Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Er en av de som sikra seg collectors edition av spillet... kosta meg litt over 2000kr, noe som kan virke overpriset ved første øyekast..men så har jo jeg da lifetime subscription inkludert i prisen, som tilsier at jeg aldri vil måtte betale månedsprisen, så da blir det egentlig ikke så dyrt allikevel;)

 

har spilt det en del, helt siden preorderen, og syns det er helt konge. MYE er likt wow, samtidig som de har greid å lage mye nytt og unikt (f.eks traits osv.) en bonus for min del var at man fikk store bagger fra starten av.. slipper man å bekymre seg for å ha for liten plass:)

 

er enig med de fleste her om at det er desidert det beste mmo spillet ute atm.. kan være fordi jeg er ihugga lotr fan, og at jeg er temmelig lei wow nå, men mener fortsatt at lotro er verdt det. savner dog muligheten for addons.. sist jeg sjekka vil det heller ikke være mulig å endre på ui heller.. litt kjipt, men er vel egentlig mer en tilvenningssak

 

9/10 er min score

 

(minus for begrenset muligheter for addons og ui forandringer - sett bort fra skins)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer sikkert til å kontakte dere. Hvilken rase og level er dere på? Begynte i går og trenger litt hjelp med 2 Fellowship quest :).

8594662[/snapback]

Vi er begge nå level 14. Er forøvrig dverger :)

8595576[/snapback]

Jeg kommer sikkert til å snakke med dere senere. Men nå må eg ut i sola :p.

Snakkes.

 

Stod opp i dag som level 8, er snart 12 nå. Her er mine opplevelser :):

post-73188-1178986467_thumb.jpg

post-73188-1178986488_thumb.jpg

post-73188-1178986504_thumb.jpg

post-73188-1178986514_thumb.jpg

post-73188-1178986533_thumb.jpg

post-73188-1178986546_thumb.jpg

post-73188-1178986562_thumb.jpg

post-73188-1178986580_thumb.jpg

post-73188-1178986599_thumb.jpg

post-73188-1178986616_thumb.jpg

post-73188-1178986627_thumb.jpg

post-73188-1178986644_thumb.jpg

post-73188-1178986666_thumb.jpg

Endret av Dj_Arnleif
Lenke til kommentar

liker spillet godt :)

 

fikk en 7 day trial av en venn og har en lvl 9 Captain nå. var deilig å med et annet spill en wow ja.

eneste jeg kommer på som mangler er grupper/fellowships. virker som alle løper solo og jeg syns noen av questene er vanskelige, og grupper er jo kozelig, hehe. får bare håpe det hjelper litt etter noen levels...

 

djengo

Lenke til kommentar

Var med i betaen på dette spillet, hadde vært interessant å se hvordan det har utviklet seg siden den gang.

 

Frister no utrolig å kjøpe det, men vil helst få testet det først for å se om det er verdt det, om det er lagt til noen ekstra ting og fikset en del bugs..

 

Ja ja, får vente og se om det kommer ut en trial snart :)

 

Bra at det er mange som liker det da, var veldig populært under betaen iallefall :D

Endret av kinag
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvem class som er hva i wow? F.eks Guardian = Warrior i wow..;D Kan Hunter bruke no annet en leather armor?

 

Kan man bare invite folk i group, å snakke i party sånn som på wow?

 

Kan man ta med seg en gruppe å ta et instance uten at du har noe quest der?

 

Kan man fly sånn somi Wow? også kjøpe seg en reise fra Stormwind til IF?

 

Også stats, er det viktig, gjerne forklar meg hva som er hva spirit, agility..

Skal kjøpe dette spillet så fort jeg får ny pc ;D

Endret av Geisner
Lenke til kommentar
eneste jeg kommer på som mangler er grupper/fellowships. virker som alle løper solo og jeg syns noen av questene er vanskelige, og grupper er jo kozelig, hehe. får bare håpe det hjelper litt etter noen levels...

 

djengo

8596569[/snapback]

 

en jeg kjenner som er rundt 35 vurderer å slutte med Lotro fordi har synes det er altfor lite solo quest etterhvert, så jeg ville ikke bekymret meg for å måtte gå solo

Lenke til kommentar
liker spillet godt :)

 

fikk en 7 day trial av en venn og har en lvl 9 Captain nå. var deilig å med et annet spill en wow ja.

eneste jeg kommer på som mangler er grupper/fellowships. virker som alle løper solo og jeg syns noen av questene er vanskelige, og grupper er jo kozelig, hehe. får bare håpe det hjelper litt etter noen levels...

 

djengo

8596569[/snapback]

 

HVA? Jeg ser bare folk som løper solo i byene.. ellers er det fellows overalt.

Lenke til kommentar

Siden jeg fekk 4 svar på "Buddy Code" posten, skal eg gjøre det hele mer interessant. jeg vil at hver og en skal skrive en post om hvorfor akkurat de fortjener den :). Den som overbeviser meg mest skal få den. Eg vil helst ha folk som virkelig vurderer å starte med spillet.

 

Edit: Vinneren blir trekt kl. 14 eller senere.

Endret av Dj_Arnleif
Lenke til kommentar

Hei Dj_Arnleif!

 

Dette syntes jeg hørtes spennede ut så her er min grunn til at jeg vil ha Buddy Coden:

 

Jeg har lenge vært en Tolkien fan og har sett filmene en million ganger og lest boka 2 ganger. Jeg har lest mange reviews om dette spillet på internett og sett at det har fått mange gode tilbakemeldinger så jeg har veldig lyst til å spille spillet.

 

MEN jeg har et problem, jeg tjener ikke mine egne penger og har ikke så veldig god råd til å kjøpe et spill til 400,- og så betale 100,- i en måned for å sjekke om jeg liker det. Så derfor ville det vert fantastisk å fått prøve det i en liten stund for å sjekke det ut, og hvis jeg liker så vil jeg kjøpe det.

 

Så jeg håper dette vil overbevise deg om at jeg kan få denne buddy coden :love:

 

Ps: Gratulerer med dagen som er i morgen :innocent: *smiske smiske*

 

Markus

Lenke til kommentar

Ehh... Dette har jeg faktisk ikke gjordt før... :ermm:

 

men skitt-au. :)

 

Ja, jeg syns jeg fortjener å få byddy koden din, fordi jeg faktisk vurderer å kjøpe spillet, men pågrunn av en veldig tørr lommebok så har jeg i råd til å kjøpe spillet.

Jeg sitter også ganske mye forran PCen, så jeg kommer til å få mye tid til å spille på den korte perioden.

Jeg har sett litt nøyere på spillet og det virker som dette er veldig lovende. :)

Lenke til kommentar
Hei Dj_Arnleif!

 

Dette syntes jeg hørtes spennede ut så her er min grunn til at jeg vil ha Buddy Coden:

 

Jeg har lenge vært en Tolkien fan og har sett filmene en million ganger og lest boka 2 ganger. Jeg har lest mange reviews om dette spillet på internett og sett at det har fått mange gode tilbakemeldinger så jeg har veldig lyst til å spille spillet.

 

MEN jeg har et problem, jeg tjener ikke mine egne penger og har ikke så veldig god råd til å kjøpe et spill til 400,- og så betale 100,- i en måned for å sjekke om jeg liker det. Så derfor ville det vert fantastisk å fått prøve det i en liten stund for å sjekke det ut, og hvis jeg liker så vil jeg kjøpe det.

 

Så jeg håper dette vil overbevise deg om at jeg kan få denne buddy coden :love:

 

Ps: Gratulerer med dagen som er i morgen :innocent:  *smiske smiske*

 

Markus

8598991[/snapback]

 

Hvordan vet du at eg har bursdag imorgen :hmm: ? Smart du :p .

Endret av Dj_Arnleif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...