Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?

Anbefalte innlegg

Ang. utvidelsen som kommer, blir den gratis? Kult med nytt innhold men jeg syns ikke det som står i linken retteferdigjør en full-expansion pris (2-300 kr)

Edit: Det bør være gratis. Betaler jo tross alt penger i måneden og det er ikke snakk om en ekspansjon i WoW: BC størrelse akkurat :p

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes ikke de så ut som noe for meg, mulig burglar.

Btw, hvilken av serverne har masse norske ? helst normal server da jeg ikke RP'er

8608213[/snapback]

Innbiller meg at det er en del nordmenn på Snowbourn. Men jeg tror noen av de serverene er nokså fulle. De har faktisk nettopp anskaffet enda en engelsk server, og det vil nok være den som er anbefalt å begynne på... ;)

Lenke til kommentar

Har lest litt rundt spillet. Syntes dette minner om Diablo II, et spill som rocket :) Jeg skal kjøpe det, men vil vente litt. Tar ikke lang tid før det er under halv pris som alle andre spill.

Men jeg GLEDER meg til å se om det fenger

Lenke til kommentar
De gir vel ut store tillegg fra 0.5 til 1 år og da skulle vel planene være å følge ringens vandring så neste greie blir vel Mora og Lothlorie maybe.

8605727[/snapback]

Nå ble jeg litt i tvil her..

Trodde hele "riket" var med i spillet jeg!? Altså, ikke bare Eriador.. men også Rhovanion, Gondor, Rohan og Mordor, osv.. :hmm: ..er det bare "vest for fjellene" og Mirkwood som er med i spillet? Eller er kanskje ikke Mirkwood med heller? :dontgetit:

8606026[/snapback]

For øyeblikket er det bare eridaor som er med i spillet. Du kan komme så langt vest som Tåkefjellene (Misty Mountains) og ikke lengre sør enn Lone-Lands og Bree. Når de kommer til å legge til større addons som TBC til wow vil da disse følge ringens ferd. Så i neste vil de nok leeg til området sør for bree, Moria og Lothlorien, kanskje tar de med Mirkwood og Dale områdene, men det vet jeg ikke noe om skal se om jeg finner link.

Lenke til kommentar

Vis du er så smart å se på lappen med registration code så står det en adresse og noe sånt som To create an account go to ...

www.codemasters.com/accounts eller noe slikt *ikke huske*

EDIT: Har laget et album med alle LOTRO-bildene mine til nå. Kommer mer etterhvert (er en del allerede da :)

http://www.essoen.net/fotoweb/thumbnails.php?album=9

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Prøver å laste ned den nyeste oppdateringen, men får ikke til med SNT og er ikke bruker hos Fileplanet

Edit: etter og ha laget accounten og jeg har skrevet inn aktiverings koden spør di etter Founders Pass Code :hmm:

Endret av NikkoDee
Lenke til kommentar

Aldri hørt om..

Oppdateringer: Klikk Continue så laster den ned og fikser av seg selv ;)

EDIT: Og start på Leurelin. Tilbyr deg plass i det lojale-fremfor-mange guildet The New Horizon! ;)

forum.thenewhorizon.net

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Noen som kan Professions i LOTRO en del ? sliter litt med å skjønne hvordan jeg f.eks kutter trær =P

Har woodworker, forester og farmer

8612890[/snapback]

Oki, det du skal gjøre er å hogge kvister av trær som ligger på bakken, siden du evt akkurat har startet skal du lete etter rowan wood, du har også en wood tracker skill som ligger på skills taben din (k) bruk den og da dukker det opp en blå pil på minimappet ditt når det er noe i nærheten, husk å ha forester axe på deg når du skal ut å samle ved^^

Lenke til kommentar
Noen som kan Professions i LOTRO en del ? sliter litt med å skjønne hvordan jeg f.eks kutter trær =P

Har woodworker, forester og farmer

8612890[/snapback]

Oki, det du skal gjøre er å hogge kvister av trær som ligger på bakken, siden du evt akkurat har startet skal du lete etter rowan wood, du har også en wood tracker skill som ligger på skills taben din (k) bruk den og da dukker det opp en blå pil på minimappet ditt når det er noe i nærheten, husk å ha forester axe på deg når du skal ut å samle ved^^

8613174[/snapback]

ahh du er en knupp ;) takker så meget..

Lvl 8 hunter nå ! må si jeg liker lotr som det er nå iallefall, men syntes det var litt vanskelig å finne fra til hvor man egentlig skal i quest

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...