Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?

Anbefalte innlegg

Fikk tilbud om noen kroner i rabatt på den guiden når jeg kjøpte spillet på EB Games, men følte at den ville jo være out of date med en gang neste patch var ute. Trives best med allakhazam og lignende sider for å holde meg up to date. Det finnes jo allerede en god wiki for lotro også.

Forøvrig er et 8800gts på vei i posten straks så da blir det nok enda litt mer futt i spillet. Vil gjerne kjøre 1600x1200 med alt på fullt og 4xAA. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger man virkelig den Heste patchen på 840 MB eller hva det var? sykt stor patch får en si, så tidlig liksom. Driver og dowloader nå.

688KB/sek på en 5000 linje:)

For den som lurer så har jeg en buddykode ledig ja.

Edit: gikk til Crispin

Gleder meg veldig ,men har liksom på følelsen at jeg ikke burde kjøpt det pga det sosiale liv osv.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Trenger man virkelig den Heste patchen på 840 MB eller hva det var? sykt stor patch får en si, så tidlig liksom. Driver og dowloader nå.

688KB/sek på en 5000 linje:)

For den som lurer så har jeg en buddykode ledig ja.

Gleder meg veldig ,men har liksom på følelsen at jeg ikke burde kjøpt det pga det sosiale liv osv.

8671725[/snapback]

Det er feil i launcheren. Bare trykk "continue" istedet for å patche!

Lenke til kommentar

Buddy code med gamecard? Da rekner jeg med sjansen for å få en buddy ciode blir mye større, har en kompiss her som har veldig lyst å spille. Buddy coden min gikk til dama\samboeren min, så har ikke igjen. Viss noen har en til overs etterhvert så er det bare å skrike ut.

Lenke til kommentar

Må bare slenge inn at dette spillet bare blir bedre og bedre! Utrolig bra underholdningsverdi på Epic-oppdragene. Jeg storkoser meg!

Er nå en level 14 woman hunter på Leurelin, med navnet Firda.

Kanskje noen har et seriøst og voksent guild å tilby?

Denne uka blir det sikkert mye spilling fordi jeg er sykelmeldt med en kneskade, men utenom det er jeg en casual gamer som spiller litt innimellom.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Hva skal man si, dette er mitt første mmoprg, eller egentlig rpg spill i det hele tatt, med unntak av et par timer meg silkroad.

men jeg må si at jeg er absolutt overbevist av dette spillet. har kanskje en litt treg start, men det tar seg virkelig opp, er jo ikke så veldig langt da men men.

abselutt og anbefale ikke no si på det.

spiller foresten på snowbourn, og heter riagon hvis noen fra norge har lyst til og ta kontakt. :D

Lenke til kommentar

Tusen takk til buddy coden jeg fikk, nå spiller jeg med en kamerat, herlig å kunne spille med venner i Lotro også og ikke bare wow. Men jeg skulle virkelig ønske at vi fikk større character slots, eller at det var mulig å kjøpe flere character slots. Jeg liker å prøve alle classene og det er ikke særlig motiverende å teste ut andre classer på andre serveren en Laurelin.

Lenke til kommentar

Liker virkelig dette spillet. Jeg har faktisk lyst til å spille spillet, noe som er mer jeg kan si om andre MMORPGs jeg har prøvd. Veldig morsomt.

Spilte og prøvde å like WoW en stund, uten suksess.

Dette spillet er mye morsommere:

Større fokus på quests: En får mindre exp. for slåssing her, noe som oppfordrer til Quest-gjøring.

Konge historie: Det er er jo LOTR! Konge med noen meningsfulle quester. og morsomt å hjelpe Frod osv. Main quest er noe alle RPGs bør ha!

Herlig stemning: Å løpe rundt i Bree sammen med dverger og hobbiter er så ubeskrivelig herlig. Grafikken og musikken er nydelig. Kult å kunne spille et instrument.

Lite fjortisser: Heldigvis er de jeg har møtt på (snowbourne) for det meste veldig hyggelige og hjelpsomme. De fleste snakker god engelsk også.

"Meningsfylt" PvP: Jeg synes PvP løsningen til Turbine er genial. Du sloss liksom for en stor sak, og det på en landegrense (ettenmoors). Genialt, og det at du kan gjøre quester osv som monster er stor bonus. Dette er den eneste PvP stilen som hadde passet LOTR. Hadde ikke vært kult hvis alver drepte hobbiter f.eks.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...