Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder at spillet blir kjedelig i lengden så er vel alle spill slik med mindre man har et høyere mål med spillet. WoW er jo på samme måte det samme opp og opp igjen bare høyere level spells for å knærte høyere level mobs - questene er jo stort sett det samme.

 

Et online spill av denne typen er jo ikke ment til å bli "spilt gjennom" slik som mange andre spill, det er vel mer en livsstil etterhvert som man har sittet med det en god stund. En sosial møteplass. Er man ikke med i et guild/kinship man liker folkene i så blir jo alle online spill ganske kjedelige etterhvert. Merket at det var stort sett disse som sluttet i WoW også etter en stund - de kunne vel strengt tatt bare spilt et offline spill i stedet.

Lenke til kommentar

Pleier det å være LAG innpå serverene ? hors meg så hakke det sån med 4 sek melomrom. kostant :p er litt kjipt. jeg spiller på high. men burde kunne spille på ultra tror jeg...

 

 

har 2 gb ram

amd athlon 4400+ 64 x2 dual prossesor

nvidia 7950 gx2 3dkort... :no:

Lenke til kommentar
Pleier det å være LAG innpå serverene ? hors meg så hakke det sån med 4 sek melomrom. kostant :p er litt kjipt. jeg spiller på high. men burde kunne spille på ultra tror jeg...

 

 

har 2 gb ram

amd athlon 4400+ 64 x2 dual prossesor

nvidia 7950 gx2 3dkort...  :no:

8690739[/snapback]

 

Har ikke så mye med spesifikasjonene på pcen din å gjøre, men på internettlinja di.

Lenke til kommentar
Pleier det å være LAG innpå serverene ? hors meg så hakke det sån med 4 sek melomrom. kostant :p er litt kjipt. jeg spiller på high. men burde kunne spille på ultra tror jeg...

 

 

har 2 gb ram

amd athlon 4400+ 64 x2 dual prossesor

nvidia 7950 gx2 3dkort...  :no:

8690739[/snapback]

 

Har ikke så mye med spesifikasjonene på pcen din å gjøre, men på internettlinja di.

8691197[/snapback]

 

 

har 3.5 mb linje....

Lenke til kommentar
Pleier det å være LAG innpå serverene ? hors meg så hakke det sån med 4 sek melomrom. kostant :p er litt kjipt. jeg spiller på high. men burde kunne spille på ultra tror jeg...

 

 

har 2 gb ram

amd athlon 4400+ 64 x2 dual prossesor

nvidia 7950 gx2 3dkort...  :no:

8690739[/snapback]

 

 

Jeg har 2gb RAM, Intel duo 2 Core E6400 og Geforce 7950gx2.

 

Jeg lagger veldig sjeldent på Ultra High, i byer er vel der jeg kjenner det, men det ødelegger ikke noe.

Lenke til kommentar

Specs her (forbeholdt om småfeil):

* Prosessor Intel Core Duo T26002, 16GHz, 2MB L2 Cache, 667 FSB)

* Minne 2GB DDR2 SDRAM 667Mhz (2×1024MB)

* (2 SoDIMM slots, maks 2048MB)

* Brikkesett Intel® 945 PM

* Harddisk 100GB S-ATA (5.400 RPM

* DVD brenner 8x DVD +/- RW med dual layer

* Batteri 9-cell “Smart” Lithium Ion 85 W/Hr

* (batteritid preliminær opp til 2:00)

* Høyttalere Integrerte høyttalere med subwoofer

* Lydkort Integrert

* Grafikkort 256MB DDR3 Nvidia GeForce Go 7900 GS

* Skjerm 17” WUXGA (1920×1200) Truelife

* Modem Integrert 56k analogt

* Strøm 90 Watt M07 Strømforsyning

* Nettverkskort Integrert 10/100Mbit

* Trådløs Dell® Wireless 1390 Mini PCI 802.11b/g 54Mbps med støtte for WPA-PSK

 

Kjører ganske så smooth på ultra, men kjører very high for å være på sikre siden..

 

Er noe som har skjedd i det siste: plutselig kan spillet stoppe/jeg får ikke gå men verden rundt meg ruller videre..Ikke internett tror jeg.. 54,0 MB/s LAN... Men merkelig nok funker det ofte igjen ved å dra ut og sette i LAN-kabel igjen..

 

EDIT: foresten feil her tror jeg.. 2,16 GHz er det tror jeg..

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

er nok neppe 16 ghz ja, 2,67 er den beste intel core duo prossesoren, jeg har 2,4 ghz inten core duo. 2 gb ram veldig rask type, ghx 8800 grafikk kort 720 mb tror jeg det var og 500 gb hardisc. og tar spillet på absolutt maks grafikk alle steder, uten noe som helst lagg.

Lenke til kommentar
er nok neppe 16 ghz ja, 2,67 er den beste intel core duo prossesoren, jeg har 2,4 ghz inten core duo. 2 gb ram veldig rask type, ghx 8800 grafikk kort 720 mb tror jeg det var og 500 gb hardisc. og tar spillet på absolutt maks grafikk alle steder, uten noe som helst lagg.

8694344[/snapback]

 

han har en bærbar data . og cpu`n hans er på 2,16ghz han glemte 2 tallet og komma

Lenke til kommentar
1,8 Ghz høres lite ut, jeg er ikke sikker på systemkravene men. Det vil nok gå, spesielt takket være 2GB ram. Tror du må belage deg på ganske så nedsatt grafikk.

8694959[/snapback]

 

nå kommer dette helt ann på prossesoren ikke GHZ. den gamle pcen min hadde 4,2 ghz, amd athlon, den nye har 2,4 intel core 2 duo socket 2,4 noe som slår gamle 4,2 ghzen langt ned i støvlene , er forøvrig E6600.

 

er det intel core duo 2 1.8 ghz, tror jeg faktisk du greier spillet på maks nesten med en matchende pc.

 

før jeg kan hjelpe deg må du skrive hele navnet på prossesoren din, hjelperi kke bare å skrive antal GHZ. ramen og grafikk kortet er i alle fall mere en bra nok.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når det gjelder at spillet blir kjedelig i lengden så er vel alle spill slik med mindre man har et høyere mål med spillet. WoW er jo på samme måte det samme opp og opp igjen bare høyere level spells for å knærte høyere level mobs - questene er jo stort sett det samme.

 

Et online spill av denne typen er jo ikke ment til å bli "spilt gjennom" slik som mange andre spill, det er vel mer en livsstil etterhvert som man har sittet med det en god stund. En sosial møteplass. Er man ikke med i et guild/kinship man liker folkene i så blir jo alle online spill ganske kjedelige etterhvert. Merket at det var stort sett disse som sluttet i WoW også etter en stund - de kunne vel strengt tatt bare spilt et offline spill i stedet.

8689624[/snapback]

 

Veldig sant det du sier her. For mange blir MMORPG's en hobby. Mange som ikke kan skjønne at det kan være det for, men med noe så stort og sosialt så blir det fort sånn.

 

Selv har nå spilt en mnd. med LOTRO, og synes det er helt ok. Som nevnt så synes jeg combat systemet er litt slappt og jeg har enda ikke funnet et guild som jeg liker. Kanskje 2 år og 3 mnd så trengs det en liten pause fra sjangeren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...