Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, da var tråden lest igjennom, og jeg fant ikke ut en del av tingene jeg lurte på.

 

Jeg har spilt WoW lenge, og hvis jeg skal begynne å spille et nytt MMO kommer det nok til å erstatte WoW, derfor vil jeg vite en del ting før jeg prøver det.

 

Jeg hadde satt kjempepris på om noen kunne svart på disse tingene:

- Hvordan foregår combat? (I Guild Wars er det tregt og grusomt, også i flere, nei, alle andre MMO's jeg har prøvd så langt bortsett fra WoW. I WoW går det kjapt og det er stabilt og skikkelig.)

- Endgame? Spillet er ganske nytt fortsatt, men det kommer vel til å være endgame raiding/instancing som det er i WoW/EQ?

- Bevegelse? Dette er også et veldig stort problem i alle bortsett fra ett MMO (WoW). Det er klumpete, tregt, laggete og utrolig slitsomt. I WoW har du muligheten til å løpe alle retninger (strafing) samt å snu deg i alle retninger samtidig. Er dette likt?

 

 

Takk til alle som har gjort bidrag til tråden så langt, dere har vært til stor hjelp.

 

Får håpe spillet leverer på punktene jeg har satt opp, så kanskje jeg flytter over jeg også. :)

 

Kos dere videre.

Endret av LuggagE
Lenke til kommentar
Jeg hadde satt kjempepris på om noen kunne svart på disse tingene:

- Hvordan foregår combat? (I Guild Wars er det tregt og grusomt, også i flere, nei, alle andre MMO's jeg har prøvd så langt bortsett fra WoW. I WoW går det kjapt og det er stabilt og skikkelig.)

8593141[/snapback]

Nå er ikke jeg noen WoW-veteran, men personlig føler jeg combat er kjappere enn i WoW, i alle fall så langt. Men så spiller jeg som hunter som er nuker-klassen i LotRO, så jeg gjør mye skade.

 

- Endgame? Spillet er ganske nytt fortsatt, men det kommer vel til å være endgame raiding/instancing som det er i WoW/EQ?

8593141[/snapback]

Vel, det er et raiding-interface i spillet, hvor opptil fire fellowships (grupper) kan slå seg sammen. Dette har jeg aldri prøvd, men det virker i alle fall til at det er lagt opp til raids etterhvert. Du har også muligheten for monster-play som blir PvP-en i LotRO og burde gi en god del underholdning.

 

- Bevegelse? Dette er også et veldig stort problem i alle bortsett fra ett MMO (WoW). Det er klumpete, tregt, laggete og utrolig slitsomt. I WoW har du muligheten til å løpe alle retninger (strafing) samt å snu deg i alle retninger samtidig. Er dette likt?

8593141[/snapback]

Bevegelse fungerer omtrent likt med WoW, har de samme mulighetene så vidt jeg kan se.

Lenke til kommentar
Vel, da var tråden lest igjennom, og jeg fant ikke ut en del av tingene jeg lurte på.

 

Jeg har spilt WoW lenge, og hvis jeg skal begynne å spille et nytt MMO kommer det nok til å erstatte WoW, derfor vil jeg vite en del ting før jeg prøver det.

 

Jeg hadde satt kjempepris på om noen kunne svart på disse tingene:

- Hvordan foregår combat? (I Guild Wars er det tregt og grusomt, også i flere, nei, alle andre MMO's jeg har prøvd så langt bortsett fra WoW. I WoW går det kjapt og det er stabilt og skikkelig.)

- Endgame? Spillet er ganske nytt fortsatt, men det kommer vel til å være endgame raiding/instancing som det er i WoW/EQ?

- Bevegelse? Dette er også et veldig stort problem i alle bortsett fra ett MMO (WoW). Det er klumpete, tregt, laggete og utrolig slitsomt. I WoW har du muligheten til å løpe alle retninger (strafing) samt å snu deg i alle retninger samtidig. Er dette likt?

 

 

Takk til alle som har gjort bidrag til tråden så langt, dere har vært til stor hjelp.

 

Får håpe spillet leverer på punktene jeg har satt opp, så kanskje jeg flytter over jeg også. :)

 

Kos dere videre.

8593141[/snapback]

 

Som WoW "veteran" kan jeg sikkert uttale meg noe iallefall.

 

Combat er "slowere" enn WoW. Tror jeg skjønner hva du mener, fordi dette var noe av de første jeg selv reagerte på at det gikk så "seigt" i forhold til WoW. Men igjen, WoW har et ganske kjapt combat system, mens her vil jeg si det er mer realistisk. Men igjen, alt etter som man liker best (jeg liker fast combats...). Jeg vet det er en del uenigheter her, men det er iallefall slik jeg opplever det.

 

Endgame har jeg ingen anelse om, men blir vel som alle andre spill ville jeg tippe, som baserer seg mer eller mindre på raids.

 

Bevegelse var som å komme rett fra WoW mer eller mindre. Samme basic move consept, og jeg fant meg til rette med en gang.

 

Kan avslutte med å si at jeg har testet de fleste av større MMORPG's gjennom tidene også, og det er lenge siden spillgleden har vært så stor som med LOTR. Men så var det igjen dette med nytt spill...må bare gjøre eeeeeen ting til...osv osv :dribble:

 

Uansett, absolutt verdt å prøve ut synes jeg.

Endret av Zyclone
Lenke til kommentar
Hei.

 

Trenger noen nye gode norske venner på RP serveren Laurelin. Eg kaller meg Sarpedon på serveren. Ikke nøl med å ta kontakt! :)

8593882[/snapback]

Heisann, jeg og broren min spiller også på Laurelin og er alltid ute etter folk å gjøre fellowship quests med!

 

Durim & Baorin er våre navn, respektive Champion og Guardian!

Lenke til kommentar

jeg kjøpte spillet i dag, fikk ny pc for ett par dager siden så passa egentlig bra med ett nytt spill nå som jeg har lagt wow på hylla, først starta jeg å spille på medium grafikk var lattelig dårlig , så satt jeg alt på ultra high og høyeste oppløsning da ble grafikken utrolig god, særlig i nærdetaljer å dybde.

 

jeg er på laurelin servern , har ikke bestemt meg helt for hva jeg skal spille enda men tenker på champion, men er det ikke slik att uhyre mange spillere er champion?

Lenke til kommentar
spiller Guardian selv, dverg, hva kan jeg si om champion, vel for 1 guardian ser jeg vel 5 til 10 champions, dette gjelder start områdene på eldar serveren da.

8595141[/snapback]

 

Det virker litt som om klassene er litt ubalansert. Men det kan de jo fikse med updates og patcher...

Lenke til kommentar

tja, grunnen til dette kan jo være at en del liker å spille dps, og champion er vel spillets sterkeste melee dps klasse, det kan ha noe med saken å gjøre. liker selv guardian, tåler mye, gjør grei nok skade, takkler lett 3 mobs på rundt min level aleine

 

hender jeg må slenge på en potion hvis jeg er litt uheldig med skaden etc da.

Lenke til kommentar
Det virker litt som om klassene er litt ubalansert. Men det kan de jo fikse med updates og patcher...

8595195[/snapback]

Nå er det vel egentlig ikke meningen at klassene skal være balansert. Alle klassene er i stand til å gjøre solo-oppdrag; noen klasser er det lettere å gjøre solo-oppdrag med. Og når det gjelder fellowships, så har alle klassene en rolle å fylle. Sånn sett er det helt fint balansert. Men det vil helt sikkert bli justert litt her og der underveis. Personlig håper jeg de skrur ned kostnadene på å reparere utstyr. Det er horribelt dyrt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...