Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes det var litt uoversiktelig, og litt klønete å bevege seg i tillegg til å sloss. Kan vel kanskje forbedres med Mods... Kan også hende at jeg bare må vende meg til det... Men det vil ta tid!

8600229[/snapback]

Vel, nå har jeg spilt et par Turbine-spill før, så bevegelser synes jeg funker fin-fint. Mulig det bare er en tilvenningssak. Men det er klart, man blir sittende en del med høyre musknapp konstant trykket ned (siden man strafer da..). Og er du vant til WoW, tror jeg ikke bevegelsene er så veldig forskjellige.

 

Hva gjelder uoversiktlighet så synes jeg det verken er bedre eller verre enn andre MMO-er og RPG-er generelt. Igjen, jeg er godt vant til Turbine-spill fra før av, så jeg ser stort sett bare forbedringer i forhold til Dungeons & Dragons Online, f.eks., og er veldig godt fornøyd. ;) Selv synes jeg for eksempel questloggen er bra organisert og det er lett å finne oppdragene man holder på med. Det som er litt uvant er at det ikke er noe "GPS"-system, slik at man faktisk må tenke ut selv hvor man skal gå. Personlig synes jeg det er en forbedring. Å bare løpe etter kartmarkører blir litt fordummende. Det er klart, noen oppdrag tar lenger tid fordi man finner ikke det man er sendt for å få tak i eller drepe så lett.

 

Det gjelder spesielt Old Forest, for eksempel. Har klart å gå meg bort et par ganger der, og da støter jeg på et annet problem. Roter jeg meg bort, blir jeg litt stresset, og så begynner jeg å løpe rundt omkring for å finne veien, og plutselig har jeg aggroet på seg et lass av monstre. For å si det sånn, på den måten løser problemet seg selv... ;) (Når man dør, blir man transportert til det rally point man passerte sist). Dette har skjedd et par-tre ganger, men samtidig er det akkurat slik jeg forventer at gamleskogen skal være fra det jeg har lest i bøkene; mørk, skummel og lett å gå seg bort, for ikke å snakke om svære trær som plutselig begynner å løpe etter deg *grøss*...

Lenke til kommentar

Lurte på en liten ting, hvordan er dette i forhold til wow ? jeg spiller wow til daglig (pve delen da jeg ikke liker pvp i wow), men begynner å bli små lei så lyst til å prøve noe nytt.

 

Hva er nytt i lotr online som ikke finnes f.eks i wow ?

Sett noen bilder å så litt små kult ut =)

 

Foresten får man med 1gratis mnd ?

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar

Mener jeg fortjener en buddy kode fordi jeg har lest i dette forumet så lenge jeg kan huske å grunnen til at jeg registrerte meg var denne tråden (Buddy kode).

 

Men uansett, hvor kan jeg laste ned spillet gratis hvis jeg får buddy kode?

 

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar

Jeg er ingen WoW-veteran, så jeg skal ikke prøve meg på å svare på det, rent bortsett fra at jeg spilte WoW til rundt level 20, og da var de siste levelene en kjedsommelig prøvelse for meg. Slik er det ikke med LOTRO, her er det morro hver gang jeg logger inn (noe jeg ikke har rukket de siste dagene pga jobbing, dessverre :( ), alltid noe å finne på; om det enn er crafting, trading eller questing. Siden crafting-profesjonene er så avhengig av hverandre, kan det være riktig artig å kjøpslå om varer du trenger eller crafting som må utføres for andre. Vet ikke hvordan crafting var i WoW, orket aldri sette igang med det...

 

Det som er veldig tydelig er at grafikken er mye bedre enn i WoW, det er veldig fine omgivelser. Jeg planlegger snart en tur tilbake til det første området mitt, Ered Luin, bare for å gjenoppleve landskapene og ruinene. The Shire og Bree er veldig vakkert, men det er noe spesielt med skogområdene i Ered Luin som jeg savner... :)

 

En annen ting som er "nytt" er at det er basert på Tolkiens univers. Turbine har vært veldig tro mot bøkene og har i stor grad klart å gjenskape atmosfæren, og alt føles "riktig". Jeg er en gammel Tolkien-fan, og er i det hele tatt veldig fornøyd med spillet. :)

 

Og ja, du "får" én gratis måned når du kjøper spillet i butikken.

Lenke til kommentar

Det står mellom 2 personer, Mindfreak92 og kenny-. Personlig synes eg det er et vanskelig valg siden begge 2 har like gode svar. Derfor trenger eg litt mer tid.

 

Edit: Et spørsmål, må du ut med kontoopplysninger når du skall bruke buddy coden? I så fall må Mindfreak92 og kenny- belage seg på å taste inn det.

Endret av Dj_Arnleif
Lenke til kommentar
Lurte på en liten ting, hvordan er dette i forhold til wow ? jeg spiller wow til daglig (pve delen da jeg ikke liker pvp i wow), men begynner å bli små lei så lyst til å prøve noe nytt.

 

Hva er nytt i lotr online som ikke finnes f.eks i wow ?

Sett noen bilder å så litt små kult ut =)

 

Foresten får man med 1gratis mnd ?

 

 

 

det som er nytt er solo instancer, oppdrag som innholder langt mere historie, mye mindre grinde quester, mindre krevende tidsmessig det ville i alle fall jeg påstå utrolig detaljerte omeråder. åja det er med en gratis måned så du slipper å akvitere credit card.

 

det som derimot er litt dumt, ingen pvp del, veldig varierende grafikk fra omeråde til omeråde, kan bare spille gode siden. klassene er for øyeblikket veldig ubalanserte. både i stryke å fordelig av spillere pr klasse, har ett intrykk av att 35% er champion å 25% er hunter.

 

 

 

 

å jo jeg har også ett spørmål åsen i faen skal man velge å ikke vise hjelmen? hjelmer er så stygge. i wow kunne jeg velge not display helm så fikk jeg ikke se hjelmen men fremdeles bruke den?

Endret av neoman
Lenke til kommentar
det som derimot er litt dumt, ingen pvp del,

feil. Monsterplay er LOTRO sin pvp del.

 

å jo jeg har også ett spørmål åsen i faen skal man velge å ikke vise hjelmen? hjelmer er så stygge. i wow kunne jeg velge not display helm så fikk jeg ikke se hjelmen men fremdeles bruke den?

8601486[/snapback]

Options -> UI

Lenke til kommentar
det som derimot er litt dumt, ingen pvp del, veldig varierende grafikk fra omeråde til omeråde, 

8601486[/snapback]

Når du når level 10 kan du lage et monster og spille i monster play på Ettenmoors, som er LotRO sin PvP. Når charen din når level 40 kan du reise til Ettenmoors og kjempe mot andre spillere med din egen char.

 

Hvilke områder er det du mener varierer i negativ retning og hvilke er bra?

 

kan bare spille gode siden.

8601486[/snapback]

Du kan spille den onde siden i monster play. Og hadde det egentlig vært så veldig festlig å spille goblin eller ork eller noe sånt i LotRO? Fotsoldater som ikke kan tenke selv. ;)

 

klassene er for øyeblikket veldig ubalanserte. både i stryke å fordelig av spillere pr klasse, har ett intrykk av att 35% er champion å 25% er hunter.

8601486[/snapback]

Som jeg har sagt før, hver eneste klasse har en rolle. Selvfølgelig er de ikke like "sterke", men de har alle en viktig i en gruppe. Dessuten, fordelen champions og hunters har i starten, vil bli borte når man når høyere levels, da vil fort de andre klassene ha mer å tilby.

 

Er enig i at det er stor overvekt av champions og hunters, men jeg tror ikke det nødvendigvis er så negativt. Og det kommer nok av at det bor en liten Aragorn/Legolas/Gimli i hver av oss. ;)

Lenke til kommentar
Slossingen er slik som på WoW, og ja du kan hoppe :).

8602030[/snapback]

 

Jeg er kanskje litt sent ute, men jeg sendte deg en PM i går angående en buddy code :)

 

Jeg var med i betaen når spillet var i test fasen og jeg ble stort sett overrasket over hvor bra det så ut.

 

Men jeg valgte å ikke kjøpe det for når jeg spilte var det en del bugs ute og gikk så det fristet ikke så mye.

 

Men nå har jeg hørt at noen av disse bugsene har blitt fjernet, og dermed ble jeg veldig interessert, men vil gjerne teste det ut først for å se om det har blitt noen forbedring :)

 

Vel, det er opp til deg hvem du gir buddy coden til, men nå har du en til som er interessert iallefall :)

 

Stian.

 

PS: grattis med dagen som kommer i morgen ;)

Endret av kinag
Lenke til kommentar
Det står mellom 2 personer, Mindfreak92 og kenny-. Personlig synes eg det er et vanskelig valg siden begge 2 har like gode svar. Derfor trenger eg litt mer tid.

 

Edit: Et spørsmål, må du ut med kontoopplysninger når du skall bruke buddy coden? I så fall må Mindfreak92 og kenny- belage seg på å taste inn det.

8601479[/snapback]

 

Noop. Ikke noe kontonr. Bare å registrere seg og i stedefor vanlige reg. koden til spillet taster du inn buddy-code.

Deretter planlegger du betalingsmetode (bare å velge eks game card også neste, neste) og da har du fått 7 dager gratis.

 

For 1 mnd gratis gjør du det samme bare hovednøkkelen til spillet under registrering av konto....

 

(kan forklare bedre også, altså :p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...