Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?

Anbefalte innlegg

Ja samme her, hvis noen vil skaffe seg en venn i spillet så send karakternavnet deres på PM til meg, spiller på Snowbourne serveren!

Spilte wow fra beta tiden frem til for et par uker siden, og kjenner ikke mange norske i lotro enda. Storkoser meg med spillet da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan alle (som vil ha en ny venn) på laurelyn sende navnet sitt til meg på PM. nå vil jeg ha litt Norske venner her :p

8552332[/snapback]

Sjekk signatur. :)

Men, av dere som har spilt. Hvordan er inntrykket deres på hvilke classes det er mangel på? Spiller Minstrel og lurer på å starte en Guardian i tilleg, i håp om å kunne få grupper lett.

Lenke til kommentar

MÅ man leve seg i det og snakke som en tulling "hehe" når man spiller på RP server..? Kunne godt tenkt meg å spille på RP server siden det er mer "ordentlig" der, men driver ikke å lever meg så voldsomt inn i rollen og har sånne RP samtaler =p Regner med sånt går greit så lenge man oppfører seg der.

Lenke til kommentar

Det går helt sikkert greit :) Men, personling ville jeg nok helst sett at du da holdt deg til en vanlig server.. det er jo en "RP(!)-server", liksom.. :cool:

Men, folk som oppfører seg er jo til tider en "skjelden vare", så slikt sett er du velkommen..

Skal ærlig innrømme at når jeg prøver å få kontakt med noen, ved å snakke til dem, så er det flere som ikke svarer.. og det synes jeg kanskje blir litt feil på en RP-server..

Men, dette er nå min mening! No offence.. :)

Lenke til kommentar
Kan alle (som vil ha en ny venn) på laurelyn sende navnet sitt til meg på PM. nå vil jeg ha litt Norske venner her :p

8552332[/snapback]

Sjekk signatur. :)

Men, av dere som har spilt. Hvordan er inntrykket deres på hvilke classes det er mangel på? Spiller Minstrel og lurer på å starte en Guardian i tilleg, i håp om å kunne få grupper lett.

8552836[/snapback]

Minstrel og Guardian er de to mest ettertraktede klassene i fellowships :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller som Loremaster, og jeg synes den klassen er latterlig ræv foreløpig (lvl17) - altså masse tullete spells og debuffs, og helt umulig å gjøre noe som helst burstdamage eller meleedamage - slik at du få deng av selv en liten snegle om du er på egenhånd. Og pett`en er latterlig svak og tåler utrolig lite, knapt forskjell fra Ravn til Bjønn.

Tar gjerne imot tips om hvordan man kan gi fra seg litt skade.

Kom til Eldar og whisper Elithien for kinship invite "Pipeweed Orchestra".

Lenke til kommentar
MÅ man leve seg i det og snakke som en tulling "hehe" når man spiller på RP server..? Kunne godt tenkt meg å spille på RP server siden det er mer "ordentlig" der, men driver ikke å lever meg så voldsomt inn i rollen og har sånne RP samtaler =p Regner med sånt går greit så lenge man oppfører seg der.

8554188[/snapback]

Nå er jeg kanskje litt for pirkete. Men RP servere ble laget fordi at folk skal kunne finne andre RP'ere der og slippe å få opplevelsen ødelagt av folk som ikke RP'er.

Men, så lenge du holder _all_ ooc (ting som ikke er RP) ute av say og yell så burde det gå greit. Må sies at jeg leste om et par stk. som ble kasta ut av serveren pga. det.

Lenke til kommentar
Svare burde man jo gjøre selvsagt = ) Men blir neppe noen lange samtaler hvor man lever seg inn i rollen fra min side = P Men er fult forståelig hvorfor folk som liker det, setter pris på at andre lever seg inn i det.

8554282[/snapback]

Vel ikke alle liker RP all time, jeg f.eks orker ikke drive RP hele tia, blir litt for seriøst, men det er det jo ingen som gjør :) De fleste skiller mellom rollen av karakteren sin og som player, jeg ville anbefalt å søke guilds I lotro som ikke har RP i guild chat. Dessuten, hvis du er i et fellowship og dere skal sloss mot ganske harde taktikker, så sier nå jeg hvertfall at det er lov å løsne litt sån at man kan fortelle andre om taktikken du kunne tenke deg å prøve f.eks.

Om du er Casual RP'er eller 100% RP'er så er du selvsagt velkommen på serveren så lenge du klarer å respeltere reglene på serveren og ikke ødelegger opplevelsen for de andre, det at du ikke er god på å rolle spille som din karakter kommer for så vidt etter hvert da, når du får høre åssen andre av din rase snakker til deg eller rundt deg, du vil gå å plukke opp ting hele tida som du kan bruke selv, dessuten bestem deg for en personlighet på forhånd og prøv så godt du kan å være som den personen du har tenkt ut

Noen gode eksempler er jo : Alver og Dverger nei, de liker ikke hverandre, alver syns dverger unintelligente, mens dverger klager ofte på at alver er pingler fordi de ikke har særlig med muskler og ikke minst de har jo faen ikke skjegg! De stoler rett og slett ikke på hverandre.

En hobbit: Vel gla i mat og drikke, de er jo ofte den rasen som spør og graver en god del, altså nysgjerrig, men også veldig Slu for å få tak i det de vil vite.

Hobbiter er også utrolig snille, det er sjelden du ser en hobbit være slem ovenfor noen, de fleste av dem ser ut til å være veldig fasinert av alvenes rike bl.a ^^

Hvis du har interesse for å lære deg RP så hadde jo det vært det beste da selvsagt^^

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar
Jeg spiller som Loremaster, og jeg synes den klassen er latterlig ræv foreløpig (lvl17) - altså masse tullete spells og debuffs, og helt umulig å gjøre noe som helst burstdamage eller meleedamage - slik at du få deng av selv en liten snegle om du er på egenhånd. Og pett`en er latterlig svak og tåler utrolig lite, knapt forskjell fra Ravn til Bjønn.

Tar gjerne imot tips om hvordan man kan gi fra seg litt skade.

Kom til Eldar og whisper Elithien for kinship invite "Pipeweed Orchestra".

8555383[/snapback]

Loremaster trenger nok kanskje en liten boost, men klassen har aldri vært eller skal være om burst eller melee damage. De er veldig kjekke å ha i fellowship quests pga crowd control og at de kan fjerne debuffs. Det er mye slemme diseases og poisons etter hvert. Men dog, det er vel kanskje denne klassen og captain som bør fikses litt på først.

Du vet at det er 3 forskjellige Loremaster pets forresten? ;)

Lenke til kommentar

Som Rivfader sier. De skal ikke kunne gjøre burst damage og melee. Hadde de kunne gjort alt det like godt som andre classes kan gjøre en av de tingene så hadde de vel vært alt alt for gode? Om Lore-master trenger en buff eller ikke kan jeg ikke uttale meg om dog.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...