alleibruk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ahh livet mitt forsvinner inn i middle-earth... er avhengig... endelig ankommet rivendell Vi ser etter flere medlemmer på rp serveren.(laurelyn) kontakt meg in game vist interrest Level 23 minstrel Benedict ser spesielt etter lev10+ og jewelerer, men alle er velkommen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 LOTRO får WOW til å se....vel...ikke pent ut Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er det bare lore master som har pet i Lotro? Hva med hunter? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Er det bare lore master som har pet i Lotro? Hva med hunter? 8574123[/snapback] Lore Master har noen dyr og Captain har en tjener som løper med en war banner og sloss litt. EDIT: Hunter har ingen pet's i LOTRO.... Endret 9. mai 2007 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Captain har vel også en slags "pet". En mann med fane.. Han tar fram våpen i kamp... ække helt sikker.. bare sett noen captains... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Så, noen av oss her på forumet. (Husker bare ingame navn, blander forumet navn) lurer på å starte opp et Kinship. Vi spiller på Laurelyn, så hvis du er interresert, ta en titt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=762759 Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Edit: feilpost Endret 9. mai 2007 av Sk8on Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Noen Bilder fra Hunteren min. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 9. mai 2007 av Sk8on Lenke til kommentar
arlion Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 meget stilig design på den kappa du har der :-) høy level eller? måtte det norske postvesen møte en viss skjebne snart! treige, jeg vil ha spillet mitt Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 meget stilig design på den kappa du har der :-) høy level eller? måtte det norske postvesen møte en viss skjebne snart! treige, jeg vil ha spillet mitt 8574486[/snapback] Er level 29, blir vel 30 i dag håper jeg^^ Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Begynner å bli rimelig frustrert for øyeblikket. Har klart å knote meg opp til level 17 med en minstrel. Ered Luin var grei nok zone, men Bree er frustrerende. Sliter noe sinnsykt med å finne questmobs og queststeder. Coordssystemet suger jo lut og allakhazam siden var ikke akkurat detaljert. Å bruke 2 timer på å finne et questssted er for lenge Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Begynner å bli rimelig frustrert for øyeblikket. Har klart å knote meg opp til level 17 med en minstrel. Ered Luin var grei nok zone, men Bree er frustrerende. Sliter noe sinnsykt med å finne questmobs og queststeder. Coordssystemet suger jo lut og allakhazam siden var ikke akkurat detaljert. Å bruke 2 timer på å finne et questssted er for lenge 8574591[/snapback] Kan hende jeg har gjort de du leter etter, spiller du på Laurelin så kontakt meg da vel Siomir heter jeg^^ Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvilke servere er det folket spiller på her? Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvilke servere er det folket spiller på her? 8574798[/snapback] Denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=762283 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Begynner å bli rimelig frustrert for øyeblikket. Har klart å knote meg opp til level 17 med en minstrel. Ered Luin var grei nok zone, men Bree er frustrerende. Sliter noe sinnsykt med å finne questmobs og queststeder. Coordssystemet suger jo lut og allakhazam siden var ikke akkurat detaljert. Å bruke 2 timer på å finne et questssted er for lenge 8574591[/snapback] Jeg bruker det interaktive kartet på www.mehq.net mye for å finne frem til quester. Man finner ikke alt der, men det er vanvittig god hjelp i det! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg har ikke spilt så mye (venter på en skikkelig data) Men fra det lille jeg spilte så virket det ikke som det virkelig var noen "quest tracking" funksjon. Det eneste jeg la merke til var en ring på kartet når du var i nærheten av noen som du kunne begynne/avslutte quests osv... Må jeg forberede meg på å lete i timevis etter fiender osv? (Jeg mener Oblivion's system is the way to go... Nye spill bør ikke prøve å utvide spilltiden med hensiktsløs, kjedelig leting....) Edit: Det kartet var ikke dumt, men skulle hatt noe in-game.. Endret 9. mai 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Å få svare på en quest da du starter med den blir dumt spør du meg. Da er halve poenget borte. Og det står som regel nøye i quest description. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Å få svare på en quest da du starter med den blir dumt spør du meg. Da er halve poenget borte. Og det står som regel nøye i quest description. 8575447[/snapback] Er enig.. man skal tenke og lete litt ellers blir man jo ferdig på 1 2 3 og det blir et kappløp om å bare springe kjappest til svarene og levere. whats the point with that? Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Alt står i quest informasjonen... Det er ikke noe vits i å ha noe grundigere enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg