jo klart noe som skjedde før Lord of the Rings fortellingen, det er jo Bilbo Baggins som fant ringen i "Hobbiten". Slik jeg har forstått det så er LOTRO basert på Lord of the Rings boken og fellowship'et og Frodo sin reise til Mount Doom. Områdene som er i spillet foreløpig skraper bare overflaten av det samlede spillet. Dermed kan det være et interessant "single player" spill også hvis man bare quester seg fremover i et godt nok tempo uten å stange i endgame. Selv spiller jeg fremdeles mye WoW og er enda ikke ferdig med alle questene i Burning Crusade. Dette gjør det mer interessant og hjelper å holde varigheten. - Lotro er jeg bare innom av og til for det blir litt for mye med to online spill samtidig. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Noen som har problemer med BSOD (bluescreen of death) i dette spillet? Får "IRQ_L_NOT_LESS_OR_EQUAL" ca. hver halvtime, BARE i dette spillet Endret 6. juni 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
johncl Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 BSOD feilmedlingen din bør gi en indikasjon på hvilken applikasjon eller driver som feiler. Som oftest skyldes det en flaky driver du har installert eller kanskje ustabilitet som skyldes overklokking eller feile timings. Av erfaring pleier råtne chipset drivere å være årsaken til mye BSOD også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg