Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest denne tråden å må si jeg blir skikkelig frista til å teste det ut. Det er jo 90% gode tilbakemeldinger i tråden på at spillet er bra.

Har nå spilt wow i over to år så det frister med noe nytt.

 

Er det noen her som synes at noen ting i wow er bedre, eller er LOTR bedre enn wow på alle måter?

Lenke til kommentar

Jeg var aldri noen storspiller av WoW.. jeg kom meg til lvl 27, eller 28, eller noe sånn..

 

Men, det skal jo sies at på mange måter så er det jo likt WoW.. når det gjelder combat, osv..

 

Det som derimot gjør at jeg er blitt småhekta på LotRO er historien! Jeg har vært Tolkien -fan nærmere 15 år.. det å gå i the Shire gir bare en kjempehærlig følelse innvendig.. the Old Forest! ..questene som er søte og morsome! :love:

 

Det må jo sies at mye av spillets popularitet (i tillegg) kommer av at LotR har en stor fan-base.. For, det er jo litt "grinding" og "løp og hent" -greier i LotRO også, men tror man aksepterer mer i LotRO fordi man føler mer tilhørighet..

 

Men, når det er sagt.. så føler jeg -helt objektivt- at questene og storyen er bedre! For, i WoW, kan jeg ærlig talt egneltig ikke huske noen "main story" ..

 

Slik jeg ser det, så er på mange måter likt WoW i måten spillet er oppbygd på (slik som få andre mmorpg spill jeg har prøvd), men LotRO har en fantastisk grafikk (som ikke en gang er vits i å argumentere mot), og en kjempeatmosfære.. SPESIELT for de som er Tolkien fans!!

Lenke til kommentar
Har lest denne tråden å må si jeg blir skikkelig frista til å teste det ut. Det er jo 90% gode tilbakemeldinger i tråden på at spillet er bra.

Har nå spilt wow i over to år så det frister med noe nytt.

 

Er det noen her som synes at noen ting i wow er bedre, eller er LOTR bedre enn wow på alle måter?

8586626[/snapback]

 

Jeg har spilt wow siden pre beta og kan ikke si enda at det er noe fra wow som jeg savner voldsomt enda. Jeg er bare lv17 enda så jeg har mange timer igjen å teste osv...

 

Slik som jeg ser det så er lotro veldig likt wow men dem har lagt til endel ting som gjør opplevelsen enda litt bedre. Alle som liker wow kan bli totalt forelsket i lotro, men er veldig mange som er blinde når det gjelder andre spill en wow.

 

Ser du har spilt wow lenge, akkurat som meg. Det er kjempe morro med en ny stor verden å utforske. Så jeg kan trygt anbefale deg å gi det en sjangse :)

Lenke til kommentar
Lurer bare på et par ting, er det slik at grearet har stats og slikt som i wow?

Og når kan du begynne å gå instancer?

8588558[/snapback]

 

Items har som regel stats og slikt akkoratt som i WoW.

Første instance er vel rundt level 10 eller no.

Lenke til kommentar

Første ordentlige instance bør du være ca lvl 22 for å ta. Det er derimot andre småinstancer som er mer som scriptede events i noen av questene, da særlig langs hovedquestlinen. De fleste av disse kan lett gjøres alene eller med en venn, mens instance opplevelsene som starter rundt 20 krever et fullt fellowship med 6 våkne medlemmer :)

Lenke til kommentar
Fant ikke noe bedre sted å poste og vil ikke lage ny topic...

 

Er det ingen måte vi folk kan kontakte LOTRO-folkene og spørre om de kan gi oss trial eller noe... syns det er veldig unødvendig å KJØPE spillet hvis jeg ikke liker det...  :ermm:

8590106[/snapback]

 

Du kan jo stille deg i kø her! :p

Får du tak i en "buddy key" kan du laste ned klienten å prøve spillet i 7 dager.

Lenke til kommentar

fikk spillet i går, endelig kan jeg også si *curses norske toll vesen*

 

hva kan jeg si

 

har nå spillt WoW siden den europeiske closed betaen og det er et fantastisk spill.

WoW er heller ikke mitt første mmo, har spillt mmo spill i godt over 7 år nå.

 

men nok om det, lord of the rings online, er etter min mening et fabelaktig spill, meget stabilt etter min erfaring, spessielt for et såpass nytt spill.

liker titlene man kan få, gjør quest grinding etc litt mer interesangt, kjemper hardt for å holde meg i livet sånn at jeg kan få den undefeated rangen.

 

er level 9 nå, dwarf guardian, en meget interesang klasse, første gang jeg spiller en rein tank klasse, WoW gikk i druide, og andre mmo har gått i spell casters.

 

så dette er en frisk ting for meg.

 

om det er bedre eller dårligere en andre mmo spill jeg har spillt, vel det er litt fortidlig å si for min del ennå, må nok opp i nesten level 30 før jeg kan ha en klar mening der.

 

men sålangt har det vært meget meget meget positivt for min del.

 

 

eneste negative jeg kan si er vel de hersens idiotene som ikke snakker litt med meg før de slenger ut en fellowship invite :p

Lenke til kommentar

Ser spillet fikk terningkast seks i stavanger aftenblad. Eneste som holdt journalisten borte fra Lotro, var wow.

Begrunnelsen var ar wow var en livsstil, men alle er ikke like, og terningkastet sier sitt.

 

 

Ser Larzen er en "sheep shagger" :!:

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Vil en som IKKE liker WoW og ikke er noe spesielt videre opptatt av Ringenes Herre kunne like dette. Jeg syntes World of Walkcraft ble kjedelig i lengden, usannsynelig mye gåing frem og tilbake, og interessen falt av etter 20-30 lvl. Jeg liker derimot Guild Wars meget godt, men det er vel ikke likheter mellom disse to spillene.

Lurer også på var maskinkravene til dette spillet er? Var på hjemmesiden, men der stod det jo faktisk at disse ikke var ferdigspikret.

Lenke til kommentar
Vil en som IKKE liker WoW og ikke er noe spesielt videre opptatt av Ringenes Herre kunne like dette. Jeg syntes World of Walkcraft ble kjedelig i lengden, usannsynelig mye gåing frem og tilbake, og interessen falt av etter 20-30 lvl. Jeg liker derimot Guild Wars meget godt, men det er vel ikke likheter mellom disse to spillene.

Lurer også på var maskinkravene til dette spillet er? Var på hjemmesiden, men der stod det jo faktisk at disse ikke var ferdigspikret.

8590959[/snapback]

 

Om du gikk fort lei av wow bla pga mye gåing ratt og fram så er det nok mye av det samme i lotro. Guild Wars er litt mere action rettet i forhold til wow/lotro...

Lenke til kommentar

Har spillt GW i nesten 2 år nå, så jeg kan trygt si at frem til lvl 15 er det ikke mye de har til felles. Man merker at Lotro ligner en god del på WoW. Kan også fort bli endel gåing frem og tilbake, spesielt med tanke på at AH og Storagen kun er i Hovedbyene (tror jeg). Man kan jo kjøpe en kjapp ridetur mellom byene, men det er mer slanking en pengepungen har godt av

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...