Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må man registrere kredittkort info når man skal spille, eller finnes det er valg som feks å bare bruke prepaid cards?

8724365[/snapback]

Nei, du trenger ikke oppgi noe som helst av bank/kreditt kort. Du har mulighet til å bare bruke game cards.

Lenke til kommentar
Må man registrere kredittkort info når man skal spille, eller finnes det er valg som feks å bare bruke prepaid cards?

8724365[/snapback]

Nei, du trenger ikke oppgi noe som helst av bank/kreditt kort. Du har mulighet til å bare bruke game cards.

8724400[/snapback]

Det er bra :)

Da blir det antagelivis kjøpt i morgen

Lenke til kommentar
1) Hvilken klasse er best til soloing/group?

2) DPS?

3) Hvilken rolle har de i gruppa? Ja, jeg vet at Minstrel er Healer og Burglar er Debuffer, men det sier meg ikke så mye.

4) Hvilken klasse har penes armor (hehe).

5) Hvilken av klassene er mest spilt?

1 burglar er ekstremt gode til å solo harde motstandere, mens minstrel er bedre i grupper siden man må ha en minstrel i en instance helst.

2 dps burglar definitivt.

3 minstrel healer, alså du står mest i bakgrunnen å spiller gitar egentlig og holder lag kameratene i live. burglar gjør du dps, debuffing stunning, ganske mye det samme som rogues i wow. du gjør også veldig god damage særlig under soloing.

4 kommer helt ann på hva du liker.

5 hvem er mest spillt, jeg ville i alle fall påstå att jeg ser mye mere minstrel, egentlig er burglar den klassen jeg ser desidert minst av.

Lenke til kommentar
Rart. Lastet ned en torrent med de filene som ligger i den linken der.

8724199[/snapback]

Du nevner jo selv at du ikke har alle unpack-filene? :)

Eller er det jeg som misforstår nå.

8724474[/snapback]

Det stemmer, men fikk jo installert knirkefritt så tenkte at det ikke hadde noe å si. Har jo alle lotrosetupfilene..

Skulle ikke være lett det her..

Lenke til kommentar

Hvilke proffesion bør jeg velge som hunter? Jeg er snart level 11 og har ikke valgt proffesion enda, så jeg føler det er påtide.

Ellers er det veldig mye løping frem og tilbake, annbefaler å finne noen å queste sammen med om de syns det er kjedelig.

Mye koseligere sammen med andre, og jeg føler ivertfall at man levler mye raskere.

Lenke til kommentar
Hvilke proffesion bør jeg velge som hunter? Jeg er snart level 11 og har ikke valgt proffesion enda, så jeg føler det er påtide.

Ellers er det veldig mye løping frem og tilbake, annbefaler å finne noen å queste sammen med om de syns det er kjedelig.

Mye koseligere sammen med andre, og jeg føler ivertfall at man levler mye raskere.

8728872[/snapback]

Vel du kan jo ta woodworker da...da kan du lage dine egene buer osv, ganske greit sånn helt i starten og utover når du får tak i rare matrialer.

Lenke til kommentar

8728872[/snapback]

Du kan også ta Armourer, hunters kan ikke ha heavy armor slik som champion og guardian, noe som trekker ganske mye ned, så kan være en fordel å kunne lage sitt eget. Men woodworker (som Sk8on) sa, er også en fordel, hvis du blir master artistan (den absolutt høyeste craft-ranken) kan du lage deg...tja, sinnsvake buer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...