Rottenspacehead Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hva kan man gjøre når man har nådd level 50 ? Lenke til kommentar
dragongfx Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Når man er ute av Tourtial-ormådetet (er en rekke quester man må gjøre) så kan man reise hvor man vil 8509905[/snapback] Nice , takk for svar Har ikke fått spillet ennå , hadde vel fått det i dag om det ikke hadde vært for den helsikens 1 mai og hellige dag Gleder meg sinnsykt til det kommer, er vel det man kan kalle dritt lei wow. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 baltie: Ah! Tusen, tusen takk for godt innlegg til meg! Høres ut som om det kan være noe for meg dette ja, og siden også jeg -som mange andre- er en Tolkien-Univers -fan! Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 har lest rundt omkring og spillet ser interessant ut, men er det mulig å kjøpe spille online og laste ned? Eller må jeg vente til i morgen og dra meg til en butikk? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 har lest rundt omkring og spillet ser interessant ut, men er det mulig å kjøpe spille online og laste ned? Eller må jeg vente til i morgen og dra meg til en butikk? 8511754[/snapback] Har ikke sett noe om at man kan kjøpe det direkte online, så det ser ut som du må i butikken Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nå har jeg lest igjennom denne tråden et par ganger. LOTRO høres så interesant ut og så gøy ut, at jeg må nesten dra til butikken i morgen å kjøpe det Er questene like ensformige og meningsløse som WoW? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nå har sikkert jeg den som har minst peiling her, men.. Jeg spurte kanskje noe om det samme.. sjekk hva slags svar jeg fikk i bunnen på forrige side.. ..ellers, så var det en som linket til en review til en cvg(?)-side, og den fant jeg selv nokså interessant.. Sjekk den! Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ok takk! Nå føles det ut som jeg er verdens lykkeligste kar! Jeg har nettopp fått penger til Shadows Of Angmar, så jeg skal kjøpe det så fort som mulig. En liten nedtur er at alle butikkene er stengt i dag Er Laureline RP serveren folka her henger på? Isåfall snakkes vi i morgen Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ok takk! Nå føles det ut som jeg er verdens lykkeligste kar! Jeg har nettopp fått penger til Shadows Of Angmar, så jeg skal kjøpe det så fort som mulig. En liten nedtur er at alle butikkene er stengt i dag Er Laureline RP serveren folka her henger på? Isåfall snakkes vi i morgen 8512626[/snapback] Vi ikke-sære folk henger på Snowbourn hehe. Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ok takk! Nå føles det ut som jeg er verdens lykkeligste kar! Jeg har nettopp fått penger til Shadows Of Angmar, så jeg skal kjøpe det så fort som mulig. En liten nedtur er at alle butikkene er stengt i dag Er Laureline RP serveren folka her henger på? Isåfall snakkes vi i morgen 8512626[/snapback] Vi ikke-sære folk henger på Snowbourn hehe. 8512637[/snapback] Hehe, vel, jeg har lyst til å prøve RP for en gangs skyld - siden jeg liker lotr historien ganske godt. Jeg prøvde WoW RP, men det var grusomt, syns jeg. Kommer nok til å prøve begge deler Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Noe jeg lurer på er hva man kan gjøre når man blir 50? Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg tipper at det er det samme som i WoW. At du raider, du drar inn i en instance der du er veldig mange mennesker, også slåss du deg igjennom. Krever lagarbeid o.l Det du får av å kjempe der inne er nytt gear o.l Lenke til kommentar
karambaa Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 hjeeelp. er lvl 7. har traina lute playing og kjøpt lute. Kan noen fortelle meg hvorfor jeg ikke får equippa luten? er det noe mer jeg må gjøre?? Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 hjeeelp. er lvl 7. har traina lute playing og kjøpt lute. Kan noen fortelle meg hvorfor jeg ikke får equippa luten? er det noe mer jeg må gjøre?? 8513865[/snapback] "/music" Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ok takk! Nå føles det ut som jeg er verdens lykkeligste kar! Jeg har nettopp fått penger til Shadows Of Angmar, så jeg skal kjøpe det så fort som mulig. En liten nedtur er at alle butikkene er stengt i dag Er Laureline RP serveren folka her henger på? Isåfall snakkes vi i morgen 8512626[/snapback] Vi ikke-sære folk henger på Snowbourn hehe. 8512637[/snapback] Hehe, vel, jeg har lyst til å prøve RP for en gangs skyld - siden jeg liker lotr historien ganske godt. Jeg prøvde WoW RP, men det var grusomt, syns jeg. Kommer nok til å prøve begge deler 8512748[/snapback] Jeg spiller på RP serveren, og hittil har jeg så og si ikke sett snurten av folk som faktisk rp'er. Det virker dog som de fleste der er litt mer seriøse enn typiske Wow shitkids. Bortsett fra en idiot med navn Darklegolas, så har det vært forfriskende å ikke møte på en haug med drittunger. Så, jeg tror ikke folk trenger å frykte RP serveren, så lenge man bruker riktig kanal (OOC) til utenomsnakk (Out of character) Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg er ikke så veldig flink når det gjelder RPG når jeg tenker over det, har bare spillt noen sånne "gratis-rpg-spill". Så jeg lurer på hva som er forskjellen på Role-Playing servere og PvP- Servere?? Lenke til kommentar
karambaa Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 hjeeelp. er lvl 7. har traina lute playing og kjøpt lute. Kan noen fortelle meg hvorfor jeg ikke får equippa luten? er det noe mer jeg må gjøre?? 8513865[/snapback] "/music" 8514294[/snapback] Joda hadde sikkert funka hvis jeg fikk equipa luten. Når jeg skriver /music så kommer det bare "you have to equip your instrument" ellerno Lenke til kommentar
alinor Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Du må sette luten i den slotten lengst til høyre hvor man ahr våpen så ta /music Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg skal bestille spillet nå, må jeg bestille gamingcard i tillegg? Eller følger det med 1 måneds gatis spilling eller no? Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er ikke noe gaming card kommet, du for med et lite ark i coveret, som du aktiverer, og ja du for den første måneden gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg