Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?

Anbefalte innlegg

vurderer å fortsette på captainen min , mens syns den er litt for lett å spille. vil han noe som er litt vanskelig og så jeg skiller meg litt ut, håper noen kan gi meg ett godt svar på dette. har veldig godt å komme igang ordnetlig.

8616946[/snapback]

Jeg tror du vil finne ut at ting er ikke så enkelt lenger når du kommer opp i levels... LOTRO er litt lagt opp til at det skal være lett i starten, men når du nærmer deg level 20, så blir ting brått vanskeligere. Det er i alle fall mitt inntrykk. Man blir mer og mer avhengig av fellowships for å overleve.

En ting til hvorfor får jeg ikke logga inn står bare http 404 - not found.

og ett kryss update programs examine game data osv.

8616946[/snapback]

Tirsdager 0900-1400 er det server maintenance-tid, da får ingen logget inn. Du må nok bare være tålmodig og krysse fingrene for at server maintenance-tiden ikke blir utvidet denne uken... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okey takker for svar får bare overleve til 14.00 da.

, men jeg er ikke helt tilfredstilt med captain for å si det sånn. hva er rollen min i grupper som burglar på høy lvl? og åsen er skaden samenligna med champion-hunter elelr captain for den sags skyld? syns det virker som en veldig krevende å lite spillt klasse? takker for svar. har testa de fleste klasser opp til 10 og noen høyere, sliter veldig med klasse valg asså.

Lenke til kommentar
Lurer på om LarZen har fått glidelås i kilten, siden det ikke er noen sauer på bildene:D

8615664[/snapback]

Var dårlig med sauer i området...bare andre skapninger. Men dem har en tildens til å ville slå inn hode mitt..... :p

Lenke til kommentar

vel kort fortalt..JA

litt utdypende, som en iverig mmo spiller har jeg vært innom de fleste med større eller mindre glede, må si det er veldig lenge siden et mmo spill har underholdt meg så mye som det lord of the rings online gjør, spillet er etter min mening fantastiskt,

føler de virkkelig har brakt tolkiens bøker til liv her jeg trasker rundt i Ered Luin, gleder meg til maintenancen er over og min lille dverg kan besøke the shire for første gang.

spillet har en pvp del, en slags battleground type mener jeg, har ikke testet dette ennå.

men hoved fokusen på spillet er pve, i hvertfall etter min mening, og i dette spillet er det en god ting, man trenger ikke pvp delen, spillet er rett og slett så bra at man ikke bryr seg :-)

så igjen, vil på det sterkeste anbefale spillet.

om du er en ny eller erfaren mmo spiller.

lav måneds pris er det også. og allerede i juni oppdaterer de spillet med et helt nytt område å boltre seg i!

foreløpig er vel spillet på rundt 50 km2 eller noe, men dette er jo knapt 1/4 av middle earth!

Lenke til kommentar
Er det noen her på tråden som spiller burgeler eller guardian?

Det hadde vært kjempe fint hvis noen kunne forkalre hvordan det er og spille disse to classene, vurderer og starte en av dem. :hmm:

8617669[/snapback]

Jeg har en guardian lvl 15.

Som guardian er du tank(du holder mobsene unna de andre).

Guardian får heavyarmor på lvl 15, noe f.eks champion ikke får før på lvl 20.

Guardian bruker Sverd/hammer/øks + shield

Guardian har mest armor og kan derfor holde seg i live mye lengre enn de andre klassene, uten healing.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

har kommet meg inn på laurelin 2 ganger nå, og har holdt på å lage karakter, men så får jeg beskjeden " your character has been booted" = P...... så må gå inn igjen.

Edit: Rakk å mekke en Dwarf guardian nå, før jeg ble "booted" igjen...hehe =p

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Har spilt litt burglar. Lvl 15 nå.

Syntes det er en artig klasse.

Sneak ability gjør bl.a at jeg kan solo fellowship quests hvor du skal plukke opp ting. :thumbup:

I fellowship kan man bruke ability som gjør at man trigger fellowship traits. :w00t:

Dual wield gir bra damage. :cool:

Burglar gir meg mulighet til og pick pocket etter bra drops. :whistle:

Har ability som stunner eventuelt adds. :ohmy:

Og sneak attack ikke minst. :ph34r:

Vil dere lese litt om de forskjellige klassene anbefaler jeg og gå inn på det offisielle forumet hos Codemasters eventuelt USA sine sider.

Her er det forum for hver enkelt klasse som gir deg tips og råd om hvordan du best kan utnytte mulighetene :)

Endret av Biamor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...