extodus Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Vet at det er veldig mange norske spillere på evernight Lenke til kommentar
jabathehutt Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg synes spillet er veldig nice. Grafikken og bare at bevege sig i Tolkiens univers synes jeg er kjempe nice. Fellowship delen er ok kunne vart bedre det og rolle eller passe holder ikke synes jeg hadde vart godt med en knapp til som i Wow. Ellers synes jeg det er vanskelig og komme med i gode fellowships eller fellowships i det hele tatt. Lvlingen tar relativt lang tid synes jeg . Har hørt at etter lvl 35 så finnes det nesten ikke noen q som du kan gjøre selv da er det kun fellowship quests så det lær ju bli intressant. Hilsen J Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Fi**e, nå har jeg et problem.. Lixom, registrerte konto på Codemasters, adda buddy keyen jeg fikk igår kveld. Fikk ikke prøvd spillet. Fikk spillet idag. Skulle adde keyen. Men da stod det at det var en invalid key, eller skrivefeil (som det ikke var...). Wtf? Kan det ha noe med servernedetida å gjøre? En ting til, når jeg starta klienten, kommer det feilmeldinger og styr. Legger ved screens. Hjelp! edit: Jeg trykte på continue i screen1. Endret 24. mai 2007 av Bzerkr Lenke til kommentar
jabathehutt Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Du må laste ned en patch på 800mb sirka tror jeg er ikke sikker men jeg var i betaen og vi som var der måtte laste ned det for og gå fra 1.11 til 12. Du skal i vart fall ikke trykke continue der siden du må komme opp til 1.12 først før du kan fortsette. Hilsen J Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Etter hva jeg har forstått, så er dette et problem som oppstår p.g.a brannmurer og anti-virus program. Har du andre brannmurer enn Windows XP`s egen? har du i såfall tillatt XP brannmuren å kjøre LOTRO launcheren? Andre anti-virus program? Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Altså, jeg installerte fra cd. Må jeg fortsatt laste ned patchen?? Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) dobbelpost >-< Endret 24. mai 2007 av Bzerkr Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Altså, jeg installerte fra cd. Må jeg fortsatt laste ned patchen?? 8688673[/snapback] jupps, i'm afraid so.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg klikker bare continue når ny patch kommer. Da laster klienten ned og instalerer alt selv.. Beklager det med Tom Bombadil.. Dumme meg Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Mulig at det at du ikke kan laste ned updaten (bilde 2) kommer av at serverne er nede, men vil sterkt anbefale å bare trykke continue og få spillet til å laste ned patch siden det er veldig god hastighet på det Lenke til kommentar
DarkSheer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Altså, jeg installerte fra cd. Må jeg fortsatt laste ned patchen?? 8688673[/snapback] Hvis du gjør som beskrevet her; http://community.codemasters.com/forum/sho...update+programs ....så er du igang! edit: urk...for de som lasta ned klienten fra nettet..... Jeg hadde akkurat samme feil. Den ville ikke oppdatere. Endret den xml fila...og vips....begynte å laste ned en liten patch og kjørte.... DarkSheer Endret 24. mai 2007 av DarkSheer Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Ok. Venter til serverne kommer opp igjen, siden jeg må registrere meg på fileplanet for å laste ned ;/ Noen som kan svare meg på det andre spørsmålet? Hvorfor det ikke funker å adde key? Takk DarkSheer^^ EDIT: Det funker fortsatt ikke. Samme error. Dette suger:/ Edit 2: Etter å ha starta klienten på nytt, 10 ganger>.< Kom det endelig. Puh. Takker:) Da fungerer alt! Ringte til Codemasters og sa at koden min va korrupt, og han fiksa det:) Takk alle sammen! Endret 24. mai 2007 av Bzerkr Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Noe jeg irriterer meg over er at det kun er enten "pass" eller "roll" Jeg har jo lyst til å rolle tilfelle noen ikke trenger den, men hva om noen trenger den å jeg roller -_- Opplevd flere ganger at jeg har mistet ting jeg trenger fordi alle bare velger roll. Nei, trengs virkelig Need/greed system som i wow 8688010[/snapback] Dem fikser det neste juni patch. Lenke til kommentar
Fraction Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Spillet var morro frem til lvl 30. Da ble jeg rett og slett lei spillet og klare å komme meg til 33 før jeg slutta. Fin grafikk og morro med selve storyline questene men det er det. Spillet blir fort repetitivt og kjedelig. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Spillet var morro frem til lvl 30. Da ble jeg rett og slett lei spillet og klare å komme meg til 33 før jeg slutta. Fin grafikk og morro med selve storyline questene men det er det. Spillet blir fort repetitivt og kjedelig. 8689086[/snapback] Frykter faktisk dette jeg også... Er lvl 15 nå, og spillet har vært helt topp til nå! Morsomme quest, lvling, crafting o.s.v, men jeg frykter faktisk (og har en liiten følelse av) at det kan bli for repetitvt når jeg kommer høyere opp i lvl.. Endret 24. mai 2007 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Arne_stl Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har nå kjøpt og instalert, holder på å update spillet... men hvilke servere er folk innpå ? hvilke skal jeg velge ? hehe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Du sa du skulle spille RP, da har du egentlig bare ett valg.. Laurelin.. Der spiller jeg.. Ellers så mener jeg å ha hørt mye snakk om "Snowburn" !? ..det er for casual players.. Lenke til kommentar
Arne_stl Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Du sa du skulle spille RP, da har du egentlig bare ett valg.. Laurelin.. Der spiller jeg.. Ellers så mener jeg å ha hørt mye snakk om "Snowburn" !? ..det er for casual players.. 8689359[/snapback] venter på mail så jeg får aktivert acounten... tar vist tid dette. den ligger heller ikkje på spam mail:P asj og Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Vært mye problemer rundt dette at det tar tid.. Hos meg gikk det knirkefritt.. men, noen foreslo å purre.. og da gikk det med en gang.. Foreslår at du søker etter "spam", eller noe sånn.. så finner du flere som har slitt litt med dette.. EDIT: Søk i DENNE tråden, altså... Endret 24. mai 2007 av Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nå fant jeg noe ... søk etter "kundeservice" i denne tråden.. så får du opp EN post om akkurat det du sliter med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg