Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaffet meg en Trial Key. Tror nok jeg skal kjøpe dette spillet. Synes det var kjempe morsomt utenom at jeg har litt problemer med å bestemme meg for hvilken klasse jeg skal velge.

Lite spørsmål: Må man ha fullversjonen av spillet for å kunne bruke forumet på lotro-europe.com?

Lenke til kommentar
Skaffet meg en Trial Key. Tror nok jeg skal kjøpe dette spillet. Synes det var kjempe morsomt utenom at jeg  har litt problemer med å bestemme meg for hvilken klasse jeg skal velge.

Lite spørsmål: Må man ha fullversjonen av spillet for å kunne bruke forumet på lotro-europe.com?

8717862[/snapback]

Neida.. så lenge du har subscription av et slag kan man bruke det.. altså når du får full-key skriver du den bare inn på din subscription og du får lenger spilletid..

Trial er spillet og alle dets rettigheter bare at man bare har det i 7 dager, akkruat som game card i 60 dager ..

If you understand :p

Lenke til kommentar
Skaffet meg en Trial Key. Tror nok jeg skal kjøpe dette spillet. Synes det var kjempe morsomt utenom at jeg  har litt problemer med å bestemme meg for hvilken klasse jeg skal velge.

8717862[/snapback]

Neida.. så lenge du har subscription av et slag kan man bruke det.. altså når du får full-key skriver du den bare inn på din subscription og du får lenger spilletid..

Trial er spillet og alle dets rettigheter bare at man bare har det i 7 dager, akkruat som game card i 60 dager ..

If you understand :p

8717975[/snapback]

Rart jeg ikke kan logge meg inn på forumet deres :/ Skriver inn e-mailen, men det står at den ikke eksisterer (eller noe slikt).

Lenke til kommentar

Heisann, er helt splitter ny her. Var å trålet litt på forumsøken etter Lotro, og fant denne tråden passende for de som lurer litt på hvordan spillet er. Jeg spiller da på serveren ELDAR, jeg har en Captain lvl 21, en Champion lvl 32, og en Hunter lvl 14. Og jeg må si jeg trives kjempegodt. Selv har jeg ikke prøvd så mange andre MMORPG's, så jeg vet ikke hvilke krav jeg bør ha, men dette spillet er morsomt, ganske morsomt faktisk... Men, den har down-sides også, etter hvert blir jeg tørket ut av å spille... Nettopp p.g.a 3 grinding quests etter hverandre. Først "Kill 20 spiders", trålet halve Eriador, tilbake for å levere quest, NESTE quest "Kill 20 wargs"..."Å jesus". Akkurat finishet den, så tro det eller ei kommer det ENDA en grinde "Kill 20 orcs"... "Bah, dette gidder jeg ikke.", tenker jeg. Men noen quester er jo ganske morsomme da, har ikke noen eksempler menneh... *Host*.

Anyways, dette spillet er til å anbefale, for dere som lurer litt på class og slikt:

Guardian - Tank.

Minstrel - Healer

Lore-master - "Spellcaster", på en måte.

Champion - DPS, som også har mulighet til å bruke "heavy-shields". Shields som kan ha 2-300 i armor value.

Hunter - Pil og bue, traps, definitivt den morsomste class'en og spille på.

Captain - Buff?

Jeg (som sagt) spiller på Eldar, heter Aradin/Erenlas (det er hunteren). Send meg en tell, så kanskje vi quester?

Lenke til kommentar

Har netopp fått buddy-key av en venn. Har drevet å spilt litt rundt i dag å sett litt på de forkjsellige klassene. Har bestemt meg for å være en Hobbit, men har problemer med å velge hvilken klasse jeg skal være. Det står mellom Minstrel og Burglar. Jeg hadde blitt vledig glad om dere kunne hjelpe meg litt med dette.

Her er noen spørsmål:

1) Hvilken klasse er best til soloing/group?

2) DPS?

3) Hvilken rolle har de i gruppa? Ja, jeg vet at Minstrel er Healer og Burglar er Debuffer, men det sier meg ikke så mye.

4) Hvilken klasse har penes armor (hehe).

5) Hvilken av klassene er mest spilt?

Lenke til kommentar

1: Soloing er de vel begge gode til, da de har gode egenskaper i solo. Group vil minstrel helt klart få enklest invitasjon til fellowship - en healer er det mangelvare på her virker det som.

2: Dps er helt klart burglar, 1 mot 1 er burglar veldig veldig god. Minstrel er ikke laget for DPS.

3: Minstrel spiller noter og toner for å holde moralen (helsa) oppe i laget. Burglar prøver å senke motstanderens rustningsstyrke, fjerne våpenkraft, stunne, osv. Helt forskjellige roller mao.

4: Aner ikke.

5: Burglar er det klart flest av, minstrel er i mindretall...

Lenke til kommentar

Da støtte jeg på enda flere problemer:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
problem1.JPG

problem2.JPG

Det står altså at versjon 0.0 er den jeg har, også funker som sagt ikke den oppdateringen.

Jeg tror kanskje problemet er at fra filene jeg installerte så har jeg:

unpack 1g og unpack 2a, mens resten av filene heter lotrosetup 1a-f, så når jeg kjører unpack.exe så får jeg ikke unpacka pga. den ikke finner unpack 1a-f. Må derfor gå rett på lotrosetup.exe, men det funket fint å installere det. Ingen problemer før jeg nå skulle starte å spille.

Noen som vet hvordan jeg kan få unpacket de siste lotrosetup filene, uten å måtte ha alle unpackfilene? :nei:

Har startet å laste ned alle unpackfilene (a-f) herfra:

http://lotro-vip.arcor-online.net/LOTRO112/

post-65515-1180357808_thumb.jpg

Lenke til kommentar

HkoN- Problemer med å oppdatere, har jeg forstått rett?

Dette fikser saken (etter du har gjort dette er det bare å trykke på contiune)

Found this in another Forum and it works great!

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>

<configuration>

<system.windows.forms jitDebugging="true"/>

<startup>

<requiredRuntime version="V1.1.4322" safemode="true"/>

<supportedRuntime version="V1.1.4322" />

</startup>

<appSettings>

<add key="Launcher.DataCenterService.GLS" value="http://lotroeugls.com/GLS.DataCenterServer/Service.asmx" />

<add key="DataCenter.GameName" value="LOTROEU"/>

<add key="DataCenter.DefaultCenter" value="LOTROEU"/>

<add key="Product.DocumentFolder" value="The Lord of the Rings Online"/>

<add key="Launcher.DocumentFolder" value="Launcher"/>

</appSettings>

</configuration>

Search the "TurbineLauncher.exe.config" in the LOTR Folder. And delet all inside an paste this inside. (sry for my english, i hope it works for you)

Lenke til kommentar
Da støtte jeg på enda flere problemer:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
problem1.JPG

problem2.JPG

Det står altså at versjon 0.0 er den jeg har, også funker som sagt ikke den oppdateringen.

Jeg tror kanskje problemet er at fra filene jeg installerte så har jeg:

unpack 1g og unpack 2a, mens resten av filene heter lotrosetup 1a-f, så når jeg kjører unpack.exe så får jeg ikke unpacka pga. den ikke finner unpack 1a-f. Må derfor gå rett på lotrosetup.exe, men det funket fint å installere det. Ingen problemer før jeg nå skulle starte å spille.

Noen som vet hvordan jeg kan få unpacket de siste lotrosetup filene, uten å måtte ha alle unpackfilene? :nei: 

Har startet å laste ned alle unpackfilene (a-f) herfra:

http://lotro-vip.arcor-online.net/LOTRO112/

8722631[/snapback]

Du skal ikke kjøre unpack.exe Du skal kun kjøre lotrosetup.exe.

Problemet ditt er bare en bug - trykk CONTINUE. Ikke trykk noe annet enn continue, bare fortsett :).

Om du så får en feilmelding, gjør du det anathema skrev over meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...