firberblad Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Med bakgrunn i hva som skjedde med en tidligere post om lotro så anbefales det at dere ikke slenger på for mange bilder. Da blir tråden stengt, og dere for et tips om å bruke en generell tråd om bilder fra spill. Det ville vært synd da denne posten faktisk handler om..ja nettop LOTRO. Endret 17. mai 2007 av firberblad Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Høres utrolig gøy ut. Ingen som har en Buddy key å slenge over? Savnet et nytt MMO etter wow :/ Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hmm er lvl 14 nå, ferdig med alle quests i Ered Luin ser det ut som, hvor går jeg nå ? bree-town ? fikk chapter 1 quest der iallefall så jeg. 8623409[/snapback] Ingen som vet ? Hater å stå fast =/ Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hmm er lvl 14 nå, ferdig med alle quests i Ered Luin ser det ut som, hvor går jeg nå ? bree-town ? fikk chapter 1 quest der iallefall så jeg. 8623409[/snapback] Ingen som vet ? Hater å stå fast =/ 8637137[/snapback] Det er jo helt opp til deg selv å bestemme! Har du vært innom The Shire? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 jau, men endte med å finne masse lvl 7-9 quest Lenke til kommentar
stoffihordnes Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 jau, men endte med å finne masse lvl 7-9 quest 8637461[/snapback] Tror du kan trygt gå til Bree. Der finner du Quests i et relativt stort spekter, fra level 10 til level 25, sånn ca. Det er "evig" mange quests der. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 jau, men endte med å finne masse lvl 7-9 quest 8637461[/snapback] Da er det bare å fortsette til Bree da tenker jeg. Uten at jeg skal omtale meg for mye, er lvl 14 og fortsatt i Ered Luin! Har ikke vært i The Shire selv heller.. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg for min del dro rett fra Ered Luin til Bree, var vel level 15 da, massevis å gjøre der. Oppdragene i The Shire har jeg tenkt til å spare til jeg lager meg en hobbit char. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Du kommer ikke til å ha noe problem med å gå til Bree, sånn bortsett fra at du kommer til å føle at du drukner i quests. mulig at du kan ha nyte av å ta quest fra noen av de mer avsidesligende landsbyene i The Shire, men det er ingen vits med mindre du trenger noen deeds fra Shire Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg for min del dro rett fra Ered Luin til Bree, var vel level 15 da, massevis å gjøre der. Oppdragene i The Shire har jeg tenkt til å spare til jeg lager meg en hobbit char. 8638055[/snapback] Ahhh.....bra tenkt! Det skal jammen jeg også gjøre! Har bare epic quest + et par andre igjen i Ered Luin nå, så da drar jeg også rett til Bree! Lenke til kommentar
johnami599 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei, Noen som vet om det har noen konsekvenser at man dropper epic quester? Jeg tok min Hunter til Bree før jeg fikk gjort epic questen i Ered Luin og siden jeg nå er lv. 17 vil det Xp messig bare være dumt og reise tilbake (Man får nesten ikke Xp for å gjøre low level oppdrag, logisk nok ). Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 epic questene er vel selve historien i spillet ? Foresten, takk for svar alle sammen =) Bree here i come Lenke til kommentar
them33p Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 det kan sies sånn djrabbit88, etter hvert i hoved mission'sa så møter du flere kjente figurer fra bøkene/filmene Lenke til kommentar
Jext Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ville ikke anbefalt å droppe epic questene, vet ikke om det er mulig heller. Det er hovedquestlinen i spillet, og du får flotte rewards fra mange av de. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Epic questene er delt opp i store hovedhistorier (books) og småquest (Chapters). Er mulig du kan starte med chapter 1 på en ny bok uten å ha gjort boka før, men er ikke sikker Lenke til kommentar
Micke Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Kjapt spørsmål som sikkert har dukket opp i tråden så langt. Er det mulig å bestille dette på nett for så og få access med en gang? Har prøvd å finne info om dette nå en stund, men virker ikke som om dette er tilfelle? Edit: leif Endret 18. mai 2007 av Micke Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kjøpte GameCard og fikk trial code.. Anyone who wants it? Første til å PM meg får'n Lenke til kommentar
baltie Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Noen som vet om det har noen konsekvenser at man dropper epic quester? 8638708[/snapback] Vel, utenom at det er masse bra rewards du ikke får? Jeg vil i alle fall anbefale deg sterkt å dra tilbake til Ered Luin og gjøre ferdig epic questene der før du returnerer til Bree. Jeg tok min Hunter til Bree før jeg fikk gjort epic questen i Ered Luin og siden jeg nå er lv. 17 vil det Xp messig bare være dumt og reise tilbake (Man får nesten ikke Xp for å gjøre low level oppdrag, logisk nok ). 8638708[/snapback] XP-messig vil det ikke være et stort poeng å gjøre oppdragene i Ered Luin, hvis du bare tenker på XP-en du får der, men du må også tenke på all XP-en du går glipp av ved å ikke følge opp epic questene. Du vil ganske snart komme til epic quests i Bree som matcher din char level. Dessuten er epic questene selve historien i spillet. Alt gir mer mening om du får med deg epic questene. @FourEyes: Nei, du kan ikke begynne på kapittel én i en ny bok uten å ha gjort ferdig alle kapitlene i forrige bok. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Er det mulig å bestille dette på nett for så og få access med en gang? 8640468[/snapback] Nei, ikke enda, men iflg utgiver er dette noe de ønsker å få på plass etterhvert. er du derimot så heldig å får en buddy-kode, kan du laste ned EU-klienten (6GB), gjøre litt magi i en config-fil (se tidligere i denne tråden), la den oppdatere seg til siste versjon, og så er du igang uten å ha vært innom butikken. Men så vidt jeg vet må du innom spillbutikken innen de syv dagene buddykoden varer er omme og kjøpe din egen kopi. Lenke til kommentar
Micke Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Er det mulig å bestille dette på nett for så og få access med en gang? 8640468[/snapback] Nei, ikke enda, men iflg utgiver er dette noe de ønsker å få på plass etterhvert. er du derimot så heldig å får en buddy-kode, kan du laste ned EU-klienten (6GB), gjøre litt magi i en config-fil (se tidligere i denne tråden), la den oppdatere seg til siste versjon, og så er du igang uten å ha vært innom butikken. Men så vidt jeg vet må du innom spillbutikken innen de syv dagene buddykoden varer er omme og kjøpe din egen kopi. 8640638[/snapback] Nice, takker for info. Har bestillt full versjon og laster ned klienten nå, da gjelder det bare å få tak i en buddy-kode Edit: Fått tak i kode, takker Webmaster Esso ^^ Endret 18. mai 2007 av Micke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg