Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De gir vel ut store tillegg fra 0.5 til 1 år og da skulle vel planene være å følge ringens vandring så neste greie blir vel Mora og Lothlorie maybe.

8605727[/snapback]

 

Nå ble jeg litt i tvil her..

 

Trodde hele "riket" var med i spillet jeg!? Altså, ikke bare Eriador.. men også Rhovanion, Gondor, Rohan og Mordor, osv.. :hmm: ..er det bare "vest for fjellene" og Mirkwood som er med i spillet? Eller er kanskje ikke Mirkwood med heller? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Noen som har en buddy key til overs, strever med å få tak i en.. Ser at dette spillet er dritbra, men er blakk akkurat nå, og har for lite tålmodighet til å vente..

Eneste jeg tenker på om dagen er hvilken class jeg skal spille, tror jeg skal ha en Man Hunter, en Man Champion, og en Dwarf Guardian.. xD

 

Send PM da vettz, så kan jeg joine dere ingame ;D

 

 

Mvh Geisner

Endret av Geisner
Lenke til kommentar
edit: ehh ok...

 

Kommer nok til å bli en uke eller 2... har ikke penger for øyeblikket  :)

8606349[/snapback]

Uansett tror jeg det vil funke veldig dårlig å overføre en nøkkel til en annen.

 

Btw, ikke for å ta motet fra dere, men dere driver og laster ned US-klienten. Det vil funke dårlig, det er forskjell på EU- og US-klienten (bla vil ikke den nøkkelen du har fått funke).

 

For info om nedlasting og hva du må gjøre for å få den nedlastbare klienten til å funke finner du på Codemasters forum her.

Lenke til kommentar

jeg har nå testa diverse klasser sliter veldig med å finne ut hva jeg skal være.

det jeg ønsker.

 

+ å være en klasse som lett får grupper.

+ å være en lite spillte klasse så lite spillte som mulig.

+ en klasse som kan gjøre god damage, drepe fort å knekke sterkere fiender.

 

viktigste er asså att klassa er lite spillt, noen som har noe tips til meg? har testa champion likte det veldig godt, men gidder ikke spille det sider alle er det:(. testa åså captain, det var også ganske kult og lite spillt, men vet ikke helt hvor lett det er å få grupper på høy lvl, det er viktigst for meg.

Lenke til kommentar
jeg har nå testa diverse klasser sliter veldig med å finne ut hva jeg skal være.

det jeg ønsker.

 

+ å være en klasse som lett får grupper.

+ å være en lite spillte klasse så lite spillte som mulig.

+ en klasse som kan gjøre god damage, drepe fort å knekke sterkere fiender.

 

viktigste er asså att klassa er lite spillt, noen som har noe tips til meg? har testa champion likte det veldig godt, men gidder ikke spille det sider alle er det:(. testa åså captain, det var også ganske kult og lite spillt, men vet ikke helt hvor lett det er å få grupper på høy lvl, det er viktigst for meg.

8607284[/snapback]

 

De 2 første punktene er enkle å dekke, men den 3 i samme slengen er ikke det.

 

God damage er jo hunter eller champion, de andre er ikke så bra.

 

Ministriel er alltid etterspurt om det er mange av de eller ikke, dessuten er det ikke så mange av det er av huntere, guardians og champions.

Lore-Master og Burglar er de jeg har sett minst av.

Lenke til kommentar
jeg har nå testa diverse klasser sliter veldig med å finne ut hva jeg skal være.

det jeg ønsker.

 

+ å være en klasse som lett får grupper.

+ å være en lite spillte klasse så lite spillte som mulig.

+ en klasse som kan gjøre god damage, drepe fort å knekke sterkere fiender.

 

viktigste er asså att klassa er lite spillt, noen som har noe tips til meg? har testa champion likte det veldig godt, men gidder ikke spille det sider alle er det:(. testa åså captain, det var også ganske kult og lite spillt, men vet ikke helt hvor lett det er å få grupper på høy lvl, det er viktigst for meg.

8607284[/snapback]

 

 

Sk8on har vel sakt det som trengs egentlig men ville nå berre sei at det eg som regel savner i gruppa og som eg ikkje hatt nokon problemer med å bytte ut den hunternen nr.2 med er Burglar.

Conjunctions som Burglar kan framkalle er berre heilt nydelig i bossfights, gruppar eg har vert med i har nok blitt redda av den nokon ganger ja.

Ingenting er som når eg har 30% morale og 1% power, BANG conjunctions, alle trykker in rett farge på rett plass og alle får nesten 100% morale og 100% power :)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg kjøpt meg dette i går =)

Men vet ikke helt hva jeg skal starte som ^^

har ofte spilt healer/tank, men nå har jeg lyst til å gjøre dmg =)

 

Noen tips til class jeg kan velge ? så hunter var en "nuker" class, men er hunter slik som i world of warcraft ?

 

 

Edit: Har en buddy code liggende, så gi meg en god grunn til at du skal få den så får du den nok (send PM)

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...