FourEyes Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Må bare si at dette spillet er første gang jeg virkelig har følt meg liten og alene. Det er en ekkel følelse å dasse rundt i skauen i Ered Luin (spesielt opp nord hvor det er fare for skjelleter) midt på natta Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Må bare si at dette spillet er første gang jeg virkelig har følt meg liten og alene. Det er en ekkel følelse å dasse rundt i skauen i Ered Luin (spesielt opp nord hvor det er fare for skjelleter) midt på natta 8603541[/snapback] Alene? Mener du at det er få spillere, eller at spillet er stort? Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Må bare si at dette spillet er første gang jeg virkelig har følt meg liten og alene. Det er en ekkel følelse å dasse rundt i skauen i Ered Luin (spesielt opp nord hvor det er fare for skjelleter) midt på natta 8603541[/snapback] Alene? Mener du at det er få spillere, eller at spillet er stort? 8604830[/snapback] Spillet er stort. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Må bare si at dette spillet er første gang jeg virkelig har følt meg liten og alene. Det er en ekkel følelse å dasse rundt i skauen i Ered Luin (spesielt opp nord hvor det er fare for skjelleter) midt på natta 8603541[/snapback] Alene? Mener du at det er få spillere, eller at spillet er stort? 8604830[/snapback] Jeg skjønner godt hva FourEyes mener. Det var ikke morro å løpe alene om natten (altså ikke i et fellowship) rundt i Haudh Lin-skogen nord for Kheledul i Ered Luin. Ikke morro i denne sammenhengen betyr skummelt og da ikke i en negativ betydning. Det betyr igjen at stemningen i spillet er veldig bra gjennomført. Det er slett ikke få spillere, og spillet er veldig stort. Det går fint an å være for seg selv dypt inne i skogene (så sant området ikke er mål for x antall oppdrag ). Mao, har man behov for å stikke seg vekk for å øve på den fordømte klarinetten, så er ikke det noe problem. Føler du deg derimot ensom, er det bare å ta en tur til Bree, så får du kjapt kurert behovet for sosial kontakt. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Må bare si at dette spillet er første gang jeg virkelig har følt meg liten og alene. Det er en ekkel følelse å dasse rundt i skauen i Ered Luin (spesielt opp nord hvor det er fare for skjelleter) midt på natta 8603541[/snapback] Alene? Mener du at det er få spillere, eller at spillet er stort? 8604830[/snapback] Spillet er stort. 8604841[/snapback] Og det gjør at spillet er skit bra^^ Store områder med masse eye-candy Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Må bare si at dette spillet er første gang jeg virkelig har følt meg liten og alene. Det er en ekkel følelse å dasse rundt i skauen i Ered Luin (spesielt opp nord hvor det er fare for skjelleter) midt på natta 8603541[/snapback] Alene? Mener du at det er få spillere, eller at spillet er stort? 8604830[/snapback] Jeg skjønner godt hva FourEyes mener. Det var ikke morro å løpe alene om natten (altså ikke i et fellowship) rundt i Haudh Lin-skogen nord for Kheledul i Ered Luin. Ikke morro i denne sammenhengen betyr skummelt og da ikke i en negativ betydning. Det betyr igjen at stemningen i spillet er veldig bra gjennomført. Det er slett ikke få spillere, og spillet er veldig stort. Det går fint an å være for seg selv dypt inne i skogene (så sant området ikke er mål for x antall oppdrag ). Mao, har man behov for å stikke seg vekk for å øve på den fordømte klarinetten, så er ikke det noe problem. Føler du deg derimot ensom, er det bare å ta en tur til Bree, så får du kjapt kurert behovet for sosial kontakt. 8605040[/snapback] Vet selv at det er mye folk ingame. Spurte bare han så jeg ikke dreit meg ut med å svare på noe han ikke mente.. Spillet er dykt digg, men kjører uheldigvis ikke optimalt på min pc. Trykker jeg på optimize graphic, så settes alt på high. Men Bree lagger fælt.. Så jeg spiller atm i en lavere oppløsning. Som faktisk bare gjorde at interface ble større enn før. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 ååååå! fikk buddy kode nå... installerer! kan ikke vente! klarer ikke skrive fulle setninger! Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Må bare si at dette spillet er første gang jeg virkelig har følt meg liten og alene. Det er en ekkel følelse å dasse rundt i skauen i Ered Luin (spesielt opp nord hvor det er fare for skjelleter) midt på natta 8603541[/snapback] Alene? Mener du at det er få spillere, eller at spillet er stort? 8604830[/snapback] Jeg skjønner godt hva FourEyes mener. Det var ikke morro å løpe alene om natten (altså ikke i et fellowship) rundt i Haudh Lin-skogen nord for Kheledul i Ered Luin. Ikke morro i denne sammenhengen betyr skummelt og da ikke i en negativ betydning. Det betyr igjen at stemningen i spillet er veldig bra gjennomført. Det er slett ikke få spillere, og spillet er veldig stort. Det går fint an å være for seg selv dypt inne i skogene (så sant området ikke er mål for x antall oppdrag ). Mao, har man behov for å stikke seg vekk for å øve på den fordømte klarinetten, så er ikke det noe problem. Føler du deg derimot ensom, er det bare å ta en tur til Bree, så får du kjapt kurert behovet for sosial kontakt. 8605040[/snapback] Vet selv at det er mye folk ingame. Spurte bare han så jeg ikke dreit meg ut med å svare på noe han ikke mente.. Spillet er dykt digg, men kjører uheldigvis ikke optimalt på min pc. Trykker jeg på optimize graphic, så settes alt på high. Men Bree lagger fælt.. Så jeg spiller atm i en lavere oppløsning. Som faktisk bare gjorde at interface ble større enn før. 8605190[/snapback] Det er vist en feil de skal fikse i en oppkommende patch, hvorfor ikke stille det inn selv ? ^^ Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hmm... burde skifte emnetittel.. Lenke til kommentar
albions Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Vill mere av middle earth bli åpnet etter hvert ? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hmm... burde skifte emnetittel.. 8605287[/snapback] Hvorfor det? Den røde tråden i denne tråden (*kremt*) er tross alt "Hvordan er LOTRO". Lenke til kommentar
baltie Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Vill mere av middle earth bli åpnet etter hvert ? 8605328[/snapback] Kommer en utvidelse i juni alt som vil åpne et nytt område. Hva langtidsplanene er, vet jeg ikke, men jeg tror nok at hvis spillet gjør det bra, så vil nye utvidelser åpne opp mer og mer. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har bestilt spelet no, blir artig å begynne med mmorpg igjen, hadde ein liten periode med wow, men orker ikkje å gå tilbake... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hmm... tror jeg får mer lommepenger/pr.uke snart ( ) da kommer jeg til å ha råd til å spille det OG FFXI ^-^ Lenke til kommentar
arlion Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Shores of hva var det Lundin eller noe husker ikke navnet ^^ blir åpnet i juni, tror det er område nord for Eriador. selv gleder jeg meg til Rohan blir åpnet, forhåpentligvis før jul :-) Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 8605584[/snapback] Du skal få min når jeg kjøper spillet ^-^ Lenke til kommentar
alinor Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 De gir vel ut store tillegg fra 0.5 til 1 år og da skulle vel planene være å følge ringens vandring så neste greie blir vel Mora og Lothlorie maybe. Lenke til kommentar
albions Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Shores of hva var det Lundin eller noe husker ikke navnet ^^ blir åpnet i juni, tror det er område nord for Eriador. selv gleder jeg meg til Rohan blir åpnet, forhåpentligvis før jul :-) 8605548[/snapback] Vil dette bety at det blir nytt innhold til oss som ikkje gidder å raide hele tida. Det eneste som kom til WoW var nye instancer. Vill det komme nye quester man kan gjøre når nye land områder blir lagt til ? Eller er det kun ein simpel kjedlig instance som i WoW ? Endret 13. mai 2007 av albions Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvordan er skytinga? sikte selv eller autoskyte? Lenke til kommentar
albions Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvordan er skytinga? sikte selv eller autoskyte? 8605790[/snapback] Samme styringa som på WoW egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg