Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte spillet igår og har såvidt kommet i gang. Men jeg fikk et problem når jeg satte opp oppløsningen på max. Alt av interface ble fryktelig lite:S

Kunne såvidt lese questlog og chatbox osv.

Når jeg skulle undersøke nærmere i dag kom jeg ikke inn i spillet så jeg har ikke fått sjekket skikkelig om jeg kan stille opp størrelsen på interfacen.

Er det en innstilling i spillet som gjør at jeg kan fikse dette. Eller er det eventuelt noen annen måte jeg kan ordne dette på uten å skru ned oppløsningen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillet er bestillt fra www.play.com og eg gleder meg sykt!

 

Ka server er det dere spiller på? Bone, hvor spiller du?

8564743[/snapback]

 

Jeg spiller på den engelske RP -serveren Laurelin.. er vist bare én Eng-RP -server.. :)

 

 

Men NÅ må snart login-problemene være fikset! :cry:

Lenke til kommentar
Problemer med å logge inn på evernight, "Connecting to...."

8569083[/snapback]

 

Fikk vist det jeg også, det er på grunn av alle som prøver å logge seg på akkurat nå tenker jeg, blir gjerne litt tregere da.

 

08/05/07 20:45 GMT+1

 

The issues with the login server are continually being worked on at this time by Codemasters. We ask that players try to login again in approximately 30 minutes (at 21:15 GMT +1). We hope to have this issue resolved as quickly as possible and we apologize for the inconvenience you have experienced this evening. Thank you.

Lenke til kommentar
Haha! Skulle gjerne ha sett folk lvle uten å gjøre quests :p  Må være helt umulig!

8569986[/snapback]

 

Spillet er hvertfall veldig lagt opp til at du må levle opp på den måten hvis du vil stige fort, men det går fint ann å grinde når du har Rested da^^

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med å registrere seg en account hos codemasters for å få spilt? har prøvd siden i går med forskjellige email adresser uten hell..

 

Den derre confirmation/activation mailen kommer aldri,,

 

Any ideas?

Endret av -Makaveli-
Lenke til kommentar

Lotr Online var en hit med en gang her i bygda hvertfall. 4 kamerater nå som har spilt WoW i 2år+ som så langt er veldig imponert over lotro.

 

Anbefaler alle å bruke 400kr på Lotr Online fremover. Kommer til å være godt å slappe av med på kveldene utover sommern.

 

Og musikken og historien og slikt, er så utrolig koselig, i hvert fall i the shire som er så langt som jeg er kommet :D

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Hei.  Kjøpte spillet igår og har såvidt kommet i gang.  Men jeg fikk et problem når jeg satte opp oppløsningen på max.  Alt av interface ble fryktelig lite:S

Kunne såvidt lese questlog og chatbox osv.

8567348[/snapback]

 

Sjekk hva skjerm oppløsningen er satt till i spillet. Jo høyere den er jo mindre blir interface.

Du finner det under Options --> Graphic (ikke adv.graphic)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...