Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har spillt flere spill som codemaster har en finger med i spillet når det gjelder mmo, vanligvis har jeg fått mailen instant eller innen 5 til 10 minutter, har hent den havner i spam foldern på hotmail kontoen min da.

8576835[/snapback]

 

Vel, det har nå gått en halv time, og har ikke fått noe hverken i spam folderen eller den vanlige.. :!:

Dårlig første inntrykk Codemasters... :hrm:

 

EDIT: Har også bedt om å få den tilsendt en gang til uten hell...

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar
Er de hunter som har mest DPS? :O

8578227[/snapback]

 

Ja huntere har best dps, jeg dreper stort sett de fleste fiender før de kommer innpå meg hvis de er samme level eller under, inklusive traps.

 

Dessuten tar jeg fint agroen av en Guardian hvis jeg virkelig vil....ikke noe annet å si enn en real nuker..champion er den med best AOE dmg ja.

 

På senere levler skal man kunne bygge opp en champion til å bli ganske kraftig i forhold til det han er på lavere level.

 

Jeg vil si at hunter er en fin solo klasse: de kan fjerne ganske mange typer poison og de gjør stor skade fort, pluss at du kan sette fienden i traps.

En annen ting er at hunteren kan fyre opp campfire (uten matrialer ja) på lvl 22, noe som gjør det lettere å ha en konstant fight. bålet til hunteren øker morale og power regen en god del =)

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar
Er de hunter som har mest DPS? :O

8578227[/snapback]

 

Ja huntere har best dps, jeg dreper stort sett de fleste fiender før de kommer innpå meg hvis de er samme level eller under, inklusive traps.

 

Dessuten tar jeg fint agroen av en Guardian hvis jeg virkelig vil....ikke noe annet å si enn en real nuker..champion er den med best AOE dmg ja.

 

På senere levler skal man kunne bygge opp en champion til å bli ganske kraftig i forhold til det han er på lavere level.

 

Jeg vil si at hunter er en fin solo klasse: de kan fjerne ganske mange typer poison og de gjør stor skade fort, pluss at du kan sette fienden i traps.

En annen ting er at hunteren kan fyre opp campfire (uten matrialer ja) på lvl 22, noe som gjør det lettere å ha en konstant fight. bålet til hunteren øker morale og power regen en god del =)

8578542[/snapback]

 

Hunter har best single-target burst dps. Champion har bedre sustained dps mot single-target og ruler på AOE.

 

Begge klassene er veldig gode solo.

Lenke til kommentar
har spillt flere spill som codemaster har en finger med i spillet når det gjelder mmo, vanligvis har jeg fått mailen instant eller innen 5 til 10 minutter, har hent den havner i spam foldern på hotmail kontoen min da.

8576835[/snapback]

 

Vel, det har nå gått en halv time, og har ikke fått noe hverken i spam folderen eller den vanlige.. :!:

Dårlig første inntrykk Codemasters... :hrm:

 

EDIT: Har også bedt om å få den tilsendt en gang til uten hell...

8577024[/snapback]

 

Samme problemet her. Har nå ventet ca en time men ikke noe mail. Sendte en mail til Customer Service og fikk et automatisk svar med en gang, så det er ikke spamfilter eller noe slikt som er problemet her.

 

Kjipt med problemer så tidlig ja, men får bare håpe det er stor trafikk som er grunnen.

 

EDIT: Etter en ny mail til Customer Service ordnet de det manuelt etter noen min. Det kaller jeg god kundeservice :thumbup:

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

Dette er det 8. online rollespillet jeg har prøvd og for å være ærlig så er det vel kun, Dark age of camelot og City of heroes som er dårligere.

Har for å være ærlig absolutt ingenting positivt å si, grafikken er helt grei, ikke noe spesielt bra, omtrent på linje med Everquest 2 kanskje, mangler veeeldig mange av de godbitene man må ha for å kunne være ett BRA mmorpg. Kunne vel kanskje gått som en gratis variant for de som ikke hadde råd til å spille wow eller everquest 2.

Lenke til kommentar
Dette er det 8. online rollespillet jeg har prøvd og for å være ærlig så er det vel kun, Dark age of camelot og City of heroes som er dårligere.

Har for å være ærlig absolutt ingenting positivt å si, grafikken er helt grei, ikke noe spesielt bra, omtrent på linje med Everquest 2 kanskje, mangler veeeldig mange av de godbitene man må ha for å kunne være ett BRA mmorpg. Kunne vel kanskje gått som en gratis variant for de som ikke hadde råd til å spille wow eller everquest 2.

8579941[/snapback]

 

Må si jeg kjenner meg TOTALT ikke igjen med det du sier....

Lenke til kommentar
Dette er det 8. online rollespillet jeg har prøvd og for å være ærlig så er det vel kun, Dark age of camelot og City of heroes som er dårligere.

Har for å være ærlig absolutt ingenting positivt å si, grafikken er helt grei, ikke noe spesielt bra, omtrent på linje med Everquest 2 kanskje, mangler veeeldig mange av de godbitene man må ha for å kunne være ett BRA mmorpg. Kunne vel kanskje gått som en gratis variant for de som ikke hadde råd til å spille wow eller everquest 2.

8579941[/snapback]

 

Må si det er litt forfriskende og ok at litt andre meninger kommer frem, gjerne negative, men du må da forklare deg man, at grafiken ikke holder mål er ikke nok. Dessuten er ikke grafikken dårlig uansett hvordan du vender på det, men det kan godt være at du ikke liker den.

 

Fortell litt mer, synes slike innlegg er litt meningsløse, no offence :) I tillegg så liker du ikke Dark age of Camelot, spennende å høre hva som mangler. Jeg personlig likte veldig godt Camelot.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Leser at endel folk her, spesielt wow spillere sier følgende:

 

-Spillet har treg combat

-Dårlig grafikk

-Dårlige mmorpg elementer

-Dårlige quest

-Dårlig crafting

 

 

Har vi spilt samme spill? Jeg har spilt wow siden pre beta og er stor fan av wow. Men combaten i lotro er mye kjappere en i wow. Har folket spilt lengere en lv5?

 

Dårlig grafikk? Igjen....har vi spilt samme spill? Det er stor forskjell på dårlig grafikk og grafikk stil. En kan ikke si at spillet har dårlig grafikk for det er rettogslett jug. Det er veldig bra og til tider utrolig vakkert.Men en helt annen stil en foreksempel wow som kjører mere på tegneserie stil mens her en litt mere realistisk stil om en kan kalle det det..

 

Spillet har tatt mye rpg elementer fra EQ serien noe som er utrolig positivt. En har titler en kan jobbe seg til og en kan forbrede figuren sin ved å grinde faktisk..

 

Questene så langt har vært mye mere spennende en mye jeg har vært borti wow, løpe ut i en åker å jage ut tyver foreksempel. Questsa i spillet synes jeg har så langt vært veldig bra og ikke særlig mye av drep 30 av X. (får flashback av nesingway safari questa i Nagrand i wow...)

 

Crafting systemet er dårlig sier endel...kjenner meg ikke igjen altså. Jeg crafter meg armor som faktisk er bedre endel quest rewards jeg får. Noe som er positivt synes jeg da det faktisk er verdt å lage det.

 

 

Jeg er en stor fan av wow og det er et veldig bra spill. Men når folk argumenterer mot lotro med ting som så absolut ikke stemmer så klarer jeg ikke å holde tilbake..

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Trur ikke dere skal ta han fyren så seriøst.. tross alt 2 innlegget hans her, så trur han bare er ute etter å lage litt bråk. = )

 

Er ikke så altfor lenge til jeg skaffer lotro selv her, cant wait = ) Ganske sikker på at det vil være bedre enn wow.

 

P.S er det noen offisielle tall på hvor mange som er online på lotro enda ? eller er det for tidlig å legge ut sånne tall...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...