Fornax Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Akkurat kansellert Vanguard account'n og innstallert LOTRO... men venter fortsatt på å aktivisert kontoen min hos Codemasters (ie. den mailen de sender ut for å bekrefte email-adressen din). Tok det lang tid før dere fikk den? ...pleier som regel å skje umiddelbart andre steder... Lenke til kommentar
baltie Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Her er en site som tar for seg quests alene: LOTROQuests Lenke til kommentar
baltie Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Tok det lang tid før dere fikk den? ...pleier som regel å skje umiddelbart andre steder... 8537197[/snapback] Jeg kan ikke huske at jeg måtte vente på min... Tror jeg fikk den nesten med en gang. Edit: Du har sjekket søppelpostfolderen? Endret 4. mai 2007 av baltie Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Akkurat kansellert Vanguard account'n og innstallert LOTRO... men venter fortsatt på å aktivisert kontoen min hos Codemasters (ie. den mailen de sender ut for å bekrefte email-adressen din).Tok det lang tid før dere fikk den? ...pleier som regel å skje umiddelbart andre steder... 8537197[/snapback] Sjekke SPAM-filteret! Sider som kan være til nytte for LOTRO-folket: LOTROQUESTS LOTRO Dynamic Map Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ja, har sjekka spam-filteret. Bruker SPAMfighter...og den ligger ikke der... får sjekke ut linkene^ i mellomtiden da... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Takker for linkene til hjelpesidene. Sitter og kikker igjennom as we speak Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tenker jeg skaffer meg dette spillet snart også! Men er egentlig ikke særlig fan av WoW, til dels fordi jeg ikke liker tegne-serie-grafikken. Er det samme stil i Lotr:Online, eller er det mer realistisk grafikk, slik som feks Vanguard: Saga of Heroes (Som jeg også spiller forøvrig)? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er egentlig greit at det går tregt og man må gjøre mange quests = ) osv... 8534138[/snapback] Kan vel bli litt lei i lengden av det tror du ikke? 8534605[/snapback] Trur ikke det, så lenge man liker Lotr eventyret godt = ) Men skal vel skaffe det etterhvert nå, så da får man se = ) Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tenker jeg skaffer meg dette spillet snart også! Men er egentlig ikke særlig fan av WoW, til dels fordi jeg ikke liker tegne-serie-grafikken. Er det samme stil i Lotr:Online, eller er det mer realistisk grafikk, slik som feks Vanguard: Saga of Heroes (Som jeg også spiller forøvrig)? 8537377[/snapback] Det er ikke tegneseriegrafikk. Her har du et eksempel: Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tenker jeg skaffer meg dette spillet snart også! Men er egentlig ikke særlig fan av WoW, til dels fordi jeg ikke liker tegne-serie-grafikken. Er det samme stil i Lotr:Online, eller er det mer realistisk grafikk, slik som feks Vanguard: Saga of Heroes (Som jeg også spiller forøvrig)? 8537377[/snapback] Det er ikke tegneseriegrafikk. Her har du et eksempel: 8537950[/snapback] Pent bilde... Ikke tegneserie-grafikk OVERHODET Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Nei, grafikken er særdeles fin til å være et MMORPG. Men det er mange ting jeg gjerne ville endret på - som f.eks fontene, et mer glatt UI, og ikke minst mye bedre tegnede kart/minimap. Håper de klarer å fikse opp i dette, eller at det slippes noen gode addons med tiden som får dette penere. Da er i alle fall jeg godt fornøyd =) Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Nei, grafikken er særdeles fin til å være et MMORPG. Men det er mange ting jeg gjerne ville endret på - som f.eks fontene, et mer glatt UI, og ikke minst mye bedre tegnede kart/minimap. Håper de klarer å fikse opp i dette, eller at det slippes noen gode addons med tiden som får dette penere. Da er i alle fall jeg godt fornøyd =) 8538632[/snapback] Du glemte å nevne fossefall *grøss* de ser ikke ut, han som laga fossene skulle hatt et balltre i bakhuet Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ble lvl12 med min minstrel i dag og gjorde chapter 2(Der du kverker Amdir) med en lvl10 Hunter, var ikke lett, men utrolig morsomt da vi klarte det. Angrer på at jeg ikke tok screenie. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ja, har sjekka spam-filteret. Bruker SPAMfighter...og den ligger ikke der... får sjekke ut linkene^ i mellomtiden da... 8537293[/snapback] Du kan prøve å få den tilsendt til en annen mail-account! Sjekk det INNEBYGDE Spma-filteret i programmet du bruker også. Gjør et søk, sjekk Søppel-kurven osv. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Hei, har kanskje tenkt å kjøpe meg dette spillet. Noen som kan fortelle meg hvordan de føler at spillet er? Bra, dårlig? Også vil eg vite om det krever en god maskin for å få det til å se bra ut. Edit: Kanskje litt om de forskjellige "Classene". Takk for svar . -Aleks Endret 5. mai 2007 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei, har kanskje tenkt å kjøpe meg dette spillet. Noen som kan fortelle meg hvordan de føler at spillet er? Bra, dårlig? Også vil eg vite om det krever en god maskin for å få det til å se bra ut. Edit: Kanskje litt om de forskjellige "Classene". Takk for svar . -Aleks 8544341[/snapback] Bare les igjennom tråden, så finner du svarene du leter etter Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Viss du leser hele tråden får du nok svar på dine spm Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei, har kanskje tenkt å kjøpe meg dette spillet. Noen som kan fortelle meg hvordan de føler at spillet er? Bra, dårlig? Også vil eg vite om det krever en god maskin for å få det til å se bra ut. Edit: Kanskje litt om de forskjellige "Classene". Takk for svar . -Aleks 8544341[/snapback] spillet føles digg, historien er den beste ever, grafikkmessig er det også veldig bra, du trenger ikke en veldig krevende maskin for og kjøre det. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Finnes det gratis trial til dette spelet? Får lyst til å prøve. Edit: leif leif leif Endret 5. mai 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
TRS Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Sett litt på dette spillet selv, blir nok RP server (Laureline eller noe?) på meg, som mange andre her. Blir da sammen med gamle guilden (WoW, CoH/CoV, GW, etc). Fikk en buddy key av en guildie, noen som vet om det fungerer fint med betaklienten (fileplanet) ? Skal kjøpe spillet etterhvert, men kunne tenke meg å prøve det inntil det er i boks. Ellers angående selve spillet. Ser veldig pent ut til å være et MMO, samt at det (ut ifra hva jeg leser og hører) er mye quests og slikt noe som er bare bra, samt at det tar litt tid å "maxe" seg. Liker bedre at det er quests, selv om det kanskje er mye "drep 50 ulver og skaff meg 20 ulvetenner"-quests, da har man i det minste noe konkret å jobbe mot synes nå jeg. Endret 5. mai 2007 av TRS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg