alinor Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Questene er godt nok fortalt til at man kan i hvertfall finne fram til området og da er det jo bare å lete litt. Mest irriterende er vel folk som er i North Downs og ikke greier å finne Halbarad. Står jo klart i questlogen at man skal følge veien øst til man kommer til Esteldin, allikevel er det folk som må spørre i chatten, glad at man kan forlate de ulike channelsene. Lenke til kommentar
Arne_stl Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei. Nå har jeg spillt LOTRO i en uke snart, ... Så lurer jeg på. Når jeg trykker frem kartet. så har man jo plasser som Lindon,Rohan,mordor,Rhovanion. og Eriador. Eriador er jo der man starter, er dette spillet så stort at man kan reise til dei andre plassene på det kartet som er zoomet helt ut ? eller er det beregnet til tillegspakker som kommer ?Forsto det sånn at det er berre 1/4 av spillet som er kommet ut så langt. (Poster her for her virker det som det er ein del folk her som har spillt en del og vet sikkert svaret) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det er til dags dato kun Eriador som er tilgjengelig. Som du sier vil de resterende områdene dukke opp i tilleggspakker. Så dette blir enormt! Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei. Eg begynner å bli forelska i spillet Men ein ting lurer eg på om nokon kan hjelpe meg med.... Eg er Tinker, og kan lage mat... Men kor finner eg Campfire? Eg har aldri sett det, og har massevis av ingridiensar som eg kan lage om til mat på eit bål... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hunters kan lage campfires. Jeg vet ikke om andre klasser (ting) kan gjøre det. (Hunters over level 22) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Kjøper spillet idag, gleder meg BLir vel en human champion (melee :love) Edit: The end of wow is finally apon me Men, hvilke servere er det folk spille på? Endret 2. juni 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Snowbourn og Laurelin virker det som de fleste norske spiller på. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Eg er Tinker, og kan lage mat...Men kor finner eg Campfire? Eg har aldri sett det, og har massevis av ingridiensar som eg kan lage om til mat på eit bål... 8763192[/snapback] Har ikke brukt Cook så veldig mye, men du kan vel bare gå til en Oven å lage mat før du stikker ut på tur Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Er det noen som kan merke av Mirkstone Tunnels på et kart? Har enda ikke funnet dem, har et qest der jeg skulle gjort for ca. 5 lvl siden Edit: Fant den endelig etter mye leting, takk for linken baltie Endret 2. juni 2007 av multisync Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Meh, ble ikke noe spill idag *snufs* Uansett, vi er fire stykker som skal spille, og server blir vel muligens Snowbourn. 2xBurglar, Lore-master og Champion slik det ser ut nå Et spm. Fellowships, det er 5man, right? Prøvd det litt, og looken osv minna meg litt om Dungeon siege. Da var jeg solgt Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Fellowship kan ha 6stk. Anyways.. Jeg savner fortsatt et norsk kinship på Snowbourne! Kontakt meg hvis det finnes noe bra av dette. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) including the first major raid in the game. Gaaaad, hvorfor?! Samme kekeinga som i wow med andre ord? Håpte på at endgame skulle være litt mer interessant. Edit: Ok, takk for oppklaringen Mondain:) Edit igjen: Noen tips om hvor jeg får tak i spillet billigst i feks. Stavanger? Endret 3. juni 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
trupett Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg har noen spørsmål: 1.Hvor mye koster det å kjøpe en hest og hvor får jeg kjøpt det? 2.Hvordan er det lettest å få pengene til en hest? 3.Hvordan ser man på klærne før man kjøper dem? Jeg synes det er stemningen og historien til dette spillet som gjør det annerledes og bra. For å gå opp i level trenger man ikke drepe hundrevis av monstre, men man gjør guests istedenfor, noe som gjør at man ikke går lei spillet så fort. Endret 3. juni 2007 av trupett Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg vurderer å handle dette spillet snart. Men er usikker på hvordan PCen min vil dra det...? Abit VT7-hovedkort Intel P4 3,0 GHz Prescott TwinMOS 1536 MB RAM (3x512MB) Western Digital 30GB Samsung 200GB Gainward GeForce FX 5700LE 256MB Razer DiamondBack Magma-mus Dritt-tastatur Når jeg ser på Requirements på spillet, så ser jeg ingen grunn til at PCen min skal ha no problem med å dra det. Jeg kan si det slik, at jeg lett kan spille Star Wars Galaxies, World of Warcraft, Matrix Online, EverQuest 2 osv. uten problemer. Så, da spør jeg dere; Bør jeg kjøpe LOTR Online? Endret 3. juni 2007 av Amored Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Pcen din vil dra det uten trøbbel . Men ikke forvent å skru opp grafikkinnstillingene altfor mye. Kjøp av nytt skjermkort vil gjøre underverker om du ønsker bedre grafikk iallefall. Men ja, du vil dra spillet uten trøbbel . Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 venter på penger nå så jeg kan kjøpe spillet for fullt Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Pcen din vil dra det uten trøbbel . Men ikke forvent å skru opp grafikkinnstillingene altfor mye. Kjøp av nytt skjermkort vil gjøre underverker om du ønsker bedre grafikk iallefall. Men ja, du vil dra spillet uten trøbbel . 8774993[/snapback] Takker så mye for svar! Jeg vet at grafikkkortet mitt er helt på trynet Men skal jeg ha noe nytt nå, så må jeg skifte ut absolutt alt i PCen, og det har jeg ikk råd til, så da får vi se om jeg ikke klarer å kjøpe meg det derre GeForce 7600 GT eller GS til AGP etterhvert Nå fikk jeg lyst på LOTR Online! Lenke til kommentar
alinor Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har noen spørsmål: 1.Hvor mye koster det å kjøpe en hest og hvor får jeg kjøpt det? 2.Hvordan er det lettest å få pengene til en hest? 3.Hvordan ser man på klærne før man kjøper dem? Jeg synes det er stemningen og historien til dette spillet som gjør det annerledes og bra. For å gå opp i level trenger man ikke drepe hundrevis av monstre, men man gjør guests istedenfor, noe som gjør at man ikke går lei spillet så fort. 8773888[/snapback] 1. Det vet jeg ikke, men tror det var 4,2g 2. Det er enten ved questing, crafting eller så kan du grinde det i Agamaur hvis du har en klasse som er grei å soloe elites som gir 10s per kill i bare penger. 3. Ctrl+Venstreklikk Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Må man betale månedsavgift som i wow? Tenker å kjøpe spillet hvis man ikke trenger å betale hver måned.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Må man betale månedsavgift som i wow? Tenker å kjøpe spillet hvis man ikke trenger å betale hver måned.. 8775619[/snapback] Synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg