Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?

Anbefalte innlegg

Akkurat kansellert Vanguard account'n og innstallert LOTRO... men venter fortsatt på å aktivisert kontoen min hos Codemasters (ie. den mailen de sender ut for å bekrefte email-adressen din).

Tok det lang tid før dere fikk den? ...pleier som regel å skje umiddelbart andre steder...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tok det lang tid før dere fikk den? ...pleier som regel å skje umiddelbart andre steder...

8537197[/snapback]

Jeg kan ikke huske at jeg måtte vente på min... Tror jeg fikk den nesten med en gang.

Edit: Du har sjekket søppelpostfolderen?

Endret av baltie
Lenke til kommentar
Akkurat kansellert Vanguard account'n og innstallert LOTRO... men venter fortsatt på å aktivisert kontoen min hos Codemasters (ie. den mailen de sender ut for å bekrefte email-adressen din).

8537197[/snapback]

Sjekke SPAM-filteret!

Sider som kan være til nytte for LOTRO-folket:

LOTROQUESTS

LOTRO Dynamic Map

Lenke til kommentar

Tenker jeg skaffer meg dette spillet snart også!

Men er egentlig ikke særlig fan av WoW, til dels fordi jeg ikke liker tegne-serie-grafikken. Er det samme stil i Lotr:Online, eller er det mer realistisk grafikk, slik som feks Vanguard: Saga of Heroes (Som jeg også spiller forøvrig)?

Lenke til kommentar
Er egentlig greit at det går tregt og man må gjøre mange quests = ) osv...

8534138[/snapback]

Kan vel bli litt lei i lengden av det tror du ikke? :)

8534605[/snapback]

Trur ikke det, så lenge man liker Lotr eventyret godt = ) Men skal vel skaffe det etterhvert nå, så da får man se = )

Lenke til kommentar

Men er egentlig ikke særlig fan av WoW, til dels fordi jeg ikke liker tegne-serie-grafikken. Er det samme stil i Lotr:Online, eller er det mer realistisk grafikk, slik som feks Vanguard: Saga of Heroes (Som jeg også spiller forøvrig)?

8537377[/snapback]

Det er ikke tegneseriegrafikk.

Her har du et eksempel:

post-115843-1178307084_thumb.jpg

Lenke til kommentar

8537377[/snapback]

Det er ikke tegneseriegrafikk.

Her har du et eksempel:

8537950[/snapback]

Pent bilde... :)

Ikke tegneserie-grafikk OVERHODET :D

Lenke til kommentar

Nei, grafikken er særdeles fin til å være et MMORPG. Men det er mange ting jeg gjerne ville endret på - som f.eks fontene, et mer glatt UI, og ikke minst mye bedre tegnede kart/minimap. Håper de klarer å fikse opp i dette, eller at det slippes noen gode addons med tiden som får dette penere.

Da er i alle fall jeg godt fornøyd =)

Lenke til kommentar
Nei, grafikken er særdeles fin til å være et MMORPG. Men det er mange ting jeg gjerne ville endret på - som f.eks fontene, et mer glatt UI, og ikke minst mye bedre tegnede kart/minimap. Håper de klarer å fikse opp i dette, eller at det slippes noen gode addons med tiden som får dette penere.

Da er i alle fall jeg godt fornøyd =)

8538632[/snapback]

Du glemte å nevne fossefall *grøss* de ser ikke ut, han som laga fossene skulle hatt et balltre i bakhuet :p

Lenke til kommentar
Ja, har sjekka spam-filteret. Bruker SPAMfighter...og den ligger ikke der... får sjekke ut linkene^ i mellomtiden da...;)

8537293[/snapback]

Du kan prøve å få den tilsendt til en annen mail-account! Sjekk det INNEBYGDE Spma-filteret i programmet du bruker også. Gjør et søk, sjekk Søppel-kurven osv.

Lenke til kommentar

Hei, har kanskje tenkt å kjøpe meg dette spillet. Noen som kan fortelle meg hvordan de føler at spillet er? Bra, dårlig? Også vil eg vite om det krever en god maskin for å få det til å se bra ut.

Edit: Kanskje litt om de forskjellige "Classene".

Takk for svar :).

-Aleks

Endret av Dj_Arnleif
Lenke til kommentar
Hei, har kanskje tenkt å kjøpe meg dette spillet. Noen som kan fortelle meg hvordan de føler at spillet er? Bra, dårlig? Også vil eg vite om det krever en god maskin for å få det til å se bra ut.

-Aleks

8544341[/snapback]

Bare les igjennom tråden, så finner du svarene du leter etter ;)

Lenke til kommentar

-Aleks

8544341[/snapback]

spillet føles digg, historien er den beste ever, grafikkmessig er det også veldig bra, du trenger ikke en veldig krevende maskin for og kjøre det. :)

Lenke til kommentar

Sett litt på dette spillet selv, blir nok RP server (Laureline eller noe?) på meg, som mange andre her. Blir da sammen med gamle guilden (WoW, CoH/CoV, GW, etc). Fikk en buddy key av en guildie, noen som vet om det fungerer fint med betaklienten (fileplanet) ? Skal kjøpe spillet etterhvert, men kunne tenke meg å prøve det inntil det er i boks.

Ellers angående selve spillet.

Ser veldig pent ut til å være et MMO, samt at det (ut ifra hva jeg leser og hører) er mye quests og slikt noe som er bare bra, samt at det tar litt tid å "maxe" seg. Liker bedre at det er quests, selv om det kanskje er mye "drep 50 ulver og skaff meg 20 ulvetenner"-quests, da har man i det minste noe konkret å jobbe mot synes nå jeg.

Endret av TRS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...