Nekroh Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Begynner å bli døds lei av The Shire nå Samme questene om igjen og om igjen hehe... Gleder meg til å bli ferdig med Epic Questen min og dra videre til Bree. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har nettopp trent til lute å lurer på hvor jeg kan kjøpe den nermeste luten.. er i Archet btw Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Se på minimap'et etter et "gitar" .. Ellers finnes det vel en i hver av de "større" stedene.. Nå husker jeg faktisk ikke navnet.. men, hvis du går sørover, gjennom Combe(?), så kommer du til et annet sted.. er det Bree, mon tro? Eller så er det et annet lite tettsted.. der skal du nå ha.. som sagt.. se etter en sånn "gitar" på minimap'et.. de gir deg lute og så kan du fikse og trikse med traits'ene dine.. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Har nettopp trent til lute å lurer på hvor jeg kan kjøpe den nermeste luten.. er i Archet btw 8615289[/snapback] I bree er det en tavern, husker ikke navnet på tavern'et men det er hvor du møter strider første gangen, der i det store rommet ved peisen er det en bard. han kan selge deg en Lute. Endret 14. mai 2007 av Sk8on Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Noen nye bilder i Medium settings: Endret 14. mai 2007 av _LarZen_ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Lurer på om LarZen har fått glidelås i kilten, siden det ikke er noen sauer på bildene:D Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 De gir vel ut store tillegg fra 0.5 til 1 år og da skulle vel planene være å følge ringens vandring så neste greie blir vel Mora og Lothlorie maybe. 8605727[/snapback] Nå ble jeg litt i tvil her.. Trodde hele "riket" var med i spillet jeg!? Altså, ikke bare Eriador.. men også Rhovanion, Gondor, Rohan og Mordor, osv.. ..er det bare "vest for fjellene" og Mirkwood som er med i spillet? Eller er kanskje ikke Mirkwood med heller? 8606026[/snapback] For øyeblikket er det bare eridaor som er med i spillet. Du kan komme så langt vest som Tåkefjellene (Misty Mountains) og ikke lengre sør enn Lone-Lands og Bree. Når de kommer til å legge til større addons som TBC til wow vil da disse følge ringens ferd. Så i neste vil de nok leeg til området sør for bree, Moria og Lothlorien, kanskje tar de med Mirkwood og Dale områdene, men det vet jeg ikke noe om skal se om jeg finner link. 8609468[/snapback] Takker! http://en.wikipedia.org/wiki/Lord_of_the_r..._online#Setting Her står det, faktisk også.. Expansion packs will follow the journey of the Ringbearer: Rhovanion, Rohan, Gondor, and Mordor.[3] Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvordan er mulighetene for å spille single player når man quester? Jeg hadde blitt så glad om det var mulig å spille litt alene om jeg ville det, og ikke være avhengig av evt. tullinger for å spille. Hvordan er aldersnivået? For å spørre rett ut, flommer det over av drittunger? Lenke til kommentar
neoman Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hvordan er mulighetene for å spille single player når man quester?Jeg hadde blitt så glad om det var mulig å spille litt alene om jeg ville det, og ikke være avhengig av evt. tullinger for å spille. Hvordan er aldersnivået? For å spørre rett ut, flommer det over av drittunger? 8615839[/snapback] det er masse muligheter for single play, masse solo instancer 95% av oppdragene er lett soloable, alders nivået er ganske høyt på de fleste serverene, rundt 18 i snitt ville jeg tro, på RP servern laurelin er det nok langt høyere for å si det sånn har ikke hørt ett ord i leet enda, eller vært borti noen spillere som har oppført seg som tullinger. heller ingen dustete navn. ville påstå att det knapt fins drittsekker her. Endret 15. mai 2007 av neoman Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvordan er mulighetene for å spille single player når man quester?Jeg hadde blitt så glad om det var mulig å spille litt alene om jeg ville det, og ikke være avhengig av evt. tullinger for å spille. Hvordan er aldersnivået? For å spørre rett ut, flommer det over av drittunger? 8615839[/snapback] Jeg er en single-player -spiller.. og jeg har klart meg utmerket! Så, fra en super-singleplayer-spillers synspunkt: Når det gjelder drittunger, så spiller jeg på en RP -server, og jeg må si at nivået har vært akseptabelt, foreløpig! Møtt noen skikkelig gode folk! Selv er jeg 29 år (veldig snart, i hvert fall) Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hvordan er mulighetene for å spille single player når man quester?Jeg hadde blitt så glad om det var mulig å spille litt alene om jeg ville det, og ikke være avhengig av evt. tullinger for å spille. Hvordan er aldersnivået? For å spørre rett ut, flommer det over av drittunger? 8615839[/snapback] Hei, det er fokus på questing i grupper i LOTRO. Rundt lvl 35 tørker det til dels opp med solo quests. Grinding er ikke like effektivt som i andre spill heller. I den første utvidelsen i juni har de sagt at de skal legge til mere solo content for lvl 35-40. Jeg har inntrykk av at aldersnivået er ganske voksent, ihvertfall blant de jeg spiller med. Jeg er 30 og de fleste i mitt kinship er rundt min alder eller eldre. Endret 15. mai 2007 av Rivfader Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Da har jeg endelig fått Lotro jeg også = ) Går det an å bare spille på evernight serveren, siden de andre har rødt kryss ? edit: hmm.. får ikke connecta, får bare error. samme hos dere andre? Endret 15. mai 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
baltie Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Da har jeg endelig fått Lotro jeg også = ) Går det an å bare spille på evernight serveren, siden de andre har rødt kryss ? edit: hmm.. får ikke connecta, får bare error. samme hos dere andre? 8616286[/snapback] Det var en litt uheldig dag å gå til innkjøp av LOTRO, dessverre. Hver tirsdag fra 0900-1400 er det server maintenance... Håper ikke du har tatt deg fri eller noe for å spille på dagen i dag.. :| Det positive er at det i dag vil komme en god del patcher som forhåpentligvis vil gjøre ting enda mer stabilt og bedre. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er ikke krise her, hehe = ) klarer å vente til 14.00 .. Får se på dr.phil og i gode og onde dager på tv3 imens.. hehehe = P Det er snowbourn og RP serveren Laurelin hvor de fleste norske er ? = ) Blir isåfall Snowbourn jeg joiner tenker jeg. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg er iallefall på snowbourn. bare å huke tak i meg om du starter der, kaller meg ketai =) Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Laurelin er definitivt plassen for oss som er lei av drittungene fra WoW. Folk er flinke til å rollespille, er virkelig gode i engelsk og er generelt sett veldig modne. Jeg har inntrykk av at de yngste på serveren er rundt 18-19. Da disse flyr rundt i røde kjeledresser og leker apekatt for tiden, er de fleste rundt 20 nå. Passer meg ypperlig. Lenke til kommentar
Luciên Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jepp, snakkes pao Laurelin, høres fint ut, Det er RP server ikke sant? Og Snowbourn er....? Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noen som spiller "Captain" og kan si litt om hvordan denne klassen er? Lenke til kommentar
neoman Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Noen som spiller "Captain" og kan si litt om hvordan denne klassen er? 8616835[/snapback] jupp jeg har spillt captain noen dager, på lvl 10 får du en fane bærer som hjelper deg og sloss, fungerer litt som ett pet egentlig. klassen skader helt greit mye og tåler også en trøkk , har ett par heals og en del buffs, i grupper er rollen din å styrke din med kamerater i form av buffs buffs kan brukes når du dreper fiender du skal også hjelpe til å gjøre skade, du skader ganske mye ville jeg påstå ikke så bra som champion-hunter. men fremdeles akseptabelt mye. jeg liker i alle fall captain ganske godt, er også ganske få som spilller den siden det er den eneste klassen bare en rase kan være. så tror du får grupper lett på høy lvl. EDIT jeg har ikke helt bestemt meg for klasse enda, vil ha ett bra svar på hva jeg burde være, er veldig ute etter en klasse som lett får grupper, og samtidig kan solo bra, å knerke ganske sterkere fiender alene, champion er ikke aktuelt. samme er hunter. så hvem av de 5 andre ville dere tatt? vurderer å fortsette på captainen min , mens syns den er litt for lett å spille. vil han noe som er litt vanskelig og så jeg skiller meg litt ut, håper noen kan gi meg ett godt svar på dette. har veldig godt å komme igang ordnetlig. En ting til hvorfor får jeg ikke logga inn står bare http 404 - not found. og ett kryss update programs examine game data disconnect. Endret 15. mai 2007 av neoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg