Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan spille 4 av 5 characters, bare ikke min main. Han hengte seg fast på loading screen, sendte ticket til GM og de brukte 4 timer på å fikse det.... Så logger jeg på, går kanskje 20 meter, inn i thorin's hall, nå sitter han fast på loadingen igjen... :no:

Lenke til kommentar

Dere som hadde problemer med LOTRO i går: les de siste postene før dere poster! Det var en restart av server i går. Deretter prøvde alle å logge inn samtdig. Folk havnet på venteliste for å komme inn og de som var online ble stuck..

Skjer slikt vil jeg anbefalle å gi opp og vente noen timer. Helst til neste dag før man prøver igjen. Det er enklere å fikse slike problemer når det er litt stille på serveren.. :)

EDIT: Masse leif! Beklager.. er trøtt :p

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting.

Hva er poenget med en champion, når man har guardian som tank?

De gjør ikke like mye skade som en hunter, har ikke crowd control/pets.

Hva slags plass har den i gruppen?

Lenke til kommentar

Noen som har noen bilder av høy lvl characters? Spesielt champion? Lurer på hvordan de ser ut, armor wise.

Jeg heter strom, dwarf champion på laurelin hvis noen vil prate eller spille :)

lvl 5 for øyebliket

Endret av betebete
Lenke til kommentar
Den vil dra LOTRO uten trøbbel.

8705737[/snapback]

På høyest mulig innstillinger? :dribble:

8705950[/snapback]

Nei, men tro meg, grafikkmessig imponerer spillet deg uansett. Jeg kjører på nesten høyeste innstillinger med min maskin, som har 7900gto, 2gig minne og core2duo e6600.

Lenke til kommentar
Noen som har noen bilder av høy lvl characters? Spesielt champion? Lurer på hvordan de ser ut, armor wise.

lvl 5 for øyebliket

8706548[/snapback]

level 46 Guardian da men sia champ og grd can bruke heavy armour so tenke eg det gjekk greit :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

lord4.JPG

Lord5.JPG

Endret av X672
Lenke til kommentar
Den vil dra LOTRO uten trøbbel.

8705737[/snapback]

På høyest mulig innstillinger? :dribble:

8705950[/snapback]

Nei, men tro meg, grafikkmessig imponerer spillet deg uansett. Jeg kjører på nesten høyeste innstillinger med min maskin, som har 7900gto, 2gig minne og core2duo e6600.

8706939[/snapback]

Ok. Takk for svar :)

Må bare få tak i en trial før jeg kjøper det. Hvis noen her har så skal jeg prøve å gjøre en gjentjeneste en gang ;)

Lenke til kommentar

lvl 5 for øyebliket

8706548[/snapback]

level 46 Guardian da men sia champ og grd can bruke heavy armour so tenke eg det gjekk greit :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

lord4.JPG

Lord5.JPG

8707104[/snapback]

NICE :D

Er lore-master jeg da.. Legendary trait i lvl 41 der jeg kan bruke sverd og staff... Gandalf-style :D *gleder seg*

Lenke til kommentar
Men, andre high - level folk kan også poste par bilder! ;)

8707444[/snapback]

Har spesielt lyst til å se en high level minstrel, syns de ser litt rare ut på lav level, et bilde av en kul high level minstrel hadde vært flott :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...